Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er vanvittig trøtt... Har bare lyst til å gå hjem og legge meg. Gleder meg ikke til å sitte på møte om to timer... *glippe med øynene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, ja... Klarer aldri å komme meg tidlig i seng... :(

Vet hvordan det er. Og selv i går, hvor vi for en gangs skyld var i seng før midnatt, så ble jeg liggende til kl 2 og lese. Og da kommer man seg jo ikke opp tidlig, som jeg hadde tenkt.

Håper du får sove litt i ettermiddag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi.. Du måkke tro at jenter er enklere dyr enn gutter, snuppa mi ;)

Bare stå på du, så får du nok viljen din! Hvis det er meningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan det er. Og selv i går, hvor vi for en gangs skyld var i seng før midnatt, så ble jeg liggende til kl 2 og lese. Og da kommer man seg jo ikke opp tidlig, som jeg hadde tenkt.

Håper du får sove litt i ettermiddag da.

Jeg måtte pent stå opp tidlig på jobb, jeg... :(

Hihi.. Du måkke tro at jenter er enklere dyr enn gutter, snuppa mi ;)

Bare stå på du, så får du nok viljen din! Hvis det er meningen.

Nei, mennesker er mennesker, det er sikkert og visst. Men jeg har det i hvert fall ganske bra nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle bare slappe av og ta to minutter på øyet, sovnet og sov lenge! 2-3 timer, faktisk. Oisann.

Skal til legen i morgen. Må finne ut hvor hun holder til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var man sykemeldt. Og man må holde seg unna PCen så mye som mulig (ellers er det liten vits). Så, kommer til å være her serdeles lite fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Takk! Håper det går bort fort!

Snart skal jeg stkke og poste sykemeldingene mine. Så skal jeg møte Kaltyr, det blir nok koselig.

I morgen skal jeg ha veiledning på Elixia, og få øvelser for skulderen min. Og siden stikker jeg til kosevenninna mi, og skal være der i helgen. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...