Gå til innhold

Endte opp på billiardbordet

Fremhevede innlegg

Gjest Summers
Skrevet

Nå tror jeg ikke du forstod helt hva jeg snakker.

jeg snakker om enkeltbrukere som øyensynlig tilbringer tiden sin med å identifisere menneskene bak nick'ene og å samle informasjon om disse... spesielt om deres sexliv, - ettersom vedkommendebestemt og bastant påstår at disse kvinnene får pult mye, og at mange vil knulle dem.

Det er en interessant hobby vedkommende legger for dagen...og lovligheten i den kan selvsagt diskuteres.

Så får det da være om en tråd eller to går med i dragsuget.

Lille-pus, Bruker X og bryker Y har skrevet at de har pult masse i innleggene sine gjentatte ganger. Verre er det ikke. Det er ikke snakk om å identifisere menneksene bak nickene og samle informasjon om dem.

Videoannonse
Annonse
Gjest Summers
Skrevet (endret)

Skal ikke fortsette med dette, trodde han første likte meg, men han var bare en drittsekk! Men han andre tror jeg faktisk liker meg litt. Hvorfor skulle han ellers ville hatt sex med meg? Alt strider imot, han er drit kjekk, er broren til venninnen min, han er 3 år eldre enn meg og kan sikkert få hvilken som helst annen jente på sin egen alder.

Jeg liker logikken. Hadde vært fint om flere av jentene tenkte sånn.

Endret av Summers
Skrevet

Jeg liker logikken. Hadde vært fint om flere av jentene tenkte sånn.

se hva jeg skrev etter da

Gjest Summers
Skrevet

se hva jeg skrev etter da

Jeg er jo enig med deg!

Skrevet

Jeg er jo enig med deg!

så du mener ikke ironi?

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Skulle det være ulovlig å google folk?

Anonymous poster hash: b15cc...a5c

Det ikke googlingens lovlighet som spørsmålssettes, det er de konklusjoner og de eventuelle rykter, eller annen bruk av den såkalte informasjonen du mener å sitte på som kan være interessant.... til dels meget interessant.

For jeg vil anta du mener å ha et bruksområde for informasjonen når du hårdnakket påstår at enkelte brukere får pult MASSE?

Du kan sende meg en mail på jobbmailen min tenker jeg. Jeg er såpass innbilsk at jeg går utifra at jeg er en av dem du har fattet interesse for ;)

edit: PAD og auto(in)correct.

Endret av Lille-pus
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jo enig med deg!

Hun er ung og dum. Ting må gjentas flere ganger for at hun skal forstå.

Anonymous poster hash: 91e6a...991

Skrevet

Hun er ung og dum. Ting må gjentas flere ganger for at hun skal forstå.

Hva mener du? Og jeg er IKKE dum?

Skrevet

Nei!

åja, takk da :) tror jeg

AnonymBruker
Skrevet

Åh, vennen. Selvfølgelig er du ikke dum. Du er bare litt.... Litt uerfaren ja.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det ikke googlinges lovlighet som spørsmålssettes, det er de konklusjoner og de eventuelle rykter, eller annen bruk av den såkalte informasjone du mener å sitte på som kan være interessant.... til dels meget interessant.

For jeg vil anta du mener å ha et bruksområde for informasjonen når du hårdnakket påstår at enkelte brukere får pult MASSE?

Du kan sende meg en mail på jobbmailen min tenker jeg. Jeg er såpass innbilsk at jeg går utifra at jeg er en av dem du har fattet interesse for ;)

edit: PAD og auto(in)correct.

Nei, jeg gjør det bare for moro skyld når jeg kjeder meg. Og det er ikke jeg som har skrevet noe om hvem som har pult masse.

Anonymous poster hash: b15cc...a5c

Skrevet

Åh, vennen. Selvfølgelig er du ikke dum. Du er bare litt.... Litt uerfaren ja.

trenger ikke være så overlegen bare fordi du er eldre! Men hva mener du med at ting på gjentas?

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Høres ut som en historie fra en erotisk novelle

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som en historie fra en erotisk novelle

Og det er bra? ikke sant?

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Om det er bra eller ikke, har jeg ingen formening om

Skrevet

Om det er bra eller ikke, har jeg ingen formening om

okei jeg bare googler det jeg ;)

Skrevet

Jo, du er ung og dum. Men ikke på den måten du tror. Det er helt sikkert ingenting i veien med intelligensen din, ALLE, uten unntak, er unge og dumme en gang - noen lengre enn andre. Og med uttrykket ung og dum, mener man at du er ung og uerfaren. Du har nettop begynt på veien mot voksenlivet, du vet ikke det de som har levd litt lenger vet, og du har mye å lære. Den eneste måten å lære det på er ved å være ung og dum, og prøve og feile. Så enkelt er det. Og jeg anbefaler deg å nyte den tiden her, den kan være vond, og den kan være fantastisk, og den kan være begge deler samtidig, men du vil lære veldig mye på det, og du kommer aldri til å få denne tiden tilbake, og du vil vokse på det.

"Du må kysse mange frosker før du finner prinsen"..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er fantastisk bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...