AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Jeg har en singel venninne som nærmer seg 32 år, og hun har alltid vært singel. Hun er ambisiøs og målrettet og kommer seg opp og frem. Hun er sosial og har en stor omgangskrets av nære venner, kolleger, treningsvenner og er med på mye på fritiden. Selv er hun vel gjennomsnittelig utseendemessig, men hun sikter veldig høyt når det gjelder menn. Hun tenker kun på utseende, og det er veldig viktig for henne å være sammen med en mann som er perfekt utseendemessig. Når jeg sier til henne at det blir feil å tenke sånn, så blir hun veldig sur på meg. Vel, jeg må vel bare la henne bli tør bak ørene, så skjønner hun at utseende ikke er alt. Mannen hun ser for seg er modell - høy og mørk og kjekk og stram. Solbrun og ambisiøs. Han skal være veldig sporty og ha mange jern i ilden. Jeg husker venninnen min var sååå forelska i en mann for noen år tilbake. Han var egentlig langt over hennes stand. Han var hyggelig mot henne, men vi skjønte alle at han aldri ville bli tiltrukket av henne ... Anonymous poster hash: f69e4...32a
Gjest ms_kwang Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Vel.. Noen er heldige og treffer jackpot. Ene kan være mindre pen og den andre dødspen, om den pene er jente eller gutt spiller ingen rolle. Som noen engang sa: Jeg vil velge en pen person. En jeg kan våkne opp med hver dag. Hva godt gjør det meg om jeg ikke engang orker å se på personen..Føle meg tiltrukket. Jeg vil våkne opp og føle meg som verdens heldigste person. Jeg tror utsende avgjør ganske mye. Du er kanskje ikke klar over det selv. JEG personlig ville ikke datet en stygg mann, en som jeg føler er mye mindre pen (Nå får jeg mye hat, men det får bare være) Folk har forskjellige smaker. F.eks en som du synes er dødskjekk og sexy på alle mulige måter kan være stygg og mindre pen for andre. Er mange menn jeg synes er "mindre pene" men som andre er sett på som kjekke av andre. Har ei venninne som tenner på tyrkere..jeg synes ikke tyrkere er noe pene. Mens jeg igjen tenner på asiatere..Som min venninne synes er "bleh..skjønner ikke at du liker dem, dem er jo ikke noe pen?!" Har ei annen venninne som er "mindre pen" men som er gift med en veldig kjekk mann. Har en kompis som er "mindre pen" men som er gift med en smellvakker blondine. Ikke er han rik, men hun synes han er verdens deiligste. Er virkelig venninnen din så kravstor? Smak og behag kjære deg. Utsende betyr faktisk ganske mye Selvom man sier til seg selv at det ikke er det. Er kanskje noe annet om du f.eks har kjent en person i flere år og dere bare har utviklet følelser for hverandre. Jeg tviler sterkt på at noen med hånden på hjertet kan si at de faller pladask for en de synes er stygge.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Jeg mener ikke at venninnen min skal velge en som hun syns er stygg. Selvfølgelig skal hun få velge en hun er tiltrukket av. Dessverre har hun avvist flere menn som er kjekke nok, som kjemien har stemt med, men som ikke er kjekke nok i hennes øyne! Hun vil ha den modellpene og kjekke mannen som hun aldri kan få ... Så hun kommer til å være alene resten av livet om hun ikke våkner opp snart ... Anonymous poster hash: f69e4...32a 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #4 Skrevet 12. januar 2014 Kanskje er hun heldig en vakker dag Menn har ulik smak de og Jeg er en jente som får komplimenter for utseendet mitt. Selv falt jeg pladask for en mann som ikke akkurat gjør det samme. For meg var han den vakreste i verden i den perioden vi hang sammen. Det var noe med personligheten som gjorde ham helt himmelsk Jeg håper venninnen din finner den hun vil ha :D Anonymous poster hash: 6d233...fe8 4
Gjest ms_kwang Skrevet 12. januar 2014 #5 Skrevet 12. januar 2014 Jeg mener ikke at venninnen min skal velge en som hun syns er stygg. Selvfølgelig skal hun få velge en hun er tiltrukket av. Dessverre har hun avvist flere menn som er kjekke nok, som kjemien har stemt med, men som ikke er kjekke nok i hennes øyne! Hun vil ha den modellpene og kjekke mannen som hun aldri kan få ... Så hun kommer til å være alene resten av livet om hun ikke våkner opp snart ... Anonymous poster hash: f69e4...32a Det er ingenting galt med hva hun ønsker seg. En dag treffer hun nok drømmeprinsen. slike som deg burde vel egentlig våkne opp. hva hun ønsker seg har ikke du noe med... Skjønner ikke at hun gidder å ha ei venninne som deg..
