Mystico Skrevet 6. januar 2014 #101 Skrevet 6. januar 2014 Hvordan ble denne tråden så mye drama? En jente pulte en gutt på et biljardbord. Get over it. 2
El Duderino Skrevet 6. januar 2014 #102 Skrevet 6. januar 2014 Stakkars Marielle, lille venn som fremdeles er i trassalderen 2
Vasilisa Skrevet 6. januar 2014 #103 Skrevet 6. januar 2014 La nå jenta være u fred. Hun har ligget med 2 gutter og er hore ifølge dere? Hun har ligget med to gutter og lager en tråd på kvinneguiden for å skryte av det. Det er det jeg reagerer på her. Ha sex og hold det for deg selv, sier nå jeg. Ingen her er interessert i sexlivet hennes. 1
Fremmed fugl Skrevet 6. januar 2014 #104 Skrevet 6. januar 2014 Hei, kjære KG-venner.. For dere som lurer sånn kjapt, så er jeg helt over han 95ern som jeg likte før, og vi prater ikke mer. Vi møttes faktisk en gang til, men han viste seg og være helt drittsekk, nok om det. I går var jeg i bursdag til en jente i klassen og det var veldig hyggelig altså. Hun har er bror på 19 år, som jeg syntes at er veldig kjekk! Jeg har vært hos hun venninnen min et par ganger før, og det har vært litt tullete flørting mellom meg og broren hennes, men ikke noe seriøst. Før jeg skulle gå til bussen for å dra hjem igjen, gikk jeg ned i kjellerstuen for å skifte til en kosebukse fordi det er så kaldt å gå med kjole ute. Jeg tok av kjolen, og har jo da bare på undertøy, og skal til å ta på meg kosebuksa mi. Når jeg bøyer meg ned i bagen for å ta den opp, kommer plutselig broren hennes inn bak meg. Vi så på hverandre, jeg bare i undertøy. Jeg merket spenningen mellom oss med en gang, og vi skjønte begge hva hverandre ville gjøre. Det ene førte til det andre, og vi hadde sex på billiardbordet som sto der. Måtte faktisk rydde bort billiardkulene først Problemet her er at jeg ikke tørr å fortelle det til noen, hvertfall ikke venninnene mine eller til hun som hadde bursdagen! Er redd for at folk skal tro at jeg er hore.. Neste helg skal jeg sove hos hun venninnen min, skal jeg fortelle henne hva som skjedde med meg og broren hennes eller ikke? Og hva skal jeg gjøre hvis broren hennes er hjemme? 1. Skole er første prio. Ikke bli så opptatt av sex at du glemmer bort det. 2. Du er jente, da bør du nok ikke fortelle slike ting. Dumt men sant. 3. Kan du tenke deg å bli kjæreste med ham? Hvis ja, da er neste helg en gavepakke.
Mariell007 Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #105 Skrevet 6. januar 2014 (endret) 1. Skole er første prio. Ikke bli så opptatt av sex at du glemmer bort det. 2. Du er jente, da bør du nok ikke fortelle slike ting. Dumt men sant. 3. Kan du tenke deg å bli kjæreste med ham? Hvis ja, da er neste helg en gavepakke. 1.På skolen går det ganske bra. 2.Tror ikke jeg forteller det. 3.ja vil bli kjæreste med han ,men er veldig usikker på hvordan det blir i og med at han er 3 år eldre og broren til venninna mi Endret 6. januar 2014 av Mariell007
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #106 Skrevet 6. januar 2014 1.På skolen går det ganske bra. 2.Fortelle hva? 3.ja vil bli kjæreste med han ,men er veldig usikker på hvordan det blir i og med at han er 3 år eldre og broren til venninna mi Hvorfor skal han bli kjæreste med deg når du allerede har gitt ham karamellen? Anonymous poster hash: 4fd5d...8e8 1
Mariell007 Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #107 Skrevet 6. januar 2014 Hvorfor skal han bli kjæreste med deg når du allerede har gitt ham karamellen? Anonymous poster hash: 4fd5d...8e8 Fordi han kanskje liker meg?
ninuska_ Skrevet 8. januar 2014 #108 Skrevet 8. januar 2014 Tråden er ryddet for personangrep og spekulasjoner, ninuska_, mod
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #109 Skrevet 10. januar 2014 Hvorfor skal han bli kjæreste med deg når du allerede har gitt ham karamellen? Anonymous poster hash: 4fd5d...8e8 Les post til Anonym over! Dette er helt korrekt, hilsen gutt 19 Anonymous poster hash: 7a7b5...43f
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #110 Skrevet 10. januar 2014 Les post til Anonym over! Dette er helt korrekt, hilsen gutt 19 Anonymous poster hash: 7a7b5...43f
Scoop Skrevet 10. januar 2014 #111 Skrevet 10. januar 2014 Hun har ligget med to gutter og lager en tråd på kvinneguiden for å skryte av det. Det er det jeg reagerer på her. Ha sex og hold det for deg selv, sier nå jeg. Ingen her er interessert i sexlivet hennes. Folk er tydeligvis veldig interesserte, denne tråden er jo allerede på 6 sider. Skjønner forresten ikke at det er mulig å skrive så mye dritt til ei som er 16. De fleste her er vel dobbelt så gammel.
Gjest Daenerys Skrevet 11. januar 2014 #112 Skrevet 11. januar 2014 Tråden er ryddet for avsporinger. Daenerys, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå