AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #81 Skrevet 6. januar 2014 Haha så morsom du er... Nei! Har pult 2 stk, og jeg får meg i hvertfall noe. Jeg har ikke tenkt til å ligge med hvem som helst. Ja, jeg får meg noe, jeg også. Hver eneste dag Men ikke med ørtogførti forskjellige menn Anonymous poster hash: f6554...844
Gjest Akiko Skrevet 6. januar 2014 #82 Skrevet 6. januar 2014 Trenger ikke bekreftelse på noe! Lurer bare på om jeg skal fortelle det her til venninna mi eller ikke, herregud Du har over hundrevis av innlegg om sexlivet ditt, så du trenger tydeligvis bekreftelser på noe. Jeg håper bare du innser hva du driver på med før du ødelegger framtiden din. Jenter som ligger rundt blir fort spist av bygdetrollet, jeg ville begynt å passe meg litt om jeg var deg. Om du skal si noe til venninna di? Ja, om du vil at hun skal se på deg som løs og ekkel som lå med broren, så kjør på.
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2014 #83 Skrevet 6. januar 2014 Hva mener du med det? Og hva er det nettopp vi har snakket om på meldinger, nå får du gi deg! Du må ha et glass vin vennen, ler og ler.
Mariell007 Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #84 Skrevet 6. januar 2014 Du har over hundrevis av innlegg om sexlivet ditt, så du trenger tydeligvis bekreftelser på noe. Jeg håper bare du innser hva du driver på med før du ødelegger framtiden din. Jenter som ligger rundt blir fort spist av bygdetrollet, jeg ville begynt å passe meg litt om jeg var deg. Om du skal si noe til venninna di? Ja, om du vil at hun skal se på deg som løs og ekkel som lå med broren, så kjør på. Løs og EKKEL? Nå får du gi deg! Er det mulig 1
Mariell007 Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #85 Skrevet 6. januar 2014 Du har over hundrevis av innlegg om sexlivet ditt, så du trenger tydeligvis bekreftelser på noe. Jeg håper bare du innser hva du driver på med før du ødelegger framtiden din. Jenter som ligger rundt blir fort spist av bygdetrollet, jeg ville begynt å passe meg litt om jeg var deg. Om du skal si noe til venninna di? Ja, om du vil at hun skal se på deg som løs og ekkel som lå med broren, så kjør på. Jeg spørr om masse sexspørsmål fordi jeg vil lære! Jeg ligger ikke rundt, er mange, mange jenter på min alder som debuterte allerede når de var 14 år gamle, må si jeg er bedre enn det de er som har ventet til etter jeg er 16 år, og ligger ikke rundt med alle.
Mariell007 Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #86 Skrevet 6. januar 2014 Du må ha et glass vin vennen, ler og ler. Så tøff du er da, som driver å ser ned på de som kunne vært på alder med dattera di! 1
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2014 #87 Skrevet 6. januar 2014 Så tøff du er da, som driver å ser ned på de som kunne vært på alder med dattera di! Jeg ser ikke ned på deg i det hele tatt.
Mariell007 Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #88 Skrevet 6. januar 2014 Jeg ser ikke ned på deg i det hele tatt. Nei, du gjør ikke det, vedder på at jeg er høyere enn deg uansett. Men du bare ler av meg, fordi jeg er dum, uerfaren, trollete og løs. Joda, takk skal du ha.. 1
Gjest Akiko Skrevet 6. januar 2014 #89 Skrevet 6. januar 2014 Løs og EKKEL? Nå får du gi deg! Er det mulig Jeg spørr om masse sexspørsmål fordi jeg vil lære! Jeg ligger ikke rundt, er mange, mange jenter på min alder som debuterte allerede når de var 14 år gamle, må si jeg er bedre enn det de er som har ventet til etter jeg er 16 år, og ligger ikke rundt med alle. Oddsen er virkelig ikke på din side når det gjelder å fortelle venninna de at du lot broren hennes ta deg på et biljardbord. Jeg tror nok ganske mange vil putte deg i båsen løs og ekkel. Jo, du ligger rundt. At tallet er så lavt er fordi du akkurat har begynt, men to gutter på uke er å ligge rundt. Det er like greit å kalle en spade for en spade. Nei, du er ikke bedre en de som begynte når de var 14. Alderen har ikke noe å si, men mentaliteten.