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #6 Skrevet 12. januar 2014 Jeg synes ofte modellpene menn kan se litt feminine ut i ansiktstrekkene. Så jeg synes ikke de modellpene alltid er de kjekkeste. Dersom det bare er modellpene menn hun liker, kan det hende hun tiltrekkes av glatthet og feminitet. Kanskje er hun egentlig bifil/lesbisk, men ikke har vedkjent seg det enda? Anonymous poster hash: f84b1...c2c 1
Gjest Lincoln Skrevet 12. januar 2014 #7 Skrevet 12. januar 2014 Jeg mener ikke at venninnen min skal velge en som hun syns er stygg. Selvfølgelig skal hun få velge en hun er tiltrukket av. Dessverre har hun avvist flere menn som er kjekke nok, som kjemien har stemt med, men som ikke er kjekke nok i hennes øyne!Hun vil ha den modellpene og kjekke mannen som hun aldri kan få ... Så hun kommer til å være alene resten av livet om hun ikke våkner opp snart ... Anonymous poster hash: f69e4...32a Hun er 32 og singel, og er allerede forbi toppunktet for sin egen attraktivitet. Hun kommer til å være singel for resten av livet. Men det er jo hennes problem. 6
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #8 Skrevet 12. januar 2014 Det er alltid greiest å la være å blande seg i sånne ting når det ikke er nødvendig. Dere er venninner, det er ingen grunn til at du skal fortelle henne alt du synes hun gjør feil, og du vet jo allerede at det faller i dårlig jord. Blir hun singel for alltid, er det noe hun må håndtere selv, ikke noe du skal redde henne fra. Du høres jo nesten ut som moren hennes i innleggene dine. Forstår at det kan være irriterende hvis hun klager over å være singel, men da kan du vel bare si noe helt generelt som 'kanskje du skal prøve å date noen du ikke ellers ville date'?Anonymous poster hash: f76ac...db1 4
Marie90 Skrevet 12. januar 2014 #9 Skrevet 12. januar 2014 Hun er 32 og singel, og er allerede forbi toppunktet for sin egen attraktivitet. Hun kommer til å være singel for resten av livet. Men det er jo hennes problem. Dette. Jeg ville bare latt henne dure på. Det har jo ingenting med deg å gjøre. Jeg hadde egentlig bare blandet meg hvis hun plaget meg med klaging av typen "jeg finner aldri noen" osv. Hvis hun ikke er en syter, hadde jeg ikke kommentert det.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #10 Skrevet 12. januar 2014 Det kan jo rett og slett være at hun (ubevisst/bevisst) er redd for å forplikte seg til en mann, og lager unnskyldninger for seg selv på den måten? Ikke alt er som det ser ut til.Anonymous poster hash: 76d32...f06 6
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #11 Skrevet 12. januar 2014 Men alt er vel mulig. Her er en veldig kjekk mann som er gift med en ikke så attraktiv (litt hekseaktig utseende) kvinne. Om jeg dømmer bare etter utseende og utstråling, så skjønner jeg ikke hvorfor en som han har tatt henne. Anonymous poster hash: f84b1...c2c 1
Gjest Lincoln Skrevet 12. januar 2014 #12 Skrevet 12. januar 2014 Men alt er vel mulig. Her er en veldig kjekk mann som er gift med en ikke så attraktiv (litt hekseaktig utseende) kvinne. Om jeg dømmer bare etter utseende og utstråling, så skjønner jeg ikke hvorfor en som han har tatt henne. Anonymous poster hash: f84b1...c2c Han er en helt ordinær fyr, og hun er en helt ordinær dame. Merkelig innlegg. 12
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #13 Skrevet 12. januar 2014 Han er en helt ordinær fyr, og hun er en helt ordinær dame. Merkelig innlegg. He he. Du bryr deg ikke så mye om utseendet du. Han er langt fra ordinær. Hun er ordinær. Anonymous poster hash: f84b1...c2c 4
Gjest Lincoln Skrevet 12. januar 2014 #14 Skrevet 12. januar 2014 (endret) He he. Du bryr deg ikke så mye om utseendet du. Han er langt fra ordinær. Hun er ordinær. Anonymous poster hash: f84b1...c2c Det er det som er så fint med dere jenter. Dere kan henge dere opp i folk som ser fullstendig normale ut og påstå at de er verdens kjekkeste og vakreste. Når det gjelder hun dama så har hun et ansikt som er ganske spesielt - som noen finner ekstra attrativt - og så har hun en ekstremt stram og veltrent kropp - som alle mann synes er ekstremt attraktiv. I tillegg så er hun en ganske kjent skuespiller. Totalt sett er hun LANGT over snittet. Endret 12. januar 2014 av Lincoln 7
Marie90 Skrevet 12. januar 2014 #15 Skrevet 12. januar 2014 Kjendiseksempler er i det hele tatt lite talende, ettersom det er mange ting som spiller inn. Relasjoner, status, om den enes karriere kan booste den andres på et visst tidspunkt, allianser osv. Å referere til par i showbusinessindustrien er lite fruktbart og blir som å si at det er en god idé for en kvinne å gå etter en mye yngre mann for et seriøst forhold bare fordi Demi Moore gjør det (også med haltende suksess, skal nevnes). I "den virkelige verden" er ting annerledes.
Gjest Akiko Skrevet 12. januar 2014 #16 Skrevet 12. januar 2014 Så hun skal nøye seg med noe mindre en det hun vil ha for at du skal bli fornøyd? Kanskje hun heller vil være singel en sammen med en middelmådig mann? 8
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #17 Skrevet 12. januar 2014 Kjendiseksempler er i det hele tatt lite talende, ettersom det er mange ting som spiller inn. Relasjoner, status, om den enes karriere kan booste den andres på et visst tidspunkt, allianser osv. Å referere til par i showbusinessindustrien er lite fruktbart og blir som å si at det er en god idé for en kvinne å gå etter en mye yngre mann for et seriøst forhold bare fordi Demi Moore gjør det (også med haltende suksess, skal nevnes). I "den virkelige verden" er ting annerledes. Ja da, helt annerledes. I kjendisverdenen får de jo også barn sammen kun for å sikre hverandres karrierer. Kjærlighet eksisterer ikke blant kjendiser. Anonymous poster hash: f84b1...c2c 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #18 Skrevet 12. januar 2014 Jeg har, nei hadde (hun er ikke singel lenger ) en venninne som du har. Dog vi er yngre, hun skulle absolutt finne en som passet inn i hennes 'mal' av en mann. Det er jo forsåvidt greit nok, men hun klaget alltid på at hun aldri kom til å finne den 'perfekte' mannen. Hun er veldig pen selv, og hver gang vi er ute så er det alltid hun som får oppmerksomheten, men ingen var gode nok. Det var alt fra: han er for lav, han er for høy, han er for stor, han er for tynn, han har merkelig hår, rart smil, han har ginger tendenser, osv oso osv. Det endte med at jeg en kveld sa hun ikke kunne bare dømme folk sånn, hun kom aldri til å treffe noen når hun ikke var en gang interessert i å fortsete selv om de hadde kjemi, fordi mannen ikke passet inn i bildet. To år senere, har hun endelig funnet en, men de passer overhodet ikke sammen. I vennegjengen har vi merket det ganske godt, da de tydeligvis ikke helt går overens, men han er vel mannen som passet ønsket hennes, så jeg håper for hennes skyld at det fungerer. Anonymous poster hash: d0e8d...aaa 2
Gjest Lincoln Skrevet 12. januar 2014 #19 Skrevet 12. januar 2014 Jenter med prinsessesyndrom blir mer og mer vanlig. 6
Limah Skrevet 12. januar 2014 #20 Skrevet 12. januar 2014 Hadde det vært snakk om en mann som ville ha en modelldame hadde han blitt bedt om å komme seg ned på jorda fortere enn svint. Interessant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå