Gå til innhold

Pasadenas dagbok


Pasadena

Anbefalte innlegg

I tillegg kan jeg se hvilken som helst film som inneholder Ryan Gosling :fnise:

Da foreslår jeg The Notebook, som du sikkert har sett allerede, eller Drive, som ikke er veldig rolig :ler: Tror ikke jeg har noen gode tips til deg, jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett begge :nigo: Drive er ikke rolig nei, men den var jammen knallbra!!

Jeg er litt sær når det gjelder film :ler: Liker første halvdel av LOTR 1 og siste halvdel av LOTR 3, for der er det så grønt og fint og hyggelig. Resten er bare grått og slossing og dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke overført pengene riktig enda - men det blir! Og det blir BRA :nigo:

Kan jo ikke poste bilde før jeg er helt sikker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ikke sant? :hoppe: Har ønsket meg denne i et par år! Den var med i vårkolleksjonen 2011, og så forsvant den igjen. På tide jeg skaffet meg en sort veske, har faktisk ingen sorte fra før :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var fiiin! :hjerte: Stilig...å, herlighet, hjernen kortslutter her i dag..hva heter det? skulderreim?? :daane::sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa! Guitar strap :hjerte: Den er kjempekul! Om man ser godt etter så er det kaniner på den.

Mulberry_Edie-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antony er her!! :hoppe: Han er NYDELIG! Ikke så lys som på bildet, han er akkurat som jeg håpet han skulle være, TEAL :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Clafoutis

Åååååh, den andre veska du har lagt ut bilde av var også fantastisk fin, den har jeg faktisk aldri sett før, enda jeg trodde at jeg var sånn litt over gjennomsnittet Mulberry-nerd :sjenert:

Noen spenstige helgeplaner på gang??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååh, den andre veska du har lagt ut bilde av var også fantastisk fin, den har jeg faktisk aldri sett før, enda jeg trodde at jeg var sånn litt over gjennomsnittet Mulberry-nerd :sjenert:

Noen spenstige helgeplaner på gang??

Er du?! :hoppe: Godt jeg ikke er alene :5::ler:

Edie er et ganske sjeldent syn, jeg er såå fornøyd med at jeg har fått tak i den! Er medlem på et lukket forum for kjøp og salg av vesker. Veldig kjekt å slippe ebay og alle de falske veskene der..

Tja, i morgen skal vi ha bursdagsselskap for lillemor :rodmer: Det blir jo stas! Enn hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...