Gå til innhold

Endte opp på billiardbordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, kjære KG-venner.. :) For dere som lurer sånn kjapt, så er jeg helt over han 95ern som jeg likte før, og vi prater ikke mer. Vi møttes faktisk en gang til, men han viste seg og være helt drittsekk, nok om det.

I går var jeg i bursdag til en jente i klassen og det var veldig hyggelig altså. Hun har er bror på 19 år, som jeg syntes at er veldig kjekk! Jeg har vært hos hun venninnen min et par ganger før, og det har vært litt tullete flørting mellom meg og broren hennes, men ikke noe seriøst.

Før jeg skulle gå til bussen for å dra hjem igjen, gikk jeg ned i kjellerstuen for å skifte til en kosebukse fordi det er så kaldt å gå med kjole ute. Jeg tok av kjolen, og har jo da bare på undertøy, og skal til å ta på meg kosebuksa mi. Når jeg bøyer meg ned i bagen for å ta den opp, kommer plutselig broren hennes inn bak meg.

Vi så på hverandre, jeg bare i undertøy. Jeg merket spenningen mellom oss med en gang, og vi skjønte begge hva hverandre ville gjøre. Det ene førte til det andre, og vi hadde sex på billiardbordet som sto der. Måtte faktisk rydde bort billiardkulene først ;)

Problemet her er at jeg ikke tørr å fortelle det til noen, hvertfall ikke venninnene mine eller til hun som hadde bursdagen! Er redd for at folk skal tro at jeg er hore..

Neste helg skal jeg sove hos hun venninnen min, skal jeg fortelle henne hva som skjedde med meg og broren hennes eller ikke? Og hva skal jeg gjøre hvis broren hennes er hjemme?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

*flirer*

This so not true.

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk sexen denne gangen? Fortsatt vondt?

Anonymous poster hash: ec5ea...abf
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

*flirer*

This so not true.

Jo det er sant! Er faktisk redd for å miste venninnen min her, er ingenting å flire av..

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk sexen denne gangen? Fortsatt vondt?

Sexen var mye bedre! Ikke særlig vodt :) Han var mer erfaren enn han andre, men hadde litt mindre utstyr.

Skrevet

Gi meg heller nummeret til foreldrene dine.

• Liker 19
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvordan reagerer disse unge mennene når du kommer, TS? ;)

AnonymBruker
Skrevet

Du ikke ligge med alle gutter som ser på deg, ts. Da vil du nemlig få det veldig travelt.

Anonymous poster hash: b15cc...a5c
  • Liker 9
Skrevet

Hvordan reagerer disse unge mennene når du kommer, TS? ;)

Mener du når jeg kommer under sexen? Eller inn i rommet?

Gjest Morgun
Skrevet

Det var et merkelig spørsmål, ja.

Skrevet

Du ikke ligge med alle gutter som ser på deg, ts. Da vil du nemlig få det veldig travelt.

Hva vet du om meg egentlig? ikke mye skal jeg si deg. Gutter har prøvd å ha sex med meg mange ganger, og jeg har avvist alle bortsett fra to stykker. Det er heller ikke to tilfeldige gutter, de er veldig kjekke, hyggelige og jeg kjenner de!

Skrevet

Men denne gangen er ikke håpet så stort på at det blir dere? Nei vent, snart kommer det en tråd om hvordan dere skal gjøre det i familieselskap.

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
Skrevet

Liker du venninnen din sin bror? Hvorfor skal dere ikke kunne finne sammen?

Det er akkurat det som er problemet, det er venninnen min sin bror, som er 3 år eldre. Kanskje hun syntes det blir ukomfortabelt at jeg er hos dem for å være med broren hennes og ikke henne. Uansett så vet jeg ikke om han vil at det skal bli oss to, men jeg håper inderlig at det kan bli noe mer. Vi får se...

Skrevet

Ikke noe rart du får slike tilbud når du legger ut slike teite historier.

Skriver bare de historiene som er verdt å skrve om, og som jeg trenger råd til. Som for eksempel for to dager siden når jeg hadde sex i en vanlig seng med han første fyren under normale tilstander, lagde jeg ikke en tråd for det. Heller ikke når vi fikk fisk (som jeg hater) til middag forrje uke.

Det høres mye mer usannsynlig ut når jeg skriver det, men det føltes rett og naturlig der og da....

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg tenkte på når det går for deg.

Men... hva med daten og kinoen som ikke ble noe av da?

Er han knullet og kastet han nå da? :klo:

Skrevet

Jeg synes trådstarter ikke virker helt god.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor lurer du på det?

• Liker 2
Skrevet

Men... hva med daten og kinoen som ikke ble noe av da?

Er han knullet og kastet han nå da? :klo:

De sier ikke noe som er verdt å skrive her egentlig.

Kinoen sa jeg nei til fordi det ble jeg rådet, men han spurte meg ut en gang til. Denne gangen på Egon, og jeg sa ja. Vi hadde faktisk sex hjemme hos han senere den kvelden, men han oppførte seg som en dust etterpå. Han bokstavlig talt hev meg ut fordi han skulle få besøk av en han holdt på med, og hun var allerede på vei. Du aner ikke hvor dum og brukt jeg følte meg etterpå. Du sier sikekrt at jeg ba om det, men jeg trodde faktisk at han likte meg.

AnonymBruker
Skrevet

Lørv.

Anonymous poster hash: 8876b...cd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...