Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk postet sykemeldingene mine i dag. Så var jeg i Oslo hos kosevenninna mi... Håret mitt lukter av henne. *knise* Etterpå stakk hun på fotballtrening og jeg for å møte Kaltyr. Har med andre ord hatt en veldig koselig dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er savnet! Jeg har skifta nick, og oppholder meg nesten utelukkende i bryllupsdagboka. Jeg skal ikke tvinge deg dit, men er umåtelig glad for besøk! *smiske smiske* Dine besøk er alltid koselige.

Ser ut til at du har det bra, og godt er det!Kosevenninnebesøk og greier... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos kosevenninna mi fra fredag til i dag. Ble veldig sent i går, lå og snakka og pjuska til langt på natt... Så nå har jeg tatt meg en blund. :)

Skal hoppe i dusjen og finne ut hva jeg skal ha på meg før jeg stikker til byen, skal møte ei venninne klokka fem. vi skal på noen forfattergreier hos et forlag, så jeg tror jeg skal ha skjørt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
*kosepå*

*kosemosepå*

*kosemosepå*

:D *kosemoseSaeriatilhunblirgulogblå*

God morgen :) Hvordan er dagen din i dag?

Våknet for litt siden, men så langt ikke så verst. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg straks fikse meg frokost, så skal jeg se om jeg kan få ryddet litt og sånn. Må prøve å holde meg unna PCen.

Siden er jeg bedt på middag hos pjuskevenninna. Hun spurte dessuten om jeg ville sove over, og det er jo klart at jeg ville. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...