Gjest stian86 Skrevet 6. januar 2014 #90 Skrevet 6. januar 2014 Hei, kjære KG-venner.. For dere som lurer sånn kjapt, så er jeg helt over han 95ern som jeg likte før, og vi prater ikke mer. Vi møttes faktisk en gang til, men han viste seg og være helt drittsekk, nok om det. I går var jeg i bursdag til en jente i klassen og det var veldig hyggelig altså. Hun har er bror på 19 år, som jeg syntes at er veldig kjekk! Jeg har vært hos hun venninnen min et par ganger før, og det har vært litt tullete flørting mellom meg og broren hennes, men ikke noe seriøst. Før jeg skulle gå til bussen for å dra hjem igjen, gikk jeg ned i kjellerstuen for å skifte til en kosebukse fordi det er så kaldt å gå med kjole ute. Jeg tok av kjolen, og har jo da bare på undertøy, og skal til å ta på meg kosebuksa mi. Når jeg bøyer meg ned i bagen for å ta den opp, kommer plutselig broren hennes inn bak meg. Vi så på hverandre, jeg bare i undertøy. Jeg merket spenningen mellom oss med en gang, og vi skjønte begge hva hverandre ville gjøre. Det ene førte til det andre, og vi hadde sex på billiardbordet som sto der. Måtte faktisk rydde bort billiardkulene først Problemet her er at jeg ikke tørr å fortelle det til noen, hvertfall ikke venninnene mine eller til hun som hadde bursdagen! Er redd for at folk skal tro at jeg er hore.. Neste helg skal jeg sove hos hun venninnen min, skal jeg fortelle henne hva som skjedde med meg og broren hennes eller ikke? Og hva skal jeg gjøre hvis broren hennes er hjemme? Hmm lukk musen litt igjen no. Du er bare en liten jente må du huske :-) 1
Mariell007 Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #91 Skrevet 6. januar 2014 Hmm lukk musen litt igjen no. Du er bare en liten jente må du huske :-) Den har vært lukket i 16 år, og jeg er ikke liten
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2014 #92 Skrevet 6. januar 2014 Hmm lukk musen litt igjen no. Du er bare en liten jente må du huske :-) Slutt å blande deg opp i det her. 2
Gjest stian86 Skrevet 6. januar 2014 #93 Skrevet 6. januar 2014 Nei ska være seriøs. Du er en ung jente og lagt med 2 på kort tid. Må heller bli kjent med en gutt som du liker og være kostbar.Og finne ut om han liker deg før du ligger med de. Mye bedre om du finner deg en kjæreste en som liker deg og en du kan ha som fast sex partner.
Gjest stian86 Skrevet 6. januar 2014 #94 Skrevet 6. januar 2014 Slutt å blande deg opp i det her. Har no lest det du skriver så tror ikke du er rett ræv til og snakke. Så lukk igjen :-) 4
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2014 #95 Skrevet 6. januar 2014 Har no lest det du skriver så tror ikke du er rett ræv til og snakke. Så lukk igjen :-) Vel, men jeg er dame og jeg kommer ikke med greier som f.eks "lukke igjen fitta" ol.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #96 Skrevet 6. januar 2014 En gang hadde jeg sex på en bowlingbane. Slår biljarbord, LOL. Anonymous poster hash: d0558...40a
Mariell007 Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #97 Skrevet 6. januar 2014 En gang hadde jeg sex på en bowlingbane. Slår biljarbord, LOL. Anonymous poster hash: d0558...40a Whuuuut? var det ikke VELDIG glatt? !?
Gjest stian86 Skrevet 6. januar 2014 #98 Skrevet 6. januar 2014 Ligger ikke en gang med de som er 24 engang..blir bare irritert når du blander deg inn i noe uskyldig men usaklig eg sa. Når du sjøl sitter og blander deg inn altfor mye. Og er stor i kjeften med en som tross alt er 16 år. 2
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2014 #99 Skrevet 6. januar 2014 Ligger ikke en gang med de som er 24 engang..blir bare irritert når du blander deg inn i noe uskyldig men usaklig eg sa. Når du sjøl sitter og blander deg inn altfor mye. Og er stor i kjeften med en som tross alt er 16 år. Je, je.
muffin26 Skrevet 6. januar 2014 #100 Skrevet 6. januar 2014 La nå jenta være u fred. Hun har ligget med 2 gutter og er hore ifølge dere? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå