ViljaH Skrevet 12. januar 2014 #121 Skrevet 12. januar 2014 Jeg hadde en kjæreste en gang, tidlig i 20-årene, som ikke kunne lage mat, ikke vaske tøy (leverte bag til moren sin for vask), fikk ikke pengene til å strekke til, blelurt med på tull av kameratene støtt, hadde en kjedelig jobb som han ikke hadde noen planer om å bytte ut, ever!, klarte ikke kle seg normalt selv. Jeg ble helt oppgitt over hvor hjelpesløs og tiltaksløs han var, mistet helt respekten for ham. Så da ble det brudd. Han tok det tungt, hadde vel sett for seg at det skulle bli oss og jeg skulle være primus motor for begge. Nei takk. 4
straamann Skrevet 13. januar 2014 #122 Skrevet 13. januar 2014 Jeg hadde en kjæreste en gang, tidlig i 20-årene, som ikke kunne lage mat, ikke vaske tøy (leverte bag til moren sin for vask), fikk ikke pengene til å strekke til, blelurt med på tull av kameratene støtt, hadde en kjedelig jobb som han ikke hadde noen planer om å bytte ut, ever!, klarte ikke kle seg normalt selv. Jeg ble helt oppgitt over hvor hjelpesløs og tiltaksløs han var, mistet helt respekten for ham. Så da ble det brudd. Han tok det tungt, hadde vel sett for seg at det skulle bli oss og jeg skulle være primus motor for begge. Nei takk. det rare er jo at kvinner under 25 elsker slike menn. Biologien har ordnet det slik at evne til å sette på en vaskemaskin ikke er det primære for valg av gener.
Gjest Whitestripes Skrevet 13. januar 2014 #123 Skrevet 13. januar 2014 Jeg finner det ytterst merkelig og aldri så lite kuriøst at de mest bitre mannfolka her inne alltid må dra inn alle slags dyr i disse kjønnsdebattene. Det viser vel bare hvilket nivå de befinner seg på. For egen del er disse alfa og betabetegnelsene aldeles fjerne fra virkeligheten, og har null og niks med hvordan mennesker finner hverandre. Jeg tror at dess yngre og mer uerfaren man er, desto lengre kravspecliste har man, fordi man tror at alt det som står på lista er så viktig for at et forhold skal fungere. Når man får litt mer livserfaring, skjønner man at det er helt andre ting som er viktig for å finne en partner man kan få det godt sammen med. Da snakker jeg om forhold, ikke kun sex eller ONS. 1
Kosemose Skrevet 14. januar 2014 #124 Skrevet 14. januar 2014 Tråden er igjen ryddet for diverse zoologiske avsporinge samt litt personangrep Kosemose, mod 1
ViljaH Skrevet 15. januar 2014 #125 Skrevet 15. januar 2014 det rare er jo at kvinner under 25 elsker slike menn. Biologien har ordnet det slik at evne til å sette på en vaskemaskin ikke er det primære for valg av gener. Uenig, jeg ble kjent med ham utenfor hverdagssettingen så visste ikke hvor hjelpesløs han var. Og som ung jente er problemet snarere at man ikke vet hva man skal se etter hos enn mann, så derfor får man prøve seg på mye rart. Så lærer man. 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #126 Skrevet 15. januar 2014 Jeg finner det ytterst merkelig og aldri så lite kuriøst at de mest bitre mannfolka her inne alltid må dra inn alle slags dyr i disse kjønnsdebattene. Det viser vel bare hvilket nivå de befinner seg på. For egen del er disse alfa og betabetegnelsene aldeles fjerne fra virkeligheten, og har null og niks med hvordan mennesker finner hverandre. Jeg tror at dess yngre og mer uerfaren man er, desto lengre kravspecliste har man, fordi man tror at alt det som står på lista er så viktig for at et forhold skal fungere. Når man får litt mer livserfaring, skjønner man at det er helt andre ting som er viktig for å finne en partner man kan få det godt sammen med. Da snakker jeg om forhold, ikke kun sex eller ONS. Å trekke inn dyr kan ha en viss relevans selv om man ikke bør legge altfor stor vekt på det. Uansett om vi liker det eller ikke så er vi likefullt et produkt av biologien på lik linje med de de andre artene på jorda og selv om vi som mennesker har et mye mer komplekst samspill enn de fleste andre arter og har høyere hjernefunksjoner enn noen art vi har funnet til nå så er vi jo ikke fullstendig frigjort fra biologien. Så lenge man ikke lar det være hele forklaringen så er det på ingen måte irrelevant å tildele biologi en viss rolle i enkelte sammenhenger. Anonymous poster hash: 3cbdb...25d
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #127 Skrevet 15. januar 2014 Jeg er en typisk kjekkas, men ble dumpet pågrunn av at jeg ikke shave ballene. HVA FAEN? Anonymous poster hash: 66daf...e63
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #128 Skrevet 15. januar 2014 Jeg ble dumpa av en dame fordi jeg kun hadde bachelor og ikke master. Det var minimumskravet hennes i tillegg til at man måtte være over 1.80, veltrent og eie leilighet. Hun var ikke spesielt pen og var lettere overvektig. Jeg oppfylte kravene med unntak av utdannelsen. Anonymous poster hash: 22997...3f1 Og jeg ble dumpa av en mann fordi jeg ikke var lavere enn han og skulle være enda tynnere (altså mager). Ellers oppfylte jeg alle hans krav. Anonymous poster hash: a0e2f...2c4
straamann Skrevet 16. januar 2014 #129 Skrevet 16. januar 2014 Uenig, jeg ble kjent med ham utenfor hverdagssettingen så visste ikke hvor hjelpesløs han var. Og som ung jente er problemet snarere at man ikke vet hva man skal se etter hos enn mann, så derfor får man prøve seg på mye rart. Så lærer man. hehe nettopp. Man ser ikke etter evne til å sette på vaskemaskin før man har prøvd ubrukelige menn.
ViljaH Skrevet 16. januar 2014 #130 Skrevet 16. januar 2014 Jeg er en typisk kjekkas, men ble dumpet pågrunn av at jeg ikke shave ballene. HVA FAEN? Anonymous poster hash: 66daf...e63 Var det du eller hun som insisterte på ballesuging
Gjest LongJohnson Skrevet 16. januar 2014 #131 Skrevet 16. januar 2014 Menn er mer overfladiske når det gjelder utseende, kvinner er mer overfladiske når det gjelder status. Men ja, det blir litt komisk når f.eks. en sykepleier eller lærer stiller krav om "høyere utdannelse"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå