Gå til innhold

Singel venninne som er KRAVSTOR!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fotballfrue er veldig pen, mannen hennes er ordinær, ingen wow-faktor der. Så pene jenter velger ordinært-utseende menn. Mulig han får plusspoeng for å være idrettsutøver, hva vet jeg. Han er vel på en liten klubb.

• Liker 3
Skrevet

Så har vi jo de jentene som er smellvakre og velger en 80åring med masse cash ;)

Anonymous poster hash: 1c9bc...d28
Skrevet

Problememet er at hun tror fordi hun er høyt utdannet gjør henne mere attraktiv på singelmarkedet.

Være utdannet er en pluss, men det kommer oftest langt ned på lista. liste 1: pen 2.tynn 2.personlghet

3. kan lage barn

Anonymous poster hash: cd8a9...c3f
  • Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvorfor er du så usigelig opptatt av å fortelle venninnen din hva du mener hun skal gjøre, TS?

Kanskje hun er møkklei av slike venninner som skal blande seg og hele tiden fortelle ditt og datt.

Du skal se det er derfor hun må bruke så mye tid på å fortelle venninnene hvorfor ikke disse mennene tenner henne.

Vill du selv plutselig tent på en mann du ikke fant attraktiv om venninner gnagde hull i hodet på deg om hvor passende han var for deg?

Vill det endret ditt tenningsmønster tror du? - det tror nemlig ikke jeg.

• Liker 6
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Men alt er vel mulig. Her er en veldig kjekk mann som er gift med en ikke så attraktiv (litt hekseaktig utseende) kvinne. Om jeg dømmer bare etter utseende og utstråling, så skjønner jeg ikke hvorfor en som han har tatt henne.

Anonymous poster hash: f84b1...c2c

Hæ?

Dei var like originale begge to.

Skrevet

Fotballfrue er veldig pen, mannen hennes er ordinær, ingen wow-faktor der. Så pene jenter velger ordinært-utseende menn. Mulig han får plusspoeng for å være idrettsutøver, hva vet jeg. Han er vel på en liten klubb.

Han har et pent utseende, selv om han ikke er min type. Tipper han er den lokale helten.

Anonymous poster hash: f84b1...c2c

Gjest Lincoln
Skrevet

Ja, pene jenter velger kjendiser og menn med status. Poenget ditt var?

Skrevet

Uten å starte noe ny Fotbbalfruedebett synes jeg begge to er midt på treet. Det er jo løsvipper, løshår , injeksjoner i lepper og masse sminke. Det er ikke noe feil med utseendet hennes,men jeg synes ikke hun er mye over hans nivå egentlig.

Anonymous poster hash: 662f3...3a1

• Liker 8
Gjest Lincoln
Skrevet

Uten å starte noe ny Fotbbalfruedebett synes jeg begge to er midt på treet. Det er jo løsvipper, løshår , injeksjoner i lepper og masse sminke. Det er ikke noe feil med utseendet hennes,men jeg synes ikke hun er mye over hans nivå egentlig.

Joda, det er hun utseendemessig. Men kvinner flest bryr seg mer om status enn utseende.

Skrevet

Jeg mener ikke at venninnen min skal velge en som hun syns er stygg. Selvfølgelig skal hun få velge en hun er tiltrukket av. Dessverre har hun avvist flere menn som er kjekke nok, som kjemien har stemt med, men som ikke er kjekke nok i hennes øyne!

Hun vil ha den modellpene og kjekke mannen som hun aldri kan få ...

Så hun kommer til å være alene resten av livet om hun ikke våkner opp snart ...

Anonymous poster hash: f69e4...32a

Kjekke nok i dine øyne. Men det er faktisk ikke du som skal tenne på de.

Hvorfor skal hun ta til takke med noe hun ikke vil ha bare for å ikke være singel? Er det ikke bedre at hun sikter seg inn på det hun vil ha da? Så hun kan ha bedre forutsetninger for å forbli lykkelig.

Og jeg er veldig glad for at ikke mine venninner skal "hjelpe" meg å finne den mannen de mener er kjekk nok for meg, for vi har veldig forskjellig smak når det kommer til utseende.

Anonymous poster hash: 6726b...e09

• Liker 4
Skrevet

Og hvorfor skal man egentlig lempe på kravene når man skal finne en livspartner? Dette er en person du skal dele 50+ år med, er det ikke da rett og rimelig at man ikke velger en som ikke passer for seg?

• Liker 3
Skrevet

Å være en høyt utdannet kvinne utelukker en del menn. Siden kvinner ofte ønsker en mann med lik eller høyere sosial status(=karriere til en viss grad), så får man følgende kombinasjoner:

Høystatus mann + lavstatus kvinne = ok

Høystatus mann + høystatus kvinne = ok

Lavstatus mann + høystatus kvinne = ikke ok

Lavstatus mann + lavstatus kvinne = ok

Det er færre menn å velge mellom hvis man som kvinne ønsker en høyt utdannet mann, spesielt hvis man har passert 30 år. Da er jo allerede mange "bra" menn opptatt

Meg Jay: Why 30 is not the new 20

http://www.ted.com/talks/meg_jay_why_30_is_not_the_new_20.html

• Liker 1
Skrevet

Joda, det er hun utseendemessig. Men kvinner flest bryr seg mer om status enn utseende.

Nei:)Dette vet du lite og ingenting om,fordi du som mann ikke aner alt hva kvinner kan bruke for å forskjønne seg.Med mindre du er homofil:)

Det er et ganske stort arsenal av fake stuff: som tidligere nevnt løshår, løsnegler,løsvipper, injeksjonbaserte stoffer for å forstørre lepper og gi mer definerte kinn, kontaktlinser med farge,selvbruningskremer, osv...

Det er først når man tar bort alt dette man ta en ærlig vurdering på om en kvinne er superpen eller midt på treet.Dessuten er bildene ofte retusjert før de publiseres. Hun er ikke stygg, men heller ingen 10-er .

• Liker 4
Skrevet

Jeg mener ikke at venninnen min skal velge en som hun syns er stygg. Selvfølgelig skal hun få velge en hun er tiltrukket av. Dessverre har hun avvist flere menn som er kjekke nok, som kjemien har stemt med, men som ikke er kjekke nok i hennes øyne!Hun vil ha den modellpene og kjekke mannen som hun aldri kan få ... Så hun kommer til å være alene resten av livet om hun ikke våkner opp snart ... Anonymous poster hash: f69e4...32a

Har det slått deg at hun kanskje VIL leve alene resten av livet? Det er fortsatt rimelig lite ok for en kvinne å innrømme at hun trives best alene og ikke ser for seg verken mann eller barn. Å da late som aktuelle kandidater er under ens standard og være "hun kresne" er hakket mer akseptert.

For om en kvinne er singel så er det fordi hun bare ikke har funnet noen. Om hun er barnløs fordi hun har vært "uheldig". Om hun insisterer på at hun har et godt liv som singel og barnløs så "gjør hun det beste utav det, stakkar". Det er rett og slett en hengemyr å rote seg borti. Mye lettere å late som en faktisk leter. Selvsagt ser din oppegående venninne at hun ikke har sjanse, så nettopp det må dermed være poenget. At de ikke er menn hun trenger leve med.

Anonymous poster hash: f177b...883

• Liker 3
Gjest Lincoln
Skrevet

Nei:)Dette vet du lite og ingenting om,fordi du som mann ikke aner alt hva kvinner kan bruke for å forskjønne seg.Med mindre du er homofil:)

Det er et ganske stort arsenal av fake stuff: som tidligere nevnt løshår, løsnegler,løsvipper, injeksjonbaserte stoffer for å forstørre lepper og gi mer definerte kinn, kontaktlinser med farge,selvbruningskremer, osv...

Det er først når man tar bort alt dette man ta en ærlig vurdering på om en kvinne er superpen eller midt på treet.Dessuten er bildene ofte retusjert før de publiseres. Hun er ikke stygg, men heller ingen 10-er .

I og med at jeg er en heterofil mann så vet jeg veldig godt hva som er pene jenter og ikke. Hva hun har brukt av forskjellige sminkemetoder driter menn i. Hun ser utrolig bra ut det er det menn bryr seg om.

Gjest ms_kwang
Skrevet

Kjekke nok i dine øyne. Men det er faktisk ikke du som skal tenne på de.

Hvorfor skal hun ta til takke med noe hun ikke vil ha bare for å ikke være singel? Er det ikke bedre at hun sikter seg inn på det hun vil ha da? Så hun kan ha bedre forutsetninger for å forbli lykkelig.

Og jeg er veldig glad for at ikke mine venninner skal "hjelpe" meg å finne den mannen de mener er kjekk nok for meg, for vi har veldig forskjellig smak når det kommer til utseende.

Jeg hadde en gang ei venninne som holdt på slik som TS, ble mektig lei av henne (det var da jeg var rundt 18-19)

Jeg ble så lei at jeg en dag sa noe ala "Men vet du...egentlig er jeg ganske heldig, FYI så er jeg jo bifil..."*satt meg nærmere henne...Hun sluttet å mase på meg ganske fort :fnise:

Det var ment som en liten spøk fra min side, men idag har hun kuttet helt kontakt (+ hun er ekstremt homofobisk!)

Skrevet

Nå er ikke jeg i 30 årene, men i 20 årene. Er singel og er egentlig fornøyd med det av flere grunner. Ja jeg er absolutt kravstor når det kommer til menn, for jeg er ikke interessert i å kaste bort tiden min på en person som jeg ikke finner attraktiv eller interessant. Nå må det være opp til meg hvem jeg velger å dele sengen min med og ikke opp til venninnene mine. Har en venninne som høres ut som deg og denne jenten går meg på nervene, fordi hun har valgt å slå seg til ro med mann og barn mener hun at det er livsviktig at jeg også gjør det. Som sagt så kommer jeg ikke til å finne meg en middels mann bare fordi andre mener jeg skal gjøre det.

La denne venninnen din være i fred, selv om du (?) valgte å "ta til takke" med en mann midt på treet betyr det ikke at venninnen din skal gjøre det.

