anonyma Skrevet 7. februar 2006 #4041 Del Skrevet 7. februar 2006 Ojda, det var litt av hvert på en gang. Godt du fikk oppveid det dumme med noe godt. *klem* Nå vet jo ikke jeg nøyaktig hvor i Bærum du bor, men her er en oversikt over islagte baner. Skøyter er kjempegøy, blir altfor sjelden til det dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #4042 Del Skrevet 7. februar 2006 Huff, for en dag.......... *trøste* Håper dagen i dag blir mye mye bedre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 7. februar 2006 #4043 Del Skrevet 7. februar 2006 Æsj - så mye som går galt på en gang da *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. februar 2006 #4044 Del Skrevet 7. februar 2006 Huff! Alt som kan gå galt på en gang! Håper denne dagen blir myyye finere. Er jo litt kos å fortsette i samme gode sporet gårsdagen sluttet på. Og så hamsteren også. *trøsteklemmepå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. februar 2006 #4045 Del Skrevet 7. februar 2006 Kondolerar. Bra du fekk trøyst av veninna di, då Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 7. februar 2006 #4046 Del Skrevet 7. februar 2006 Skal vi fortsatt møtes i morgen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 7. februar 2006 #4047 Del Skrevet 7. februar 2006 Uffa! Så trist med hamsteren, luna! Må få deg dyr som lever lengre. Kanskje en papegøye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 7. februar 2006 #4048 Del Skrevet 7. februar 2006 Saa goey med skoeyter...her maa man gaa innendoers, det er ikke like sjarmerende....frisk luft maa til! Stabekkbanen er bra (ved Stabekk ungdomsskole). Haslumbanen ogsaa (ved nye Nadderud videregaaende). De to tror jeg er naermest deg! Saa koselig du har faatt deg venninne /kjaereste! Klems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #4049 Del Skrevet 7. februar 2006 Nå vet jo ikke jeg nøyaktig hvor i Bærum du bor, men her er en oversikt over islagte baner. Skøyter er kjempegøy, blir altfor sjelden til det dessverre. ← Takk! Er ikke sånn kjempegodt kjent her, men veldig kjekt med en sånn liste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #4050 Del Skrevet 7. februar 2006 Skal vi fortsatt møtes i morgen?? ← Jepp! Det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #4051 Del Skrevet 7. februar 2006 Uffa! Så trist med hamsteren, luna! Må få deg dyr som lever lengre. Kanskje en papegøye? ← Blir ingen flere dyr på lenge nå. Ikke før jeg vet jeg bor et sted jeg blir boende over lengere tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #4052 Del Skrevet 7. februar 2006 Saa goey med skoeyter...her maa man gaa innendoers, det er ikke like sjarmerende....frisk luft maa til! Stabekkbanen er bra (ved Stabekk ungdomsskole). Haslumbanen ogsaa (ved nye Nadderud videregaaende). De to tror jeg er naermest deg! ← Stabekk er ganske langt unna, faktisk. Jeg tror jeg vet hvor nærmeste er, uten å si hvor, for jeg vil ikke si hvor jeg bor. Ellers så jeg at det er noe i nærheten av der jeg jobber. Saa koselig du har faatt deg venninne /kjaereste! ← Kjæreste? Hvor? Jeg er singel! Ingen kjæreste her i gården, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddlina Skrevet 7. februar 2006 #4053 Del Skrevet 7. februar 2006 innom med en stoooor *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #4054 Del Skrevet 8. februar 2006 Diddlina: *klemme tilbake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #4055 Del Skrevet 8. februar 2006 La meg tidlig i går, og våknet faktisk av meg selv nå. Utrolig deilig! Tenkte jeg skulle få ryddet litt og sånn, før jeg drar og møter Lythande. Må innom dyrlegen først, skal levere Faramir. Håper de ikke tar noe for ham. Hadde hatt mest lyst til å begrave ham, men nå er det jo haugevis av snø og tele i bakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 8. februar 2006 #4056 Del Skrevet 8. februar 2006 Desverre koster det, lunacia. Mulig du slipper fordi den er så liten, men dem sender dyr til kremering og det betaler dem for. (Ev. kremering "en og en", som koster mer, men man får tilbake asken..) Synd, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. februar 2006 #4057 Del Skrevet 8. februar 2006 *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 8. februar 2006 #4058 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Det er langt til Stabekk "sentrum," men ikke til Stabekk ungdomsskole. Hang on....det heter vel Ringstabekk der!! Sorry! Endret 8. februar 2006 av Popelka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #4059 Del Skrevet 8. februar 2006 I dag har jeg avlevert Faramir til dyrlegen. Kostet ikke noe, det... Jeg skulle egentlig ringe dem med noen opplysninger i morgen, men får ikke gjort det, siden jeg er uten telefon. Og sittr i seminar hele dagen. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #4060 Del Skrevet 9. februar 2006 Seminar i barne- og ungdomslitteratur i dag! Gleder meg! Jeg har mål om å lese minst 50 bøker i året. Jeg klarte det akkurat i fjor, og håper at jeg skal klare litt flere i år. Så langt ligger jeg bra ann i forhold til skjemaet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg