Gå til innhold

Pasadenas dagbok


Pasadena

Anbefalte innlegg

Gjest Clafoutis

Haha, det høres ut som en kjent problemstilling :ler: Jeg klager støtt og stadig til mannen over at jeg ikke har noe å ha på meg, men likevel er det MITT klesskap som er så fullt at det faktisk renner ut ting når jeg åpner det :sjenert:

Men jeg var faktisk flink og hadde shoppestopp fra 1.7. til 31.12. i fjor, så da greide jeg å endelig få litt mer kontroll over klesskapet. Ble mye flinkere til å se nye muligheter med klærne mine også, når jeg bare var nødt til å bruke det jeg faktisk allerede hadde. Men hadde jeg hatt den Stylebook-appen da, hadde jo jobben blitt enda enklere :jepp: Du må fortelle her hva du synes om den når du kommer skikkelig igang, så jeg kan vurdere om jeg også skal sette igang et sånt prosjekt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er heldig som har et klesskap i det store og hele :ler: Jeg bor litt sånn midlertidig nå, og har ikke noe system på klærne mine. De befinner seg på 5 forskjellige rom, faktisk. Håpløst!!

Shoppestopp er imponerende! Jeg har ikke nubbsjans :fnise:

Gleder meg til å teste ut appen, den er sånn at man kan fjerne bakgrunnen bak plaggene og sette dem sammen akkurat som på Polyvore :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du? Kult! :hoppe: Jeg har egentlig det jeg også, har den mindre modellen i grå. Men det er jo ikke det samme, vel? Kan godt ha to? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva gjør man når ungen er lagt og man er alene hjemme på en lørdagskveld?

Sitter i godstolen med varmepute på vond pupp, strikker, titter på boksekamp, spiser sjokolade og drikker te. Med lester på :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh! Brystbetennelse :bond::grine:

I tillegg er mini litt pjusk :sukk:

Endret av Pasadena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør man når ungen er lagt og man er alene hjemme på en lørdagskveld?

Sitter i godstolen med varmepute på vond pupp, strikker, titter på boksekamp, spiser sjokolade og drikker te. Med lester på :jepp:

Godt å se at det er akkurat like høy partyføring hos andre som det var hos oss. Her var det strikking, potetgull, Munkholm og Ingrid Bjørnov. :fnise:

Brystbetennelse høres jækla slitsomt ut. Håper det går fort over. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør man når ungen er lagt og man er alene hjemme på en lørdagskveld?

Sitter i godstolen med varmepute på vond pupp, strikker, titter på boksekamp, spiser sjokolade og drikker te. Med lester på :jepp:

Godt å se at det er akkurat like høy partyføring hos andre som det var hos oss. Her var det strikking, potetgull, Munkholm og Ingrid Bjørnov. :fnise:

Brystbetennelse høres jækla slitsomt ut. Håper det går fort over. :klemmer:

Høy partyføring her også :fnise: Shopping på iHerb og FeelUnique, :skya: og så switchet jeg mellom alle tv-kanalene. Virkelig nesten ingenting å se på en lørdagskveld :daane: Endte opp med å se Stig Henrik Hoff spille semi-taus tysker i Into the White

God bedring til mini og Pasa :klem:

Endret av Elysian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brystbetennelse er dritt!! Har vært mye plaget med tette melkeganger, men har stort sett klart å pumpe det løst hver gang. Ingen bedring enda :sur:

Men mini er bedre! :)

Ingrid Bjørnov så jeg også på, hun er flink!

Into the white er en fiiinfin film :hjerte: mannen jobbet på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, den er rett og slett fin! Rolig og fin, akkurat sånn som jeg liker :)

Noen gode tips til rolige filmer? (Som jeg kan se når mini er blitt to år og sover som en normal unge? :ler: )

Jeg elsker High Fidelity, det er en perfekt film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, rolige filmer? Jeg ser ikke så ofte rolige filmer, så jeg må tenke ut noen tips :klo: Hvilke sjangre liker du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hm.. Sånne litt pussige filmer, som ikke er fulle av fart og action :ler: litt komedie, litt romantikk, og litt mystikk er bra.

Så en film på tv for litt siden, Limitless. Den var bra! K-Pax er en annen favoritt :fnise: jeg liker Kevin Spacey og John Cusack, og forveksler dem til stadighet. Burde nok se House of Cards :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Åh så fin veske, mamma har kjøpt seg den (eller mulig det ikke er eksakt den samme modellen, men veldig lik i hvert fall) i brun, og jeg sikler SÅNN på den jeg også!!

Og så utrolig kjipt med brystbetennelse, jeg har hatt det et par ganger jeg også, men bare i starten av "ammekarrieren". Nå er uansett (heldigvis, begynte å bli litt lei på slutten :sjenert: ) ammekarrieren min slutt for denne gang, så får man bare krysse fingrene for at neste gang går mer smertefritt :)

Hvor lenge til skal du være hjemme i permisjon? Jeg begynte å jobbe igjen da lillegutt var 11 mnd, og syntes i grunnen det var litt i tidligste laget :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Den heter Antony, og finnes i brun også! Kjempefin :)

Veldig kjipt :( hadde det i starten jeg også, trodde ikke at jeg kom til å få det igjen nå! Mini er jo året straks. Men i det siste har hun blitt så utrolig gira på puppen igjen! Ammer både dag og natt, trodde liksom det skulle dabbe av nå snart :roll:

Min permisjon var over i oktober :sjenert: Jeg flyttet fra jobben min da jeg gikk ut i permisjon, så jeg har ingen jobb å gå tilbake til. Er veldig heldig og bor gratis, så jeg nyter tiden som hjemmemamma så lenge jeg kan/vil :)

Syns også 11 mnd er for tidlig, for ikke å snakke om 7-8 mnd som de er når permisjonen er over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...