Gå til innhold

Nyttårsalenefeiringstråden 2013

Cata

Anbefalte innlegg

Middag fortært, ligger på sofaen med et godt glass å drikke og satte på The Holiday bare fordi Jude Law er sinnsykt fin ... Hvem sa at nyttårsaften alene var noe å mislike? :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Middag fortært, ligger på sofaen med et godt glass å drikke og satte på The Holiday bare fordi Jude Law er sinnsykt fin ... Hvem sa at nyttårsaften alene var noe å mislike? :nigo:

Jeg finnes ikke oppdatert på skuespillere, så jeg måtte google Jude Law. Først og fremst for å finne ut om det var mann eller kvinne. LOL. Men jaaaa, han er kjekk! :D

Anonymous poster hash: b55d2...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vin er fint, gin er raskere (og mer kalorifattig).

Folk flest drikker seg sønders, så noen gin & tonic ikveld føler jeg null skyld for.

Anonymous poster hash: 4f495...491

:tommelopp:

Har akkurat laget meg en liten gin & tonic jeg også. Skål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gah! Stappa full av kalkun. Kjenner at jeg er veldig klar for hverdag og mindre mat. Og en rygg som funker. Det hadde fint. Å være skjeiv er oppskrytt. :ler:

Stappa her også. Måtte selvsagt sette skjea borti desserten (sjokoladepudding) etterhvert. Ble ikke mindre stappa av det akkurat. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stappa her også. Måtte selvsagt sette skjea borti desserten (sjokoladepudding) etterhvert. Ble ikke mindre stappa av det akkurat. :fnise:

Stappa her også. Spiste mer enn jeg har godt av kjenner jeg... :fnise:

*rap*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat nå så inderlig glad for at jeg valgte å ikke ha dessert i kveld. Det kjennes ut som et innmarig godt valg akkurat nå, siden jeg ligger som et slakt på sofaen etter bare middagen :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har akkurat tapt kampen mot karamellfromasjen, så jeg kjenner følelsen. Jeg kommer til å trille til jobb om et par dager. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat nå så inderlig glad for at jeg valgte å ikke ha dessert i kveld. Det kjennes ut som et innmarig godt valg akkurat nå, siden jeg ligger som et slakt på sofaen etter bare middagen :laugh:

Jeg har vært slakt en halvtimes tid, ellers hadde ikke desserten hatt en sjanse :ler: . Sitter for øvrig og filosoferer over begrepet "mett" for meg selv. Kjenner jo at jeg lettere blir stappa nå etter jeg begynte å slanke meg, og dermed så kjennes det bedre å være stappmett selv om det er veldig behagelig å ikke være det til hverdags.

Øh...gav det mening? Jeg er neimen ikke sikker selv. (Jeg lover, det er ikke fyllerør - jeg drikker vann.)

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å se en film med en lekker mann var en god ide.

Fyren som knuste hjertet mitt i år likner så sykt på Jude Law (spes. øynene) at jeg klarer ikke se en film med ham uten å blir trist...hvilket er dritt ettersom jeg elsker The Holiday...

Forsøker å lete frem noe annet...Gerard Butler er jo herlig men er ikke så glad i actionfilmer som han gjør mye av.

Anonymous poster hash: 4f495...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg stopper i allefall tidligere enn jeg gjorde før - selv om jeg synes det er nok så vanskelig å få til med pinnekjøtt.

Har laget meg burgere i dag da det var det jeg hadde lyst på. Vinen er dagens dessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stopper i allefall tidligere enn jeg gjorde før - selv om jeg synes det er nok så vanskelig å få til med pinnekjøtt.

Jeg erklærte det slaget for tapt allerede før jeg begynte og tviholdt på at "problemet er ikke det man spiser mellom jul og nyttår, men det man spiser mellom nyttår og jul"...

Men ellers er jeg enig med deg. Jeg er mer feilspiser enn egentlig overspiser, men merker jeg blir litt tidligere mett enn før og at jeg har vett til å stoppe før det blir den ene biten for mye. (Jul- og nyttårsaften er unntatt fra den selvpåførte regelen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal se Alice au pays des merveilles nå, og drikke øl. :skaal:

Har dere pyntet dere? Jeg var veldig i tvil, men bestemte meg for å ta på meg en kjole. Tror jeg ville angret om jeg ikke pyntet meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, jeg har pyntet meg og har sotet sminke. Alle muligheter for å pynte seg brukes til nettopp det! :)

Anonymous poster hash: b55d2...fd5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg var en overspiser. Og så glemte jeg å spise i helgene før jeg plutselig ble SULTEN med stor ulv. Og da var det jo ingen stopp før det var tomt i kjøleskapet.

Denne julen har det blitt for mye mat, men nå er det jo straks hverdag og alvor igjen.

<gumle gumle vingummi>

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke pyntet meg, og kommer ikke til å gjøre det heller. Å feire nyttår iført ull-longs og nattskjorte passer meg utmerket i år. Dessuten er det greit med noe som ikke strammer over magen akkurat nå. For jeg har virkelig spist mer enn jeg burde... :roll:

Ellers er jeg fornøyd med at lille Turbo ikke er redd selv om det smeller jevnlig utenfor her nå. Litt forundret over ukjente lyder. Men slett ikke redd. Også er hun like rampete som vanlig. Det er vel også et godt tegn. :fnise:

Dette bildet er ikke tatt i dag. Men hun har sine runder bak pc'n i kveld også. Hun må ha et ord med i laget når matmor sitter ved skrivebordet. :hjerte:

post-20226-0-39906700-1388520050_thumb.j

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han takler det fint tror jeg, blir bare irritert av rakettene innimellom siden han ikke forstår hvor lyden kommer fra. Han springer til døra fordi han tror det er noe utenfor. Skal ta en spasertur nå å se hva han tenker hvis det er noen raketter da. Men er en tøffing, så er ikke så redd for han egentlig ;-)

Hehe, det letter litt på ensomheten ved å være singel ja. Derfor jeg fikk han også, i kombinasjon med for mye fritid når jeg prøvde meg som fulltids student :P

Bilder kan ordnes for andres glede selvfølgelig ;-)

Å herlighet så skjønn, får bare lyst til å klemme og kose på han :)

Anonymous poster hash: 323eb...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...