xinnia Skrevet 8. januar 2014 #101 Skrevet 8. januar 2014 Hvis det er mistanke om omsorgssvikt er det kanskje best for barna at det sjekkes ut, eller er du ikke enig i det? Er det bedre å la være for å ikke plage foreldrene? Anonymous poster hash: c95e3...50b hvordan er dette omsorgsvikt?? Og nei, det er ikke bare foreldrene som blir plaget når Barnevernet setter igang undersøkelsen, barna blir også berørt av dette. Det er fint at folk bryr seg , men da får de søren meg være voksne nok til å stå for det de gjør og ikke ta det anonymt slik TS har gjort, da blir det helt feil!!
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #102 Skrevet 8. januar 2014 hvordan er dette omsorgsvikt?? Og nei, det er ikke bare foreldrene som blir plaget når Barnevernet setter igang undersøkelsen, barna blir også berørt av dette. Det er fint at folk bryr seg , men da får de søren meg være voksne nok til å stå for det de gjør og ikke ta det anonymt slik TS har gjort, da blir det helt feil!! Hvorfor det? Så de skal kunne konfronteres i etterkant? Jeg tror uansett ikke BV forteller til folk hvem som har meldt med. Som sagt, heller en gang for mye enn en gang for lite.Barn har blitt drept pga unnfallenhet ift å melde til BV. Og nå har TS gjort det så da er det vel ikke noe mer å diskutere. Anonymous poster hash: c95e3...50b 1
Binta Ba Skrevet 8. januar 2014 #103 Skrevet 8. januar 2014 Hvis det er mistanke om omsorgssvikt er det kanskje best for barna at det sjekkes ut, eller er du ikke enig i det? Er det bedre å la være for å ikke plage foreldrene? Anonymous poster hash: c95e3...50b Beklager, men at foreldre drikker hver andre helg og barnet da er hos besteforeldre ser jeg ikke på som omsorgssvikt.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #104 Skrevet 8. januar 2014 Beklager, men at foreldre drikker hver andre helg og barnet da er hos besteforeldre ser jeg ikke på som omsorgssvikt. Nei vel, men det har da ikke noe med saken å gjøre. Nå skal BV se på saken. Anonymous poster hash: c95e3...50b
Binta Ba Skrevet 8. januar 2014 #105 Skrevet 8. januar 2014 Nei vel, men det har da ikke noe med saken å gjøre. Nå skal BV se på saken. Anonymous poster hash: c95e3...50b Det er jo dèt som har vært diskusjonen i denne tråden..
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #106 Skrevet 21. januar 2014 Hvordan går det her tro? Anonymous poster hash: 148e6...4e2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå