Gå til innhold

Mor fester annahver helg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men der er du ved sakens kjerne, "så lenge det ikke går ut over ungene". Så lenge det ikke går utover ungene kan folk finne på hva de vil for alt jeg bryr meg.

Men uten at jeg husker formuleringene nøyaktig står det i hovedinnlegget at barnet er hos besteforeldre, tanter, onkler, naboer. Og at barna i julen har vært satt bort annenhver dag. Legg til at foreldrene drikker "som tenåringer", noe som vel gjør det ganske sannsynlig at formen er laber etterpå også. Jeg klarer ikke helt å se for meg at denne måten å leve på ikke går ut over ungene.

Men det var jo jeg også, og jeg elska det! Det var jeg som gjerne ville til andre i familien... Men jeg har jo skjønt inne her at det heller er familien min som er unormal som har et så godt forhold til hverandre og passer barn og dyr om hver andre :P

At det er harry å stå å skryte av det på jobben er jo noe annet! Men så lenge den ungen har det fint hos slekta og har det bra de andre 12 dagene sammen med familien sin syns jeg det er litt drøyt å skulle kontakte barnevernet!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er vel såpass oppegående at dere skjønner forskjellen?

Anonymous poster hash: bd691...05d

Nei, men det kunne like godt ha vært BB. Fordi noen trodde ditt, fantaserte datt og begynte og leike snut og ringe BV og lage bråk for henne og familien hennes.

• Liker 1
Skrevet (endret)

:sjokkert:

Endret av primadonna
Skrevet

man må være forsiktige med å dømme. Jeg vet ikke hvor godt dere kjenner hverandre, men det kan godt være dama har problemer.. eller fortsatt er på det stadiet i livet hvor hun mener det er kult å skryte av festene hun har.

Uansett så høres det ikke helt bra ut, og det er heldigvis bra at ungen har nettverk rundt seg slik at h*n ikke må være med på slike fester annenhver helg. For alt vi vet kan det godt ligge en sak hos barnevernet på forholdet.

Skrevet

man må være forsiktige med å dømme. Jeg vet ikke hvor godt dere kjenner hverandre, men det kan godt være dama har problemer.. eller fortsatt er på det stadiet i livet hvor hun mener det er kult å skryte av festene hun har.

Uansett så høres det ikke helt bra ut, og det er heldigvis bra at ungen har nettverk rundt seg slik at h*n ikke må være med på slike fester annenhver helg. For alt vi vet kan det godt ligge en sak hos barnevernet på forholdet.

Vedkommende TS snakker om er sikkert oppegående og ikke av typen som driver og drikker seg full når ungene er i huset.

• Liker 1
Skrevet

Ja,mest sansynlig er personen oppegående som fester annenhver helg tiltross for hun har et barn på 5 år?

Beklager høres SVÆRT lite oppegående ut for meg

• Liker 1
Skrevet

Ja,mest sansynlig er personen oppegående som fester annenhver helg tiltross for hun har et barn på 5 år?

Så folk skal ikke få feste når de har barn?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Foreldrene mine festet da ganske ofte selv da jeg var lita. De er ganske så oppegående de. Og jeg er ikke akkurat ødelagt.

Anonymous poster hash: 43195...832

• Liker 1
Skrevet

Foreldrene mine festet da ganske ofte selv da jeg var lita. De er ganske så oppegående de. Og jeg er ikke akkurat ødelagt.

Anonymous poster hash: 43195...832

Mora mi fester fremdeles. Hun er 72 år.

• Liker 4
Skrevet

Selvfølgelig er det lov med en fest iblant. Men annenhver helg er vel kanskje litt uansvarlig og imestelaget?

Skrevet

Selvfølgelig er det lov med en fest iblant. Men annenhver helg er vel kanskje litt uansvarlig og imestelaget?

Så fremt barna deres har det bra så er det ikke opp til oss andre å dømme hvor mange helger i mnd folk skal feste.

• Liker 2
Skrevet

Nei det handler jo om prioritering. Noen prioriterer festing... andre familie

• Liker 1
Skrevet

Så jeg er ikke oppegående fordi den eneste fritida jeg har er ca 5timer, helt alene, annenhver helg? Jaddadu.

Skrevet

Prioriterer de ikke familie når de har ungene sine hele tiden ellers?

Skrevet

Hvordan går det utover ungen min at jeg er ute hver andre helg?

Skrevet

Enkelte kvinner lever seg nok litt for mye inne i morsrollen.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan går det utover ungen min at jeg er ute hver andre helg?

Det går utover ungen din ved at du sender h*n til å bo hos andre halvparten av helgene. Barn trenger foreldrene sine også når de er 5 år gamle. Som tidligere sagt festing er greit, men når du etablerer deg og får barn... ja da gir du avkall på mye fritid. Det er en del av det å bli forelder. Man kan ikke lenger gå ut når man vil, men forstå at barna trenger ens oppmerksomhet. Du sier man trenger 5 timer fri i helgene? Det er barnet ditt..ikke en jobb man kan ta fri fra når man blir lei

• Liker 2
Skrevet

Det går utover ungen din ved at du sender h*n til å bo hos andre halvparten av helgene. Barn trenger foreldrene sine også når de er 5 år gamle. Som tidligere sagt festing er greit, men når du etablerer deg og får barn... ja da gir du avkall på mye fritid. Det er en del av det å bli forelder. Man kan ikke lenger gå ut når man vil, men forstå at barna trenger ens oppmerksomhet. Du sier man trenger 5 timer fri i helgene? Det er barnet ditt..ikke en jobb man kan ta fri fra når man blir lei

Fatter ikke hvordan du kan anta noe som helst når du ikke vet noe konkret om saken, det gjør ikke TS heller.

Skrevet

Det har jo jeg allerede nevnt at man må være forsiktig med. Jeg bare antar basert på hva TS skriver. Dette er jo trossalt en sak hun har tatt opp i et diskusjonsforum. Jeg forteller mitt syn, du ditt. Lære deg å respektere andres syn uten å bli fornærmet :)

• Liker 1
Skrevet

Det har jo jeg allerede nevnt at man må være forsiktig med. Jeg bare antar basert på hva TS skriver. Dette er jo trossalt en sak hun har tatt opp i et diskusjonsforum. Jeg forteller mitt syn, du ditt. Lære deg å respektere andres syn uten å bli fornærmet :)

Hvem blir fornærmet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...