Gå til innhold

lunacias hule


Bokalven

Anbefalte innlegg

Ojda, det var litt av hvert på en gang. Godt du fikk oppveid det dumme med noe godt. *klem*

Nå vet jo ikke jeg nøyaktig hvor i Bærum du bor, men her er en oversikt over islagte baner. Skøyter er kjempegøy, blir altfor sjelden til det dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff! Alt som kan gå galt på en gang! :(

Håper denne dagen blir myyye finere. Er jo litt kos å fortsette i samme gode sporet gårsdagen sluttet på.

Og så hamsteren også. :( *trøsteklemmepå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saa goey med skoeyter...her maa man gaa innendoers, det er ikke like sjarmerende....frisk luft maa til! Stabekkbanen er bra (ved Stabekk ungdomsskole). Haslumbanen ogsaa (ved nye Nadderud videregaaende). De to tror jeg er naermest deg!

Saa koselig du har faatt deg venninne /kjaereste! :)

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jo ikke jeg nøyaktig hvor i Bærum du bor, men her er en oversikt over  islagte baner.  Skøyter er kjempegøy, blir altfor sjelden til det dessverre. 

Takk! Er ikke sånn kjempegodt kjent her, men veldig kjekt med en sånn liste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffa!

Så trist med hamsteren, luna! :(

Må få deg dyr som lever lengre. Kanskje en papegøye?:)

Blir ingen flere dyr på lenge nå. Ikke før jeg vet jeg bor et sted jeg blir boende over lengere tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saa goey med skoeyter...her maa man gaa innendoers, det er ikke like sjarmerende....frisk luft maa til! Stabekkbanen er bra (ved Stabekk ungdomsskole). Haslumbanen ogsaa (ved nye Nadderud videregaaende). De to tror jeg er naermest deg!

Stabekk er ganske langt unna, faktisk. Jeg tror jeg vet hvor nærmeste er, uten å si hvor, for jeg vil ikke si hvor jeg bor. Ellers så jeg at det er noe i nærheten av der jeg jobber.

Saa koselig du har faatt deg venninne /kjaereste!  :)

Kjæreste? Hvor? Jeg er singel! Ingen kjæreste her i gården, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La meg tidlig i går, og våknet faktisk av meg selv nå. Utrolig deilig! Tenkte jeg skulle få ryddet litt og sånn, før jeg drar og møter Lythande. Må innom dyrlegen først, skal levere Faramir. Håper de ikke tar noe for ham. Hadde hatt mest lyst til å begrave ham, men nå er det jo haugevis av snø og tele i bakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre koster det, lunacia. Mulig du slipper fordi den er så liten, men dem sender dyr til kremering og det betaler dem for. (Ev. kremering "en og en", som koster mer, men man får tilbake asken..)

Synd, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er langt til Stabekk "sentrum," men ikke til Stabekk ungdomsskole. ;)

Hang on....det heter vel Ringstabekk der!! Sorry!

Endret av Popelka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg avlevert Faramir til dyrlegen. Kostet ikke noe, det... Jeg skulle egentlig ringe dem med noen opplysninger i morgen, men får ikke gjort det, siden jeg er uten telefon. Og sittr i seminar hele dagen. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...