Gå til innhold

Pasadenas dagbok


Pasadena

Anbefalte innlegg

Jeg har shoppet littegranne :jepp:

Lommebok! Fra Mulberry (sjokk) i sort høyglansskinn med rosa blomster på. Og så har jeg kjøpt en hvit topp med blå fugler på. Og ellers litt klær og sånt til lillemor. Hun må jo naturlig nok ha nye klær ganske ofte :ler: skal shoppe MASSE når vi reiser på ferie, og det er jammen bare 4 dager til! :hakeslepp:

Må finpusse pakkelisten. Det er vanskelig nok å pakke til seg selv, og så får man en hel liten person å pakke for i tillegg!

Hva skjer ellers hos deg da? :) her går det i full fart, lille løper rundt og er rampete og snarsint ca hele dagen :fnise: jeg har jogget hele 5 ganger og merker framgang allerede. Hvem skulle trodd det? Men bare så det er sagt altså, jeg hater å trene. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅåå! Shopping er herlig! Misunner deg den ferieshoppingen :) Du må ha en god tur!

Her er det også snart ferie :) Det skal bli godt. Har vært så utrolig travelt i det siste. Har du begynt å jogge???! :bond: Men litt godt å høre at du hater det fortsatt :fnise: Jeg skal begynne og trene litt nå i sommer, men jeg liker det ikke :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mannen dro meg med på joggetur, og siden jeg ikke døde av det så kunne jeg jo like godt fortsette :ler: men jeg stritter imot hver gang, og blir skikkelig sur om det ikke blir ny rekord på runke-per :fnise:

Takk, jeg gleder meg veldig til ferie! Storby, badeland, shopping, spa og dyrehage. Det rare er at jeg gleder meg aller mest til å gå i dyrehagen :hoho:

I dag har jeg organisert klærne mine. Har gjort om det ene soverommet til walk-in! (Enslags i allefall) så nå har alle veskene fått egen hylleplass, og ikke minst alle klærne har fått egen plass. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, når du skriver runke-per, så leser jeg faktisk run-keeper :ler::tommelopp:

Walk-in!!!!!! Det er så herlig! :rodmer: Jeg har ryddet ørlite grann i garderoben og tror faktisk jeg skal ta meg en liten shopperunde i morgen. Trenger en sommerbukse og noen fargerike topper

Håper du får en super tur! :klem: Det er fantastisk å gå i dyrehagen med barn :hjerte: så det forstår jeg godt at du gleder deg til :)

Endret av Elysian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du leser det du vil lese du :ler: du må avlegge rapport når du har shoppet! Jeg skal se etter bukser i alle varianter, sommerkjoler og sommersko på ferie :jepp:

Drømmer om en ORDENTLIG walk-in. Nå har jeg dette her: 50 cm langt heng, 1 m kort heng, 1,4 m med hyller fra gulv til tak, pluss 40 cm eget skap til veskene. Det er ikke nok :fnise: har ikke noe sted til sko, bunad, skjerf, yttertøy og sånt. Dessuten vil jeg henge flere klær enn i dag, topper og gensere og sånt.

*bygge hus på the sims*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det skal jeg gjøre :jepp: Sommersko ja! Det trenger jeg også!

Noen ganger ser jeg slike "cribs"-aktige programmer der man får se garderobene til rikinger. Herregud, de har walk-ins altså! :daane: Blir såååå misunnelig.

:fnise: Sims er fint å ha i sånne tilfeller. Selv pinterester jeg når jeg er i shoppedrømmehumør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har skikkelig walk-in. :lur: Rommet kan være noe sånt som...10 kvadrat kanskje? Jeg har til og med en egen gulv-til-tak-skohylle! :nigo: Når høsten kommer skal det ryddes skikkelig der inne igjen. Det er jo forsåvidt oversiktlig nå også, for det er så svært, men det er mye som kan gis bort (fordi det er for stort for meg *mohahahaha* ) og jeg trenger definitivt en oppfriskning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belle, nå er du bare ufin og råflott altså :jolie:

