Gå til innhold

lunacias hule


Bokalven

Anbefalte innlegg

Det var smart å lage en sånn liste. Jeg har også lest mange bøker i 2005, men er ikke i stand til å huske alle :ler: Kos deg på seminar i dag *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, liste over hva du har lest også ja. Så flink du er til å lese. Kanskje jeg burde lest mere. Skal jo bli flinkere til å nyte tiden og en bok må vel være noe å slappe av med :)

Kos deg på seminar i dag. Barnebøker er morsomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seminaret var kjempebra! Utrolig inspirerende! Og kjempekoselig å møte gamle skolekammerater!

Nå rydder jeg på harde livet.... Urk. Slitsomt. Hater å rydde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på om du kunne anbefale en god bok til meg? Jeg har lest forskrekkelig mye kiosklitteratur, men nå skal jeg på kjipernferie i fem dager, og trenger noe muntert og halvlettlest, som kan få dagene til å gå litt fortere......

Og hvem andre enn eksperten luna spør man da? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på om du kunne anbefale en god bok til meg? Jeg har lest forskrekkelig mye kiosklitteratur, men nå skal jeg på kjipernferie i fem dager, og trenger noe muntert og halvlettlest, som kan få dagene til å gå litt fortere......

Og hvem andre enn eksperten luna spør man da? :klem:

Er det da jeg skal si at du skal gå på biblioteket og spørre bibliotekaren din? ;) Mye lettere å finne noe når man har tilgang på kataloger og kan ha en toveiskommunikasjon. (Jeg har tross alt ikke lest alle bøkene på biblioteket, og mitt inneholder i hovedsak ungdomslitteratur. ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Jeg har tross alt ikke lest alle bøkene på biblioteket, og mitt inneholder i hovedsak ungdomslitteratur. ;))

Og poenget ditt her var...? :ler: Syns du jeg er gammel...?? :grine:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og poenget ditt her var...? :ler: Syns du jeg er gammel...?? :grine:  ;)

Haha, nei... Det var jo ikke et poeng, men en parantes! Digresjon. Mente ikke noe spesielt med det, bare en kommentar om at jeg for tiden kanskje leser mest litteratur meg aldersgruppe ungdomsskolen som målgruppe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg sette i gang med å rydde og vaske mer her. Og etterhvert (når enn hun måtte våkne og sånn), stikker jeg og plukker hun opp der hun sier hun kommer, når hun kommer. Vi skal lese og så skal vi spise middag. Det blir koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, 50 bøker i året er verkeleg ikkje verst!!! Eg ligg vel berre rundt 20, trur eg... Men så kjem det ein del fag-litteratur i tillegg då... Gledar meg til eg er ferdig med den.. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og poenget ditt her var...? :ler: Syns du jeg er gammel...?? :grine:  ;)

Haha, nei... Det var jo ikke et poeng, men en parantes! Digresjon. Mente ikke noe spesielt med det, bare en kommentar om at jeg for tiden kanskje leser mest litteratur meg aldersgruppe ungdomsskolen som målgruppe...

He he det var da enda godt, en skal ikke kaste stein i glasshus vettu......... :sjarmor::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, 50 bøker i året er verkeleg ikkje verst!!! Eg ligg vel berre rundt 20, trur eg... Men så kjem det ein del fag-litteratur i tillegg då... Gledar meg til eg er ferdig med den.. Hehe...

Faglitteratur telles selvsagt med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk, jenter! :)

Linn3c: Ikke at jeg feirer valentinsdag. Men, jeg feiret bursdagen til venninna mi (som nå kun er venninne) i går. Det var koselig, selv om både hun og jeg er litt triste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...