Anonymous poster hash: 2cbbf...47c

• Liker 6
Skrevet

"Hun er ambisiøs og målrettet og kommer seg opp og frem." jeg syns hun venninnen din høres ut som en flott og selvstending kvinne jeg, TS?

Jeg er ca like gammel som venninnen din, og jeg en av de kvinnene som er ekstremt kravstore til min partners utseende (men like mye til personlighet og mål i livet), men jeg er også ekstremt kravstor til mitt eget utseende (alltid velstelt), min personlighet og utdanning. Jeg gadd ikke en gang å bli sammen med noen før jeg var 24 år, var på noen dater nå og da, men jeg ville aldri noe mer (ikke en gang sex) før jeg fant den rette. Er så uttrolig glad for at jeg var kravstor og hadde is i magen, for jeg fant den rette til sist! Jeg vil mye heller være singel for resten av livet enn å ha en middelmådig kjæreste som jeg ikke kan si "jeg elsker deg" til og mene det 200% med hvert fiber i kroppen.

Alle venninnene mine som ikke er kravstore er av typen som knapt klarer å være single i 6 måneder, som er desperate etter å bli mor før fylte 30 eller 35 år, og som har en sjekkliste på alt som skal i boks av huskjøp/bilkjøp/fast jobb osv ALT for tidlig - så de tar den "først og beste" mannen (som ofte viser seg å ikke være den beste på lang sikt fordi de rushet inn i forholdet med færrest mulig krav), og de gifter seg så fort som mulig for å starte en A4-familie så fort som mulig. (Jeg vil heller være barnløs for alltid men ha en "perfekt" partner, husk at i dagens samfunn er barn ingen garanti for å ha noen som kommer på besøk i verken tidlig eller sen alderdom, mens ekteskap er forhåpentligvis noe som kan være ut livet hvis man er ekstremt nøye i valg av partner!...) Jeg er sikkert på at 3/4 av mine desperate venninner ender opp som alenemødre uten partner pga manglende kritisk valg av partner...

Anonymous poster hash: 07bc1...e57
  • Liker 6
Skrevet

Jeg mener ikke at venninnen min skal velge en som hun syns er stygg. Selvfølgelig skal hun få velge en hun er tiltrukket av. Dessverre har hun avvist flere menn som er kjekke nok, som kjemien har stemt med, men som ikke er kjekke nok i hennes øyne!

Hun vil ha den modellpene og kjekke mannen som hun aldri kan få ...

Så hun kommer til å være alene resten av livet om hun ikke våkner opp snart ...

Jeg har en singel venninne som nærmer seg 32 år, og hun har alltid vært singel. Hun er ambisiøs og målrettet og kommer seg opp og frem. Hun er sosial og har en stor omgangskrets av nære venner, kolleger, treningsvenner og er med på mye på fritiden.

Selv er hun vel gjennomsnittelig utseendemessig, men hun sikter veldig høyt når det gjelder menn. Hun tenker kun på utseende, og det er veldig viktig for henne å være sammen med en mann som er perfekt utseendemessig.

Når jeg sier til henne at det blir feil å tenke sånn, så blir hun veldig sur på meg.

Vel, jeg må vel bare la henne bli tør bak ørene, så skjønner hun at utseende ikke er alt.

Mannen hun ser for seg er modell - høy og mørk og kjekk og stram. Solbrun og ambisiøs. Han skal være veldig sporty og ha mange jern i ilden.

Jeg husker venninnen min var sååå forelska i en mann for noen år tilbake. Han var egentlig langt over hennes stand.

Han var hyggelig mot henne, men vi skjønte alle at han aldri ville bli tiltrukket av henne ...

Hun er 32 og singel, og er allerede forbi toppunktet for sin egen attraktivitet. Hun kommer til å være singel for resten av livet. Men det er jo hennes problem.

Jeg begriper ikke hva dette tøyset med status og stand og å være singel resten av livet er for noe. Det har så utrolig lite med virkeligheten å gjøre. De fleste ser for seg en drømmepartner, men de fleste har også vett til å innse at drømmen kanskje blir oppfylt på en annen måte enn man hadde forestilt seg.

Jeg har aldri vært spesielt opptatt av utseende og forestilte meg alltid at jeg skulle finne en som er eldre enn meg selv. Likevel kom en yngre fotomodell gående en dag og vi falt pladask for hverandre og har vært gift i fem år, og det til tross for at jeg var flabby og 35 og ikke spesielt vakker. Enkelte jenter som har vært hypp på mannen har til og med tillatt seg å si høyt at de ikke skjønner at en som er så pen og ung allerede er gift, og det attpåtil med en som ikke er i nærheten av han utseendemessig. Hadde det ikke vært for at slike utsagn er så på viddene og kommer fra folk som ikke har opplevd ekte kjærlighet, hadde jeg faktisk blitt såret. Og mannen synes selvsagt at sånne jenter er helt ufattelig tomme i topplokket.

I følge deres logikk skulle jeg vært singel resten av livet.

Kjærlighet kjenner ingen stand. Like barn leker selvsagt best, men det har veldig lite med utseende å gjøre.

Anonymous poster hash: 1f001...89d

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...