Gå til innhold

Pasadenas dagbok


Pasadena

Anbefalte innlegg

Hun har bare vært der en dag siden sist, det var forrige fredag! Siden da har hun hatt feber i to runder, vond hals og snørr. Men på fredag fikk det nå greit. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tredje dag med feber på lillemor. I går og i dag har den vært oppe i 40 :overrasket: ekkelt, syns jeg! Men finner ingen tegn til at det er noe annet enn influensa, eller tilsvarende uhumskheter.

Det er jammen slitsomt med sykt barn, som sutrer og klenger absolutt hele tiden. Og så blir man bekymret, og så syns man synd i de små :sukk:

Endret av Pasadena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen med henne i går, dobbeltsidig ørebetennelse :hakeslepp: ikke rart hun har så mye feber. I tillegg følger jeg nøye med og bekymrer meg for uvi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, akkurat det samme som M! Hun er på andre runden med ørebetennelse nå.

Akk, vi får prøve å være takknemlige for at de små ikke har det brølevondt, slik mange får når de har ørebetennelse.

... :dry: Å, nei.

.... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjørte inn til sykehuset med hennne i går kveld, heldigvis fant de ikke noe annet enn ørebetennelse! Men siden det da var dag 5 med 40 i feber fikk hun antibiotika. Gav henne første dose og puttet henne i seng da vi kom hjem, og hun sover enda! Medisinen har gjort underverker, hun kjennes ikke varm ut.

Lykke :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Oi! Min egen bok hadde falt ut av mine innlegg :hoho:

Det går bra :) lille ble frisk igjen, det går bra i bhg, det går bra på jobb, på mandag reiser vi til syden og i august skal jeg på festival med hele to netter barnefri :nigo:

Enn med deg? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! Jeg har ikke fått varsel av Kg om at du svarte meg :( teite Kg ass!

Å, Syden! Blir det noe shopping? :) her går det i jobbjobbjobb og halvhjertet jobbsøking. jeg skal sende deg en pm en dag :) jeg trenger litt Londontips. må ha en gulrot å se frem til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble litt shopping, men det er det dårligste shoppinglandet jeg har vært i til nå! Damene der nede er jo så utspjåket med juggel og stas, og med lite kjente kjedebutikker ble det mye rart :fnise:

Så det ble nå noen topper og en bukse. Og litt til lille fra Zara, og superkule sko fra Superfit :) som forøvrig kostet akkurat like mye som hjemme. Men de var så kule :ler:

Jeg gleder meg til pm! London igjen?! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Skriveskrive :fnise:

Verden er god. Jeg er fornøyd med tingenes tilstand. Jeg gleder meg til framtiden :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tja det kan man vel si ;) etter å ha levd i en slags limbo i 3 år hvor jeg ikke har visst hvordan ting skulle gå med forholdet mellom meg og faren til lille, så har vi (jeg) satt ned foten og avsluttet det hele. Høres kanskje litt morbid ut, men for meg så er det en god ting. Så nå kan fremtiden bare komme :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo bra at du er fornøyd med valget da :) Bedre med et klart svar enn å drive å lure på det. Bodde dere ikke nokså langt unna hverandre også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :hjerte:

Jo, vi bor 30 mil fra hverandre. Men jeg tenker at jeg og lille skal flytte til byen til sommeren, så blir det enklere med samvær. Og så er det muligens en annen grunn til at vi vil flytte dit da, og at fremtiden ser lys ut :rodmer::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk :hjerte:

Jo, vi bor 30 mil fra hverandre. Men jeg tenker at jeg og lille skal flytte til byen til sommeren, så blir det enklere med samvær. Og så er det muligens en annen grunn til at vi vil flytte dit da, og at fremtiden ser lys ut :rodmer::lur:

 

:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...