:fnise:

Neida, griseheldig er du! Har jo sett bilder av huset, det er sååå fint! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belle, nå er du bare ufin og råflott altså :jolie:

:fnise:

Neida, griseheldig er du! Har jo sett bilder av huset, det er sååå fint! :jepp:

Å ja. Skikkelig råflott! :fnise:

Vi hadde nok ikke hatt det hadde det ikke vært for at det var sånn da vi flyttet inn. Vi fikk jo med alle hyller og alt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shopping!!! :rodmer::hjerte:

Fra Oasis:

3190400700.jpg

4490144461.jpg

Fra Vero Moda:

ecdecd965ebd210d797834c4053a5d26.jpg

Itillegg fant jeg meg en lang, sort shorts fra Vero Moda, en sort og hvit kjole fra Risøe og en blå capribukse fra Zavanna. Men ingen bilder av de da :dry: Teite internett!

Veldig fornøyd! :):danse:

Endret av Elysian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Jeg måtte ha noe med farge :) Føler det er så sommerlig og gjør noe med humøret :)

Vurderer også denne, men er usikker på om jeg kan bruke den rødfargen :klo:

3770041836_1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var kjempesøt! Når jeg tenker på deg så ser jeg fler blå enn røde plagg, men tror nok fint du kan ha rødt altså! :jepp:

Jeg fant så mange fine sommertopper og t-skjorter da jeg sorterte alle klærne mine! Hadde visst en bag full av klær også :sjenert: nå henger de nyvasket på snora :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde den vært i blått så hadde jeg kjøpt den uten å nøle :jepp: Men så ser jeg i klesskapet og det mangler litt friske farger, så kanskje jeg går og prøver den på en gang til :)

Å! Så herlig å finne noen glemte skatter i garderoben! :):danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen! :) Reisen med lillemor gikk over all forventning, hun sov mye på flyene og var rolig ellers. Så jeg ble ikke den forhatte småbarnsmoren med rasende barn :fnise:

Vi har kost oss masse, badet i basseng hver dag, gått på spa flere ganger, vært på lekeplass og lekerom med lille. Hun syns det var fantastisk å hilse på de andre barna, og ville ta på dem alle sammen :blink::ler: Vi var i dyrehagen en hel dag, og fikk mate giraffene og klappe geiter :nigo:

Har også fått shoppet en hel del, skal oppdatere om det når jeg har fått pakket ut. Har ikke helt oversikt over alt jeg har kjøpt :fnise: og på søndag reiser jeg til Oslo en liten tur, så på mandag skal jeg shoppe litt til :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alt skittentøy og nytt tøy fra reisen er sortert. 13 hauger med klær ligger i kø foran vaskemaskinen :dry:

Nytt til lillemor:

1 par sandaler

1 par badesko

1 pysj

1 cardigan

1 strikkejakke med fleece inni

2 strømpebukser

2 tights

2 bukser

2 gensere

2 t-skjorter

3 kjoler

Nytt til meg:

1 skjerf

1 t-skjorte

1 cardigan

1 penskjorte

1 jeans

1 shorts-skjørt (tja, eller noe sånt)

1 par skechers joggesko

2 sommertopper

6 gensere

Gidder ikke rote inne på ungarske nettsider etter bilder :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Min egen dagbok hadde falt ut av mine innlegg :fnise:

Det er lite nytt. Jeg løper etter rampefrøkna, tørker opp mat fra gulvet, kaster småstein i vannet, leser om brannmann sam, ser postmann pat og bygger duplo døgnet rundt. Føles det som. Sover litt innimellom også. Og strikker. Jeg ELSKER å strikke. Det stopper meg fra å gå fra vettet, etter å ha vært hjemmemamma i over 1,5 år.

Har blitt glad i gult. Har kjøpt gul jakke, gul cardigan, gult skjørt, gult putetrekk og gult garn. Oker, er vel mer riktig. Men det rimer ikke med kult :fnise:

Grei oppsummering av hverdagen min.

Endret av Pasadena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...