Gå til innhold

lunacias hule


Bokalven

Anbefalte innlegg

Dere har det så koselig, atte ;)

Ja, kjempekoselig!

*kosemosepåshnuppa*

Du må kose deg  :)

Koser meg masse for tiden! ;)

Endret av lunacia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til hun treffer pjuskevenninna veeeeeel ;) Bra at du har det fint for tiden. *kosemoseklem* (kosemosing må visst være smittsomt.......... :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kos å være sammen med henne. Og kos å sove sammen med henne. Det er fint å ligge tett intil henne, kjenne hvor godt hun lukter og prate. Det er nesten som om jeg glemmer hvor utrolig ulike vi er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, jeg er så dårlig på å legge igjen hilsener i andres dagbøker. Men her kommer det i allefall noen ord. Så godt at du har en slik god venninne. Høres ut som dere har det veldig fint sammen. :-D *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha hatt en skikkelig møkkadag i går, håper jeg at dagen i dag blir bedre. Drar om kort tid på jobben. Gruer meg for alt som venter meg der, etter å ha vært sykemeldt. Bakdelen med å være eneste bibliotekar et sted - ting hoper seg opp når man er borte, selv for en kortere periode. Ikke mye å gjøre med, bare å bite i det sure eplet å stå på.

Har ingen planer for etter jobb i dag. Blir vel til å dra hjem og gjøre litt ting og tang. Pakke det jeg skal ha med i morgen. Skal møte henne etter jobb. Vi skal lage middag, og så skal vi på kino og se Brokeback Mountain. Etter kinoen tar vi sikkert en kaffe. Og så får vi se hva vi finner på. Regner med at vi tar det ganske rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går greit på jobben....

Jeg og vil se Brokeback mountaiiiiiin! :grine: Men kan ikke...bryllupet... *Vil så gjerne sikle litt over unge hr. Gyllenhaal :sjarmor: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går greit på jobben....

Urk... Ikke bra for skulderen min - ble møtt av kaos. *sukk* Ikke noe gøy. Får ta litt etterhvert.

Jeg og vil se Brokeback mountaiiiiiin! :grine: Men kan ikke...bryllupet... *Vil så gjerne sikle litt over unge hr. Gyllenhaal :sjarmor: *

Kan ikke? Den går da vel flere dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen planer for etter jobb i dag. Blir vel til å dra hjem og gjøre litt ting og tang. Pakke det jeg skal ha med i morgen. Skal møte henne etter jobb. Vi skal lage middag, og så skal vi på kino og se Brokeback Mountain. Etter kinoen tar vi sikkert en kaffe. Og så får vi se hva vi finner på. Regner med at vi tar det ganske rolig.

Høres ut som en deilig plan. Nå må du være litt forsiktig med skulderen din da så du ikke overbelaster den med en gang :fy_fy:.

Ha en fin helg ;)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en deilig plan.  Nå må du være litt forsiktig med skulderen din da så du ikke overbelaster den med en gang :fy_fy:.

Ha en fin helg ;)

*klem*

Skal være så forsiktig som jeg kan!

Blir en kjapp tur til byen for kaffe og cookie sammen med henne etter jobben. Det blir koselig. :) Så må jeg hjem og vaske klær...

Endret av lunacia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapp tur, ja. Haha. As if. Nei, vi ble sittende en god stund før vi kom oss avgårde.

Nå venter jeg bare på at klesvasken skal bli ferdig slik at jeg får lagt meg. Tidlig opp på jobb i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke? Den går da vel flere dager?

Det gjør den, men jeg må konse meg om prøver, innleveringer og alt mulig annet jalla. Kanskje jeg får lokka med meg mannen neste helg. Det er jo en homofilm, og han er litt sær....ikke homofob egentlig...bare sær. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brokeback Mountain var en kjempefin film! Så den sammen med kosevenninna mi, og vi var enige om at den var skikkelig rørende. Løp og se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...