AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #21 Skrevet 5. januar 2014 Jeg synes trådstarter ikke virker helt god. Er vel en kombinasjon om at hun er litt umoden enda og stolt over å ha sex. Anonymous poster hash: 1de8c...46f 5
Fysikeren Skrevet 5. januar 2014 #22 Skrevet 5. januar 2014 Hei, kjære KG-venner.. For dere som lurer sånn kjapt, så er jeg helt over han 95ern som jeg likte før, og vi prater ikke mer. Vi møttes faktisk en gang til, men han viste seg og være helt drittsekk, nok om det. I går var jeg i bursdag til en jente i klassen og det var veldig hyggelig altså. Hun har er bror på 19 år, som jeg syntes at er veldig kjekk! Jeg har vært hos hun venninnen min et par ganger før, og det har vært litt tullete flørting mellom meg og broren hennes, men ikke noe seriøst. Før jeg skulle gå til bussen for å dra hjem igjen, gikk jeg ned i kjellerstuen for å skifte til en kosebukse fordi det er så kaldt å gå med kjole ute. Jeg tok av kjolen, og har jo da bare på undertøy, og skal til å ta på meg kosebuksa mi. Når jeg bøyer meg ned i bagen for å ta den opp, kommer plutselig broren hennes inn bak meg. Vi så på hverandre, jeg bare i undertøy. Jeg merket spenningen mellom oss med en gang, og vi skjønte begge hva hverandre ville gjøre. Det ene førte til det andre, og vi hadde sex på billiardbordet som sto der. Måtte faktisk rydde bort billiardkulene først Problemet her er at jeg ikke tørr å fortelle det til noen, hvertfall ikke venninnene mine eller til hun som hadde bursdagen! Er redd for at folk skal tro at jeg er hore.. Neste helg skal jeg sove hos hun venninnen min, skal jeg fortelle henne hva som skjedde med meg og broren hennes eller ikke? Og hva skal jeg gjøre hvis broren hennes er hjemme? Ja, det ville jo vært feilaktig. 6
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2014 #23 Skrevet 5. januar 2014 Er vel en kombinasjon om at hun er litt umoden enda og stolt over å ha sex. Anonymous poster hash: 1de8c...46f Du har nok et poeng. 4
Gjest Summers Skrevet 5. januar 2014 #24 Skrevet 5. januar 2014 Ja, det ville jo vært feilaktig. Eh…. ja det ville vært feilaktig. TS har ikke solgt sex. 7
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #25 Skrevet 5. januar 2014 Eh…. ja det ville vært feilaktig. TS har ikke solgt sex. Noen ganger vet jeg ikke om du er en drittsekk eller en ganske grei kar. Anonymous poster hash: 91e6a...991 5
Gjest Herr Heftig Skrevet 5. januar 2014 #26 Skrevet 5. januar 2014 Synes mange av kommentarene er ganske frekke her. I realiteten har jo TS bare ligget med en fyr hun likte så da skal hun jo helst ha en .
Fysikeren Skrevet 5. januar 2014 #27 Skrevet 5. januar 2014 Eh…. ja det ville vært feilaktig. TS har ikke solgt sex. Du virker som en skikkelig morsom person.
FalconPunch Skrevet 5. januar 2014 #28 Skrevet 5. januar 2014 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #29 Skrevet 5. januar 2014 Kan dere ikke la vær å komme med de frekke kommentarene? Hun er bare 16, og har startet det første store steget inn hennes seksuelle karriere, hun må da få lov til å være litt stolt. Anonymous poster hash: 91e6a...991 6
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2014 #30 Skrevet 5. januar 2014 Eh…. ja det ville vært feilaktig. TS har ikke solgt sex. Ingen som har påstått at TS har solgt sex heller.
Gjest heihade Skrevet 5. januar 2014 #31 Skrevet 5. januar 2014 (endret) Jeg håper virkelig dere som snakker til TS på denne måten enten er 16 år eller yngre selv. Om hun så ikke vet hvordan hun skal forholde seg til gutter, sex og kjærlighet enda er hun fortsatt bedre enn dere. Hun har holdt seg høflig mot dere selv etter de styggeste skjellsord og anklager er blitt slengt i hennes retning. Hun er 16 år og rådvill. Visse mennesker her inne gjør meg uvel. Endret 5. januar 2014 av heihade 7
Gjest lnx Skrevet 5. januar 2014 #32 Skrevet 5. januar 2014 Det er morsomt at hver eneste gang noen poster noe som kan være litt uvanlig, så tror man at TS er et troll som kun er ute etter oppmerksomheten. Det er jo faktisk mulig å bli pult på biljardbordet selv om man er 16 år 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #33 Skrevet 5. januar 2014 uff så mye dømming. har dere aldri vært 16?? Anonymous poster hash: 5e70e...11b 4
Mariell007 Skrevet 5. januar 2014 Forfatter #34 Skrevet 5. januar 2014 Jeg håper virkelig dere som snakker til TS på denne måten enten er 16 år eller yngre selv. Om hun så ikke vet hvordan hun skal forholde seg til gutter, sex og kjærlighet enda er hun fortsatt bedre enn dere. Hun har holdt seg høflig mot dere selv etter de styggeste skjellsord og anklager er blitt slengt i hennes retning. Hun er 16 år og rådvill. Visse mennesker her inne gjør meg uvel. Takk heihade, hyggelig å høre for min del
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2014 #35 Skrevet 5. januar 2014 Det er jo ikke mange som vet at jeg har hatt sex med de guttene, så jeg tror ikke at noen ser på meg som løs. Unntatt dere her inne da, alle dere tror jo at jeg puler alt med 2 ben. Det tror vi ikke nei, men vi vet hvor snakkesalige tenåringsgutter er, de holder ikke kjeft med mindre de er sammen med jenta. 1
Mariell007 Skrevet 5. januar 2014 Forfatter #36 Skrevet 5. januar 2014 Haha, jeg er ikke den du siterer, men jeg har funnet ut hvem flere her inne er bare ved hjelp av litt googeling. Ikke vanskelig og helt lovlig. Anonymous poster hash: b15cc...a5c Hvordan da? googler du den hashtagg greia?
Gjest Chloe87 Skrevet 5. januar 2014 #37 Skrevet 5. januar 2014 Men seriøst, trådstarter, hvis du er seriøs: Det er jo ikke positivt om du fortsetter som dette, å ha såkalt "random sex", på under en uke har du hatt sex med to stykker. Hvorfor ikke vente til du får deg kjæreste neste gang du har sex? Fortsetter du som dette så kommer du til å få et forferdelig rykte.
Mariell007 Skrevet 5. januar 2014 Forfatter #38 Skrevet 5. januar 2014 Nå tror jeg ikke du forstod helt hva jeg snakker. jeg snakker om enkeltbrukere som øyensynlig tilbringer tiden sin med å identifisere menneskene bak nick'ene og å samle informasjon om disse... spesielt om deres sexliv, - ettersom vedkommendebestemt og bastant påstår at disse kvinnene får pult mye, og at mange vil knulle dem. Det er en interessant hobby vedkommende legger for dagen...og lovligheten i den kan selvsagt diskuteres. Så får det da være om en tråd eller to går med i dragsuget. Så skummelt da…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #39 Skrevet 5. januar 2014 Nå tror jeg ikke du forstod helt hva jeg snakker. jeg snakker om enkeltbrukere som øyensynlig tilbringer tiden sin med å identifisere menneskene bak nick'ene og å samle informasjon om disse... spesielt om deres sexliv, - ettersom vedkommendebestemt og bastant påstår at disse kvinnene får pult mye, og at mange vil knulle dem. Det er en interessant hobby vedkommende legger for dagen...og lovligheten i den kan selvsagt diskuteres. Så får det da være om en tråd eller to går med i dragsuget. Skulle det være ulovlig å google folk? Anonymous poster hash: b15cc...a5c
Mariell007 Skrevet 5. januar 2014 Forfatter #40 Skrevet 5. januar 2014 Men seriøst, trådstarter, hvis du er seriøs: Det er jo ikke positivt om du fortsetter som dette, å ha såkalt "random sex", på under en uke har du hatt sex med to stykker. Hvorfor ikke vente til du får deg kjæreste neste gang du har sex? Fortsetter du som dette så kommer du til å få et forferdelig rykte. Skal ikke fortsette med dette, trodde han første likte meg, men han var bare en drittsekk! Men han andre tror jeg faktisk liker meg litt. Hvorfor skulle han ellers ville hatt sex med meg? Alt strider imot, han er drit kjekk, er broren til venninnen min, han er 3 år eldre enn meg og kan sikkert få hvilken som helst annen jente på sin egen alder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå