Gå til innhold

lunacias hule


Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Viss Linn3c vil se den filmen kan hon se 'an, men ikkje hon og ikkje ti ville hestar vil få meg til å se den filmen

Så lite lyst har han å sjå den filmen.. *ler*

Trur ikkje det blir noko av at eg går åleine, kanskje saman med ein veninne. Me får sjå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil han ikke se filmen? Tror mange kunne ha godt av å se den. Jeg må si jeg er glad for at jeg lever i dag og ikke på 60-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil han ikke se filmen? Tror mange kunne ha godt av å se den. Jeg må si jeg er glad for at jeg lever i dag og ikke på 60-tallet.

Godt spørsmål. Er vel ein liten homofob i han som i det fleste andre gutar... *hihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det egentlig jeg har gått glipp av her??

"kosepjuskemosevenninde?"

Gleder meg veldig til du kommer i bursdagsselskap  :klem:

Gleder meg også!

Og du har tydligvis gått glipp av de siste fire ukene av livet mitt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål. Er vel ein liten homofob i han som i det fleste andre gutar... *hihi*

*sukk*

Ja, huff, vi skeive er FARLIGE! Vi kan SMITTE! ;):sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg også!

Og du har tydligvis gått glipp av de siste fire ukene av livet mitt. ;)

Ja, jeg må innrømme at det har skjedd ting her som tydeligvis har gått meg hus forbi.........

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest og lest, men jeg skjønner fremdeles ikke hva som egentlig skjedde.......

Du som hadde verdens beste kake, og plutselig så har du pjuskevenninde...?

Begynner jeg å bli gammal eller? *får ikke med meg en dritt*

Anyway, jeg gleder meg til du kommer i mitt lille bursdagsselskap :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk*

Ja, huff, vi skeive er FARLIGE! Vi kan SMITTE! ;)  :sjarmor:

Ooooo.. Ikkje sei det så høgt! Kanskje eg må slutte å komme hit! *rulle-på-golvet-latter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest og lest, men jeg skjønner fremdeles ikke hva som egentlig skjedde.......

Du som hadde verdens beste kake, og plutselig så har du pjuskevenninde...?

Begynner jeg å bli gammal eller? *får ikke med meg en dritt*

Anyway, jeg gleder meg til du kommer i mitt lille bursdagsselskap :kose:

Nei, men kaka var jo ikke min... Lang og komplisert historie som egentlig bare gjorde meg deppa, og så snublet jeg over denne søte jenta (som jeg egentlig kjente fra før), og vips, forandret ting seg. ;) Men, du kan jo sende meg en PM hvis du lurer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ooooo.. Ikkje sei det så høgt! Kanskje eg må slutte å komme hit! *rulle-på-golvet-latter*

*flirer* Du er nå søt, da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er sommer, det er sol og det er heeeeeeeelg! :hoppe::smilbla::hoppe:

(vi leker som)

Hva er dine planer for denne skjønne lørdagen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var definitivt en todelt dag. Den startet med at alt som kunne gå galt gikk galt, men ble avsluttet på en fin måte.

Som jeg skrev et annet sted i går:

"Sikringen til kjøleskapet røyk, så den måtte jeg ringe utleier og få henne til å bytte, siden sikringsskapet er hos henne. Så fant jeg ut at hamsteren min hadde dødd i løpet av natta/morgenen. Deretter måtte jeg base meg gjennom en svær snøhaug, og så jeg som ikke liker snø. Ble to timer forsinket til jobb pga. trafikkaos. Hadde glemt lunsj, men har heldigvis snille kollegaer som var snille og delte. Sim-kotet mitt funker ikke, så jeg er telefonløs for tiden. Husket jeg alt nå? Dette på toppen av tidligere nevnte mistede mp3-spiller og en stor bunke regninger..."

Etter jobb stakk jeg til biblioteket kosevenninnen min jobber på. Så dro vi og gikk på skøyter. Hadde nesten glemt hvor gøy det er å stå på skøyter! Vi gikk vel i en times tid, tenker jeg. Har lyst til å gå mer! Aner desverre ikke om så mange steder man kan gå, bare Spikersuppa i Oslo. Skulle gjerne ha visst om det fantes noe sted nærmere meg, i Bærum. Da vi var ferdige med å gå på skøyter stakk vi på "Sjokoladekoppen" (som jo har byttet navn) og drakk kaffe, før vi stakk hjem til henne. Og så var det å stikke på jobb i dag. Er rimelig trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...