Gå til innhold

Pasadenas dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

:) Sand er kjempegøy (inntil man oppdager at den ikke er så lett å fjerne fra tærne) :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, så sant så sant :) gleder meg til sommeren, når hun kan leke i fjæra og vasse litt!

Skrevet

Fjæra må være en super plass for unger! Så mye å oppdage, ta på, se på :hoppe:

Skrevet

Og spise, ikke minst :hoho:

Skrevet

:ler: Ja, det glemte jeg! Det er utrolig hva de putter i munnen! :fnise:

Skrevet

Ja, det meste må smakes på :fnise:

Inntørket krabbe? Namnam. Stein? Sand? Tang? Jada.

Skrevet

Oida. Amexregning på 9000,- :overrasket: Shoppe mindre.

:daane::fnise:

Skrevet

:redd: Oi! (Men du fikk sikkert masse fint for pengene da :nigo:)

:kose:

Skrevet (endret)

Yeah :nigo: og så får jeg 5000,- inn snart, to vesker inn = en ut.

:kose:

Endret av Pasadena
Skrevet

:haar: Jeg har enda ikke fått meg kredittkort jeg. Er redd for at jeg kommer til å ta helt av. :sjenert:

Skrevet

Det er en viss fare for det, ja :ler:

Skrevet

Bare eeeen ting til. :fnise: 300,- på asos er jo nesten gratis da. Delt i to pakker så ingen mva.

image1xl.jpg

Skrevet

Tja - eller som pappa sa da han tilfeldigvis kom forbi: Men hva faen, ser jo ut som det henger lommefor ut på undersiden :blink:

:hoho:

Skrevet

:ler: Det la jeg ikke merke til :fnise:

Skrevet

Herlighet for en mammadalt jeg har for tiden :daane: I skrivende stund sitter jeg på do, det er liksom den eneste plassen jeg får være i fred (når det er noen andre hjemme altså, er det bare oss to så er hun jo med på badet).

Mannen så rart på meg da jeg rømte inn hit med ipaden :fnise:

Skrevet (endret)

Hvor lenge har du tenkt å bli værende? :ler:

Eller: er du der fortsatt, burde jeg kanskje spørre om :ler:

Endret av Pingting
Skrevet

Herlighet for en mammadalt jeg har for tiden :daane: I skrivende stund sitter jeg på do, det er liksom den eneste plassen jeg får være i fred (når det er noen andre hjemme altså, er det bare oss to så er hun jo med på badet).

Mannen så rart på meg da jeg rømte inn hit med ipaden :fnise:

:hoho: Kjenner meg igjen! Tror A har forstått at jeg vil være litt alene også avogtil, for nå har hun vett nok til å banke på døra før hun kommer inn. :ler:

Men ja, M er ekstremt mammadalt for tiden hun også! Men ikke sånn koselig ''kosemoseoverdose med mamma''-greier, neida. Det er :grine: med én gang hun ser meg, og nåde meg om jeg ikke tar henne opp med det samme. :daane: Jeg trodde A var drama queen liksom. :fnise:

Skrevet

:hoho:

Det ble ikke langvarig, hun ramlet og slo seg og mannen er ikke egnet trøstemateriale, syns hun. Hadde ikke samvittighet til å bli sittende så lenge da :fnise:

Kose nei, hun bare må være fysisk borti meg. Helst skal vi gå og gå og gå (hun holder i hendene mine og går), jeg er helt kake i ryggen av å gå bøyd sånn!

En liten hissigpropp er hun i alle fall :daane:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...