Gå til innhold

Pasadenas dagbok


Pasadena

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Belle!! :strix:

Converse er fine greier, jeg har fire par fra før. Liker best de i skinn, som med alle sko egentlig :)

Meh, mannen mente at vi kom til å trenge en skotørker også. Så da får nå bare den vottedingsen ligge i skuffen og vente :fnise:

Kremt, en liten tellefeil i antall sko der ja. Rettet opp.

Endret av Pasadena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så jævla smart. Visste at alle de årene på universitetet var godt for noe. *fornøyd med seg selv*

De naketano-genserne har jeg sikla på også, forøvrig. Fått den enda? Fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du viser tydelige tegn på intelligens :opplyser:

Har fått den! Skikkelig tjukt og solid stoff, litt knapp i størrelsen (men lang nok i ermene). Kan hende den bare føles litt kompakt pga at den er såpass tjukk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er her! :vinke: Litt treig, bare. Det er travelt å begynne å jobbe igjen må jeg si! :fnise:

Sinnsykt fin kåpe! :hjerte: (Converse kan jeg styre meg for - tror jeg må være den eneste i hele verden som viker unna de skoene :hoho: Godt smaken er som baken sier nå bare jeg! :jepp: )

Vi er to ;) Har aldri likt Converse...

Men shopping - DET digger jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere rotter dere sammen mot skoene mine! :jolie:

:fnise:

Er vel på tide å stå opp snart. Mannens tur til å stå opp med mini i dag, men jeg fikk ikke sove mer. Det gikk ut over paypalen min, igjen :ler: skulle hatt internettforbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger en vinterbukse. Fant en - og plutselig måtte jeg ha en jakke også :plystre:

WEB_Image%20Stranda%20Lady%20Pnt%20Long%WEB_Image%20Dyna%20Down%20Lady%20Jacket%WEB_Image%20Fur%20Attachment%20Pelskant%

Det viste seg at Bergans har en outlet på siden sin, med veldig hyggelige priser! :nigo: Dette ble tilsammen 2200,- og bare jakken kostet egentlig 2500,- :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiiin! :hjerte: Jeg trenger faktisk vinterjakke, men siden det er mye gøyere å handle sminke og barneklær enn klær til meg selv har jeg overbevist meg selv om at det funker like fint med lag på lag. På lag. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Her vil jeg også følge med, shoppesnakk, strikkesnakk og baby- (eller for min del, småbarns-)snakk høres veldig ut som min verden :jepp:

Har dere noen spennende helgeplaner, da??

Endret av Clafoutis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fiiiin! :hjerte: Jeg trenger faktisk vinterjakke, men siden det er mye gøyere å handle sminke og barneklær enn klær til meg selv har jeg overbevist meg selv om at det funker like fint med lag på lag. På lag. :ler:

Takk! :hoppe: Jeg ble litt i tvil om jeg er for gammel til å ha rosa boblejakke, meeen jeg konkluderte med NEI :fnise: Ser ut som en fjortis i ansiktet også så da kan jeg like godt ta stilen helt ut.

Og da mener jeg ikke at ansiktet mitt er brunorange med 1 cm tykke mascaravipper, altså :jolie: Bruker nesten ikke sminke til daglig faktisk, litt rouge og mascara når jeg skal ut av huset. Men det er gøy å kjøpe sminke, ja :ler:

Og barneklær. Tonnevis av barneklær. Snart begynner kontantstøtten :lur:

Her vil jeg også følge med, shoppesnakk, strikkesnakk og baby- (eller for min del, småbarns-)snakk høres veldig ut som min verden :jepp:

Har dere noen spennende helgeplaner, da??

Velkommen! :blomst:Hvor gammel er din(e)?

Denne helga har vi faktisk spennende helgeplaner. For første gang på snart et år :ler: Mannen bor et annet sted pga jobb, så han er her mest i helgene. Dermed blir det ekstra lite voksentid, fordi all fokusen er på mini når mannen er hjemme. Men på lørdag har vi bestilt bord på en fin restaurant, og skal nyte noen timer for oss selv! Tar en time å kjøre hver vei også.

Jeg grugleder meg, har aldri vært borte fra mini mer enn en times tid :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Clafoutis

Velkommen! :blomst:Hvor gammel er din(e)?

Denne helga har vi faktisk spennende helgeplaner. For første gang på snart et år :ler: Mannen bor et annet sted pga jobb, så han er her mest i helgene. Dermed blir det ekstra lite voksentid, fordi all fokusen er på mini når mannen er hjemme. Men på lørdag har vi bestilt bord på en fin restaurant, og skal nyte noen timer for oss selv! Tar en time å kjøre hver vei også.

Jeg grugleder meg, har aldri vært borte fra mini mer enn en times tid :overrasket:

Jeg har en liten gutt på 16 måneder, og så er vi for tiden "i prosess" med å prøve å produsere en arving til :ler:

Hørtes koselig å endelig få gått ut med mannen, jeg og mannen skal ha en hyggelig kjærestehelg med restaurantmiddag neste helg, og jeg gleder meg allerede som et lite barn :hoppe:

Skjønner at du gruer deg litt til å være borte fra jenta di siden du ikke har vært så lenge borte fra henne før, men det går jo helt sikkert kjempefint (og forhåpentligvis koser dere dere såpass mye at du glemmer litt det å savne henne!) Er det besteforeldrene som skal være barnevakt, eller?

Endret av Clafoutis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det passet fint nå som jeg har ulønnet permisjon. Uuuups ;)

Unnskyld :ler:

Så gøy med reproduksjon, Clafoutis! ;) Vi hadde det veldig koselig på restaurant, og det var faktisk ikke så fælt å være borte. Mest rart i begynnelsen! Veldig godt å komme hjem, da :rodmer:

Besteforeldrene var barnevakt ja, hun ELSKER bestemor :yvonne: mini ser henne hver dag og virker i grunnen mer glad i henne enn meg til tider :ler:

Endret av Pasadena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lastet ned Stylebook-appen. Nå skal hele garderoben min fotograferes, kategoriseres og settes sammen til antrekk! :hoppe:

Ok da, NÅ er vel et litt tøyelig begrep. Men sånn i løpet av året, kanskje. Alle nye klær kommer i alle fall inn i appen før de havner i skapet.

Jeg vet jeg har massevis av fine klær, men når jeg trenger å kle meg til anledninger så husker jeg ikke hva jeg har, finner ikke klærne jeg ikke husker at jeg har, og ender opp med å kjøpe ENDA flere klær fordi jeg tror at jeg ikke har noe fint.

Jeg har trua! Jeg elsker jo polyvore :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...