Pasadena Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #121 Del Skrevet 6. mars 2014 Har vurdert leiebil, men konkluderte med at det er enda farligere å kjøre selv, trafikken der nede er jo galematias. Fikk et tips om å ha med bæresele, sånn at man kan ha belte på seg selv og så ungen i bæreselen utenpå om man må ta taxi. Nødløsning ja, men kanskje litt bedre enn å ha dem helt løst. Vi satser uansett på å ta buss/bane så ofte det lar seg gjøre, hotellet har gratis shuttlebuss til og fra sentrum ..så gjelder det bare å finne en god reisetrille, og få den med seg. Ferie er ikke for pyser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. mars 2014 #122 Del Skrevet 6. mars 2014 Har vurdert leiebil, men konkluderte med at det er enda farligere å kjøre selv, trafikken der nede er jo galematias. Fikk et tips om å ha med bæresele, sånn at man kan ha belte på seg selv og så ungen i bæreselen utenpå om man må ta taxi. Nødløsning ja, men kanskje litt bedre enn å ha dem helt løst. Vi satser uansett på å ta buss/bane så ofte det lar seg gjøre, hotellet har gratis shuttlebuss til og fra sentrum ..så gjelder det bare å finne en god reisetrille, og få den med seg. Ferie er ikke for pyser Bæresele-trikset har vi måttet ty til noen ganger, ja. Jeg skulle ønske det fantes en sammenleggbar bilstol som bare kunne pakkes i prampacken! Reisetrille, ja...hvor mye penger har dere tenkt å bruke på den? Vi har alltid hatt med godvogna, både pga soving og fordi storbyer er brosteinsbefengte og reisetriller klarer sjelden å hamle opp med sånne gater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #123 Del Skrevet 6. mars 2014 Ja til sammenleggbar bilstol! Har funnet noen til rundt 800,- men når jeg tenker meg om så er det kanskje like greit (og billigere!) å leie en prampack og ta med den vanlige vogna? Er de helt trygge i prampack? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. mars 2014 #124 Del Skrevet 6. mars 2014 Ja til sammenleggbar bilstol! Har funnet noen til rundt 800,- men når jeg tenker meg om så er det kanskje like greit (og billigere!) å leie en prampack og ta med den vanlige vogna? Er de helt trygge i prampack? Vi har kjøpt prampack, vi. Den kostnaden tjente vi inn på halvannen tur i forhold til å leie. Så det er et alternativ om dere reiser mye ihvertfall! De er helt trygge, ja. Og skulle det mot formodning skje noe, så får dere det igjen på forsikringen fra flyselskapet. Det gjør du ikke med vanlig plast rundt barnevogna. Vi har brukt prampacken vår på 5-6-7 turer, og det er ingenting som er blitt ødelagt. Den var senest i Indonesia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #125 Del Skrevet 6. mars 2014 Vel, vi reiser jo ikke akkurat så mye, men det kan jo hende det blir mer etterhvert? Hvor lenge bruker man vogn, egentlig? Norwegian har sånne airshells for utleie på flyplassene, men på returen så stenger mottaket kl 22 om kvelden, og vi lander litt senere. Så da får vi ikke returnert den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. mars 2014 #126 Del Skrevet 6. mars 2014 Vel, vi reiser jo ikke akkurat så mye, men det kan jo hende det blir mer etterhvert? Hvor lenge bruker man vogn, egentlig? Norwegian har sånne airshells for utleie på flyplassene, men på returen så stenger mottaket kl 22 om kvelden, og vi lander litt senere. Så da får vi ikke returnert den Vi reiser en del, så for oss var det naturlig å kjøpe. A hadde i en alder av mindre enn 2 år vært i 5 land. M er ikke så bereist enda, ''bare'' 2. Men ett av dem var Indonesia da, så... Det kommer helt an på ungen. Noen bruker vogn til de er over 3 år, andre slutter når de er 2. Vi har så og si sluttet å bruke vogn på A. Sist gang vi brukte vogn var i desember en gang, og gangen før der kanskje...september? Men dersom vi skulle ha reist på ferie nå til sommeren hadde vi nok tatt med en enkel reisetrille helt i tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #127 Del Skrevet 11. mars 2014 Wow!!!! Jeg sier bare.... wow. Drømmehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. mars 2014 #128 Del Skrevet 11. mars 2014 Vi mistenker at nevøen min er fargeblind. Det huset der hadde vært en passende test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 11. mars 2014 #129 Del Skrevet 11. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #130 Del Skrevet 14. mars 2014 Feriebilstoldilemmaet har løst seg! Fant ut at hotellet vårt tilbyr å hente gjestene sine på flyplassen, så jeg sendte en mail og spurte om de hadde barnestol tilgjengelig. Og det hadde de De kunne faktisk kjøre oss hvor som helst mens vi er der, sa de også. Herlig! *feriemodus* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #131 Del Skrevet 15. mars 2014 Lillemor har begynt å slippe seg når hun vandrer rundt møblene nå! ..noe som fikk meg til å titte på sko til henne. OMG det er såååå mange fine sko!!!! Hvor mange par sko trenger en ettåring? Mange? Ja? Var det jeg trodde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #132 Del Skrevet 27. mars 2014 06.39 er IKKE et akseptabelt våknetidspunkt for et b-barn!!! Gjett om jeg ser fram til juni, da er det pappaperm hele måneden! Sove lenge en hel måned i strekk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 29. mars 2014 #133 Del Skrevet 29. mars 2014 Du sover kanskje nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 30. mars 2014 Forfatter #134 Del Skrevet 30. mars 2014 Det gjorde jeg ikke legger meg aldri før midnatt, uansett hvor tidlig jeg står opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 31. mars 2014 #135 Del Skrevet 31. mars 2014 Så forresten i en tråd at noen omtalte seg som c-menneske. Trodde det bare fantes a- og b-mennesker, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 31. mars 2014 Forfatter #136 Del Skrevet 31. mars 2014 C er ekstreme b-mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 31. mars 2014 #137 Del Skrevet 31. mars 2014 aha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 31. mars 2014 #138 Del Skrevet 31. mars 2014 Jeg er f-menneske. Forvirra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 7. april 2014 Forfatter #139 Del Skrevet 7. april 2014 I dag har lillemor bæsjet på potta for første gang! For en stund siden begynte vi med å sette henne på potta med klær og bleie på, når vi så at hun hadde noe på gang. Men nå har vi gått over til the real deal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. april 2014 #140 Del Skrevet 7. april 2014 Ååå, så flink hun er! Det skal vi også gjøre snart. Med M altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå