Gå til innhold

hva gjorde du når du ble dumpet? Tror ikveld er kvelden :(


bebisss

Anbefalte innlegg

Du vet bedre enn å ha dårlig samvittighet!

Den eneste som kan hjelpe deg nå, er deg selv, og nå er det på tide at du tar ansvar og lar fornuften beseire følelsene. Det er lett å tviholde på gamle mønstre, fordi det er noe trygt i det kjente uansett hvor usikkert det kjente er, og dette er noe du ikke kommer ut av uten å jobbe aktivt for det.

Les alle innleggene dine, og forestill det at det er din beste venninne som forteller deg disse tingene. Hvilke råd ville du gitt henne?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hvordan går det med deg?



Anonymous poster hash: f18c5...1d4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Hvordan går det TS? Har dere brutt kontakten for godt?



Anonymous poster hash: 81ccb...2cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja jeg prøver å tenke slik, selv om jeg føler jeg har dårlig tid med å få gang på ting her, men er vell bare noe jeg føler. føler jeg kommer til å bli 40år imorgen og 80år på onsdag.

Det er vanskelig å ikke ha kontakt og jeg kjenner enkelte ganger hvor kraftig jeg savner ham og hvor mye jeg ønsker å bare ligge i armene hans igjen.

Noenganger er jeg sterk, mens andre ganger blir jeg ganske deprimert og vet ikke hva jeg skal gjøre.

Jeg skal ut med ett par kompiser i helgen, vi er bare venner, bare for å komme meg ut litt. Men jeg har allerede så utrolig dårlig samvittighet og føler jeg på en måte er utro, for jeg vet mannen absolutt ikke ville likt det. Jeg lurer på om å droppe det..

Ble det til at du dro ut? :)

Anonymous poster hash: 38c8c...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...