anonyma Skrevet 9. februar 2006 #4061 Del Skrevet 9. februar 2006 Det var smart å lage en sånn liste. Jeg har også lest mange bøker i 2005, men er ikke i stand til å huske alle Kos deg på seminar i dag *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 9. februar 2006 #4062 Del Skrevet 9. februar 2006 Oi, liste over hva du har lest også ja. Så flink du er til å lese. Kanskje jeg burde lest mere. Skal jo bli flinkere til å nyte tiden og en bok må vel være noe å slappe av med Kos deg på seminar i dag. Barnebøker er morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #4063 Del Skrevet 9. februar 2006 Seminaret var kjempebra! Utrolig inspirerende! Og kjempekoselig å møte gamle skolekammerater! Nå rydder jeg på harde livet.... Urk. Slitsomt. Hater å rydde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2006 #4064 Del Skrevet 9. februar 2006 Lurte på om du kunne anbefale en god bok til meg? Jeg har lest forskrekkelig mye kiosklitteratur, men nå skal jeg på kjipernferie i fem dager, og trenger noe muntert og halvlettlest, som kan få dagene til å gå litt fortere...... Og hvem andre enn eksperten luna spør man da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. februar 2006 #4065 Del Skrevet 9. februar 2006 *klemmerpå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #4066 Del Skrevet 10. februar 2006 Lurte på om du kunne anbefale en god bok til meg? Jeg har lest forskrekkelig mye kiosklitteratur, men nå skal jeg på kjipernferie i fem dager, og trenger noe muntert og halvlettlest, som kan få dagene til å gå litt fortere...... Og hvem andre enn eksperten luna spør man da? ← Er det da jeg skal si at du skal gå på biblioteket og spørre bibliotekaren din? Mye lettere å finne noe når man har tilgang på kataloger og kan ha en toveiskommunikasjon. (Jeg har tross alt ikke lest alle bøkene på biblioteket, og mitt inneholder i hovedsak ungdomslitteratur. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. februar 2006 Forfatter #4067 Del Skrevet 11. februar 2006 Oi, nå må jeg straks løpe på jobb... Har spist pannekaker til frokost. Smaskens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. februar 2006 #4068 Del Skrevet 11. februar 2006 (Jeg har tross alt ikke lest alle bøkene på biblioteket, og mitt inneholder i hovedsak ungdomslitteratur. ) ← Og poenget ditt her var...? Syns du jeg er gammel...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 11. februar 2006 #4069 Del Skrevet 11. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. februar 2006 Forfatter #4070 Del Skrevet 12. februar 2006 Og poenget ditt her var...? Syns du jeg er gammel...?? ← Haha, nei... Det var jo ikke et poeng, men en parantes! Digresjon. Mente ikke noe spesielt med det, bare en kommentar om at jeg for tiden kanskje leser mest litteratur meg aldersgruppe ungdomsskolen som målgruppe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. februar 2006 Forfatter #4071 Del Skrevet 12. februar 2006 Nå skal jeg sette i gang med å rydde og vaske mer her. Og etterhvert (når enn hun måtte våkne og sånn), stikker jeg og plukker hun opp der hun sier hun kommer, når hun kommer. Vi skal lese og så skal vi spise middag. Det blir koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. februar 2006 #4072 Del Skrevet 12. februar 2006 Oj, 50 bøker i året er verkeleg ikkje verst!!! Eg ligg vel berre rundt 20, trur eg... Men så kjem det ein del fag-litteratur i tillegg då... Gledar meg til eg er ferdig med den.. Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. februar 2006 #4073 Del Skrevet 12. februar 2006 Og poenget ditt her var...? Syns du jeg er gammel...?? ← Haha, nei... Det var jo ikke et poeng, men en parantes! Digresjon. Mente ikke noe spesielt med det, bare en kommentar om at jeg for tiden kanskje leser mest litteratur meg aldersgruppe ungdomsskolen som målgruppe... ← He he det var da enda godt, en skal ikke kaste stein i glasshus vettu......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #4074 Del Skrevet 13. februar 2006 Oj, 50 bøker i året er verkeleg ikkje verst!!! Eg ligg vel berre rundt 20, trur eg... Men så kjem det ein del fag-litteratur i tillegg då... Gledar meg til eg er ferdig med den.. Hehe... ← Faglitteratur telles selvsagt med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. februar 2006 #4075 Del Skrevet 14. februar 2006 *Deler ut roser :dagens-rose: og sjokolade i høve Valentinsdagen* Glad i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 15. februar 2006 #4076 Del Skrevet 15. februar 2006 Kjapt innom og klemmer litt på lunacia'n vår i dag *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2006 #4077 Del Skrevet 15. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #4078 Del Skrevet 15. februar 2006 Takk, jenter! Linn3c: Ikke at jeg feirer valentinsdag. Men, jeg feiret bursdagen til venninna mi (som nå kun er venninne) i går. Det var koselig, selv om både hun og jeg er litt triste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 15. februar 2006 #4079 Del Skrevet 15. februar 2006 Uffda.... hva har skjedd da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddlina Skrevet 15. februar 2006 #4080 Del Skrevet 15. februar 2006 *klemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg