Gjest Lille-pus Skrevet 5. januar 2014 #61 Skrevet 5. januar 2014 Nei, jeg gjør det bare for moro skyld når jeg kjeder meg. Og det er ikke jeg som har skrevet noe om hvem som har pult masse. Anonymous poster hash: b15cc...a5c Nei, jeg ser det nå. Men en annen AB, hvis innlegg jeg alt har samlet i en annen post i denne tråden (slik at det er enkelt tilgjengelig i tilfellet vedkommende skulle ombestemme seg) har lagt opp til denne avsporede diskusjonen.
Mariell007 Skrevet 5. januar 2014 Forfatter #62 Skrevet 5. januar 2014 okei jeg bare googler det jeg AIAIAI, der kom det opp litt av hvert! gurimalla
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #63 Skrevet 5. januar 2014 AIAIAI, der kom det opp litt av hvert! gurimalla Her er en veldig fin side du kan sjekke ut. Min favorittkategori er NonConsent/Reluctance + Teens. http://www.literotica.com/stories/ Anonymous poster hash: 91e6a...991
Gjest Chloe87 Skrevet 5. januar 2014 #64 Skrevet 5. januar 2014 Skal ikke fortsette med dette, trodde han første likte meg, men han var bare en drittsekk! Men han andre tror jeg faktisk liker meg litt. Hvorfor skulle han ellers ville hatt sex med meg? Alt strider imot, han er drit kjekk, er broren til venninnen min, han er 3 år eldre enn meg og kan sikkert få hvilken som helst annen jente på sin egen alder. Hvorfor skulle han ellers ville ha sex med deg? Du har mye å lære. De fleste gutter vil ha sex med alt på to bein.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #65 Skrevet 5. januar 2014 TS, hør nå litt her. Jeg er ei godt voksen dame nå, men jeg har også vært 16 år en gang. Var skikkelig interessert i en type, hadde sex med han på fest fordi jeg ble smigret da han viste interesse for meg og trodde han likte meg. Etter det ville han ikke ha noe med meg å gjøre. Et par uker senere, møtte jeg nok en kjekk gutt, historien gjentok seg. Han var heller ikke interessert i mer en et knull. På samtlige fester etter dette, stod nærmest gutta i kø, virket som om veldig mange syntes jeg var søt og interresant. Mange av dem var veldig pågående, og da spesielt en kjekkas. Endte med at vi havnet på et rom, han tvang seg nesten på meg og nærmest forlangte sex. Noe i meg sa at dette var helt feil, jeg nektet og skubbet han vekk og kom meg unna. Senere på kvelden kom han bort til meg og var dritsur og spurte hvorfor han ikke fikk sex når jeg var så villig til andre! Da hadde altså de to andre fortalt rundt om at jeg var lett på tråden og skrevde mer enn villig til alle! Ryktet om meg var allerede rundt hele bygda, alle snakket om meg bak min rygg, jeg ble sett på som ludder i lang tid etterpå og ingen tok meg seriøst. Dette var veldig vondt og ødeleggende for meg, og slet med dette i mange år. Så kjære TS, tenk deg godt om, gutter i den alderen er ofte ute etter bare sex, for så å skryte av det til andre i ettertid. Anonymous poster hash: a093d...133 12
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #66 Skrevet 5. januar 2014 Ikke hør på dem TS! Spre beina, TS! Spre beina for alle mann!! Anonymous poster hash: 91e6a...991
Mariell007 Skrevet 5. januar 2014 Forfatter #67 Skrevet 5. januar 2014 I en annen tråd her så skriver du at du har hatt sex på spisebordet til noen andre, med store vinduer og folk utafor. Jeg er litt forvirra ettersom du i denne tråden skriver at du har hatt sex to ganger, en gang i senga, og en gang på biljardbordet. Tror ikke helt på deg kjenner jeg, tror du oppretter tråder for oppmerksomhetens skyld fordi du kjeder deg. Har aldri sagt at jeg har hatt sex kun 2 ganger, har hatt det 3. Men to ganger med sammr fyr
Mariell007 Skrevet 5. januar 2014 Forfatter #68 Skrevet 5. januar 2014 Ikke hør på dem TS! Spre beina, TS! Spre beina for alle mann!! Anonymous poster hash: 91e6a...991 Hvorfor?
Mariell007 Skrevet 5. januar 2014 Forfatter #69 Skrevet 5. januar 2014 TS, hør nå litt her. Jeg er ei godt voksen dame nå, men jeg har også vært 16 år en gang. Var skikkelig interessert i en type, hadde sex med han på fest fordi jeg ble smigret da han viste interesse for meg og trodde han likte meg. Etter det ville han ikke ha noe med meg å gjøre. Et par uker senere, møtte jeg nok en kjekk gutt, historien gjentok seg. Han var heller ikke interessert i mer en et knull. På samtlige fester etter dette, stod nærmest gutta i kø, virket som om veldig mange syntes jeg var søt og interresant. Mange av dem var veldig pågående, og da spesielt en kjekkas. Endte med at vi havnet på et rom, han tvang seg nesten på meg og nærmest forlangte sex. Noe i meg sa at dette var helt feil, jeg nektet og skubbet han vekk og kom meg unna. Senere på kvelden kom han bort til meg og var dritsur og spurte hvorfor han ikke fikk sex når jeg var så villig til andre! Da hadde altså de to andre fortalt rundt om at jeg var lett på tråden og skrevde mer enn villig til alle! Ryktet om meg var allerede rundt hele bygda, alle snakket om meg bak min rygg, jeg ble sett på som ludder i lang tid etterpå og ingen tok meg seriøst. Dette var veldig vondt og ødeleggende for meg, og slet med dette i mange år. Så kjære TS, tenk deg godt om, gutter i den alderen er ofte ute etter bare sex, for så å skryte av det til andre i ettertid. Anonymous poster hash: a093d...133 Skal huske på det. 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #70 Skrevet 5. januar 2014 Er også seksten, og har hatt seksuelt samkvem med to stk. Skal riktignok si at det var to år, og ikke en uke mellom dem. Og det var ikke før jeg var i et skikkelig forhold med disse mennene. Anonymous poster hash: 51872...041
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #71 Skrevet 5. januar 2014 Fordi du kan. Ikke hør på de gamle kjerringene med de uttørka fittene. Spre beina! Møt pikk med fitte! Kanskje og fitte mot fitte? De guttene bruker ikke deg, det er du som bruker dem. Ta dem en etter en eller flere på en gang. Han ene nabogutten. Den søte gutten i parallellklassen. Den røffe badboyen med moped. Kanskje til og med den kjekke læreren din?? Størst av alt er ikke kjærligheten, men FITTA. Anonymous poster hash: 91e6a...991 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #72 Skrevet 5. januar 2014 uff så mye dømming. har dere aldri vært 16?? Anonymous poster hash: 5e70e...11b Jo, jeg har vært 16, men jeg lå ikke rundt og var fellesmadrass. Hadde ikke sex før jeg fikk meg min første kjæreste, og da var jeg 18. Vi var sammen i mange år etterpå. Håper du ikke lar deg utnytte Ts, vil anbefale deg å vente litt med sex til du blir mere kjent med den du liker. Anonymous poster hash: 7da76...287 2
Gjest mariellPUL Skrevet 5. januar 2014 #73 Skrevet 5. januar 2014 OG DER BLE MIN (GAMLE) BRUKER BORTE! Det er jeg som er AB: Anonymous poster hash: 91e6a...991 Budskapet er det samme PULPULPUL!
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #74 Skrevet 6. januar 2014 Skal ikke fortsette med dette, trodde han første likte meg, men han var bare en drittsekk! Men han andre tror jeg faktisk liker meg litt. Hvorfor skulle han ellers ville hatt sex med meg? Alt strider imot, han er drit kjekk, er broren til venninnen min, han er 3 år eldre enn meg og kan sikkert få hvilken som helst annen jente på sin egen alder. Det er faktisk ikke sånn at du må ha sex med alle som liker deg. Ro deg ned! Anonymous poster hash: f5929...c61 2
Gjest Akiko Skrevet 6. januar 2014 #75 Skrevet 6. januar 2014 Jeg synes oppriktig synd på deg. Du virker som en jente som trenger mye bekreftelser, på flere litt uheldige plan. Jeg håper du innser hva du holder på med før det er for sent.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #76 Skrevet 6. januar 2014 WHO THE FUUUUUUCK CARES? Anonymous poster hash: d0558...40a 1
Mariell007 Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #77 Skrevet 6. januar 2014 Jeg synes oppriktig synd på deg. Du virker som en jente som trenger mye bekreftelser, på flere litt uheldige plan. Jeg håper du innser hva du holder på med før det er for sent. Trenger ikke bekreftelse på noe! Lurer bare på om jeg skal fortelle det her til venninna mi eller ikke, herregud
Mariell007 Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #78 Skrevet 6. januar 2014 WHO THE FUUUUUUCK CARES? Anonymous poster hash: d0558...40a Du tydeligvis, som gidder å kommentere 1
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2014 #79 Skrevet 6. januar 2014 Når jeg leser tråden her får man øvelse i være forelder.
Mariell007 Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #80 Skrevet 6. januar 2014 Når jeg leser tråden her får man øvelse i være forelder. Hva mener du med det? Og hva er det nettopp vi har snakket om på meldinger, nå får du gi deg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå