Gå til innhold

Nyttårsalenefeiringstråden 2013

Cata

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, sjelefrende. Jeg LIKER faktisk romantiske komedier, men Love Actually som alle skryter av har jeg nå prøvd å se tre ganger og jeg har gitt opp og slått av alle tre gangene. Jeg kjeder meg så jeg slår over i grønt....

:5:

Godt jeg ikke er alene, for jeg har hatt inntrykk av at å ikke like den filmen er på grensa til blasfemi og straffbart med kjølehaling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jeg ikke er alene, for jeg har hatt inntrykk av at å ikke like den filmen er på grensa til blasfemi og straffbart med kjølehaling.

Ikke ler jeg og ikke synes jeg den er romantisk heller :klo: . Da misser den totalt som romantisk komedie spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Pffff, det er varierende glamour her, Blondie! Jeg har Bæ på beina.

*innser at jeg tar rotta på stadig fler av Sævvens potensielle slektninger :fnise: *

Har nå vært bort på noen av Sævvens slektninger her også da <kikke ned på ULL pamplusene>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Pffff, det er varierende glamour her, Blondie! Jeg har Bæ på beina.

*innser at jeg tar rotta på stadig fler av Sævvens potensielle slektninger :fnise: *

*host*

Tror jeg stille...stille sniker bena mine langt innunder bordet og tenker en lang duk som pent kan skjule mine utagerende skovaner... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønt, både tøflus og pamplus er vel i grunnen ribba sævv og ikke kverka sævv, så jeg modererer samvittighetsnaget noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*host*

Tror jeg stille...stille sniker bena mine langt innunder bordet og tenker en lang duk som pent kan skjule mine utagerende skovaner... :rodme:

iiiiih....en ....avviker :hoho:

...og for ikke å bli mistenkt for skomobbing så må jeg tilføye at det var lekre sko, altså.

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble sendt på NRK(?) forleden dag. Jeg er også sånn som ikke vet hvem noen skuespillere er, men Jude Law vet jeg hvem er. Jeg var overrasket over at han hadde tapt mye av sin skjønnhet i den filmen. Og den er allerede 7 år gammel, så nå er han vel enda mindre pen. (Ikke gråt over han dumme fyren din, du!)

Anonymous poster hash: a35fe...0fa

Vel ha er 27, så endel år yngre enn Jude Law. Ser ut som en fransk versjon av ham i The Talented Mr Ripley.

Han er nydelig, men en narsissist. Ikke noe jeg plages over til daglig, men er bare dritt å se en Jude Law film...

Anonymous poster hash: 4f495...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærlighetsfilmer/romantiske komedier kan jeg klare meg fint uten. Holder meg til horror/thriller helst :)

Så i kveld blir det en fredelig kveld med skrekkfilm på tv, og en skrekkslagen hund under bordet ;)

MEN, jeg har pyntet meg. Svart ny kjole, strømper og sminke. Føler meg litt fin. Skoene forsvant like fort som de kom på, da jeg har lyst til å ha tær i det nye året også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

iiiiih....en ....avviker :hoho:

...og for ikke å bli mistenkt for skomobbing så må jeg tilføye at det var lekre sko, altså.

Jeg skal skjerpe meg, Cata.... Lover! :fnise:

Har et øye på "Batman begins" på 3'ern da.

Ikke så glad i suppesøte komedier... og i alle fall ikke de kjedelige....

Oj, de var lekre, Lille-pus!!

Kom i mine armer! Ja, de er noe litt for seg selv... de også ;)

Edit:

Mine nyttårssko: http://www.zalando.co.uk/hoegl-high-heels-red-hu211a07e-302.html

Anonymous poster hash: b55d2...fd5

Oh! De var fine! :blink:

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater den! Det er den verste filmen jeg noen gang har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på det: du har mulighet til bedring fremover - han er dum og det går ofte ikke over. Du er velkommen til å tilbringe tid sammen med skikkelige folk her i tråden. :klem:

Takk! Klem:-)

Anonymous poster hash: 19dec...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du vil starte det nye året med et nytt bekjentskap, så er det bare å sende meg en PM :)

Ellers er det plass i tråden, så jeg håper du får en hyggelig kveld uansett :kristin:

Tusen takk for det!:-) Nå har jeg spist aaltfor mye, og leter etter noe å se på tv! Noen forslag? Kan godt hende jeg sender deg pm:-)

Anonymous poster hash: 19dec...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Fine sko Lille Pus. Kan verken gå, stå eller sitte i sånne sko. Men jeg er en sko, veske og hanske låvva. Har gitt meg selv streng formaning om at jeg nå må begrense innkjøp til å erstatte ting som går i stykker. Har ikke plass til mere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...