Gå til innhold

Pasadenas dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Woho!! :hoppe: Mamma har vært på storbytur, og hadde med klær i gave til meg! Mørkeblå skinny jeans, gråbeige genser med litt glitter i, og et par slipperser :fnise:

Og masse klær til lillemor, da :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt! Reisegaver er de beste gavene! :)

Skrevet

Jaa, jeg ble kjempeglad :biggrin: spesielt siden en mørkeblå skinny jeans sto på ønskelisten min!

..alle har vel en nedskrevet ønske/investerings/planleggingsliste som oppdateres til enhver tid?

:sjenert:

Skrevet

Så klart! Jeg har ihvertfall :fnise: Hva står på din ønskeliste?

Skrevet

Den er ganske kort akkurat nå, har ikke skrevet ned så mange klær på den :jepp:

Ipad mini

Øredobber i hvitt gull

Mulberry nøkkelring

Solbriller

McQ skjerf

Sort finbukse

Hvit skjorte med knapper

Ski+staver+skisko

Enn din? :popcorn:

Skrevet

Fin liste! :jepp:

- vinterkåpe, helst i blått

- støvletter i sort skinn

- ankelstøvletter i sort skinn

- hverdagskjoler

- pysjbukse + overdel

- middagstallerkener

- små middagsskåler

- salatbolle

- stor krukke til å ha kjøkkenutstyr i

- mobil

:)

Skrevet

Du og det kjøkkenutstyret ditt :ler:

:5:

Skrevet

:ler: Jeg er inne i en interiør-periode. Det er ukjent farvann for min del, men farlig også - får lyst å bytte ut alt jeg har med nytt, tøft og fargerikt kjøkkenutstyr :fnise: Noen har smittet meg med interiørsyken :hoho:

Skrevet

Hurra! Vi har bestilt ferie til sommeren! :hoppe:

Det blir en nervepirrende reise med en liten utålmodig sjel på fanget :fnise:

Skrevet

Hurra! Vi har bestilt ferie til sommeren! :hoppe:

Det blir en nervepirrende reise med en liten utålmodig sjel på fanget :fnise:

Oooooh, gøy! :hoppe: Hvor?

Skrevet

Vi skal til Budapest faktisk :jepp: 8 dager i juni! Det blir spennende :)

Skrevet

Vi skal til Budapest faktisk :jepp: 8 dager i juni! Det blir spennende :)

Så gøy! Man trenger liksom ikke reise på all inclusive til sydenland når man har barn. ;) Det prøver jeg ihvertfall å fortelle mannen. :roll:

Vi var i Lisboa da A var 8 måneder. En helt super ferie!

Skrevet

Nei, har litt mer sansen for storby! Hotellet har stort badeland og lekeplasser både inne og ute, så da skal det vel gå helt fint :)

Men så kommer dilemmaet - taxi/buss uten bilstol. Jeg gidder rett og slett ikke å drasse med en diger bilstol, til tross for at jeg veldig gjerne vil reise trygt. Noen tips?

Skrevet

Jeg hadde definitivt drasset med bilstol ;) Men ikke hovedstolen. Den blir jo sendt med flyet...

Skrevet

Det er helt uaktuelt å ta med bilstol. Ser for meg trynet på en random taxisjåfør når vi lemper en gigastol inn i bilen hans, presser forsetet så langt fram som mulig og begynner å feste belter rundt forsetet og rundt bilstolen :hoho:

Skrevet

Tenker du på taxi/buss i utlandet eller også når du skal komme deg til flyplassen i Norge?

Skrevet

Nei i Norge blir det ikke noe problem, der kjører vi selv :)

Skrevet

Vi har syndet litt på det området. :sjenert: Veldig hyklersk, jeg vet, men atte ja.... :lol:

I Lisboa bestilte vi bil gjennom en eller annen side, fra flyplassen til hotellet. Lurer på om den lå inne på Lisboa-flyplassens hjemmeside? De pleier å ha sånne ting der. Og der kunne vi også bestille bilsete. På buss har vi hatt ungene på fanget, men vi har for det meste uansett tatt undergrunnen og da er jo vogna med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...