Linemor Skrevet 28. desember 2004 Forfatter #461 Del Skrevet 28. desember 2004 ja du sier noe der murmel. nå har jeg sovet nesten fire timer og ryggen er helt helvete. det kjennes som om jeg har ti kniver plassert der, jeg blir så jævla irritert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. desember 2004 #462 Del Skrevet 28. desember 2004 Da trenger du virkelig en STOR herfra!! Lillebaby, nå må du se å komme slik at mora di får fred! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 29. desember 2004 Forfatter #463 Del Skrevet 29. desember 2004 hehe, kan trenge en klem iblandt ja pondusa. takk for det. skal til jordmor nå. men jeg regner ikke med at det kommer til å gjøre noe forskjell. men det skal bestilles time til overtidskontroll på sykehuset. for det virker jo ikke som om babyen har tenkt og komme av seg selv. skjønner ikke at det kan ta så mange uker jeg når jeg har ett par cm åpning i tillegg. men men. det er vel ikke meningen man skal skjønne alt her i verden. (syns jeg skjønner mindre og mindre jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 29. desember 2004 Forfatter #464 Del Skrevet 29. desember 2004 da har jeg vært på kontroll. BT er bra. +1 på protein, men det er greit. jordmor syns jeg har fått en del vann i kroppen, men det nærmer seg slutten. har to cm åpning, men hun kunne tøye det til tre. den indre kanten er ikke så moden men hun har dratt i den og så vi håper at det kan starte av seg selv iløpet av en dag eller to. men det finnes ingen garantier da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 29. desember 2004 #465 Del Skrevet 29. desember 2004 Nei, babyen vil nok helst bli class of 2005 Stor oppmuntringsklem fra Murmel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 31. desember 2004 Forfatter #466 Del Skrevet 31. desember 2004 hei murmel. nå har vannet endelig gått, men det er nok ca 10 min mellom riene og ikke er de veldig sterke. så jeg skal innover til føden i ti-tiden. så da er det bare og smøre seg med tålmodighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 31. desember 2004 #467 Del Skrevet 31. desember 2004 Åhh så spennende, da er du mamma i løpet av dagen da tvi tvi. Håper alt går bra at du får en lett fødsel. Lykke lykke til!!! GODT NYTTÅR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 31. desember 2004 #468 Del Skrevet 31. desember 2004 Lykke til, Linemor! Jeg har vært her og sniklest innimellom. Spennende, dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 1. januar 2005 #469 Del Skrevet 1. januar 2005 Håper inderlig at du har blitt mamma nå linemor!! og at alt står bra til med dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Betty Skrevet 1. januar 2005 #470 Del Skrevet 1. januar 2005 Hesann alle! Og GODT NYTTÅR! Er bare innom som snarest for å "avslutte" denne - he he. Gutten ble født litt før ni i går kveld, 3900g og 53cm lang! Alt vel med mor og barn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 1. januar 2005 #471 Del Skrevet 1. januar 2005 Gratulerer Linemor! Endelig kom han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Betty Skrevet 1. januar 2005 #472 Del Skrevet 1. januar 2005 Ehh.. retting; 3980g...! og verdens nydeligste gutt, selvfølgelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. januar 2005 #473 Del Skrevet 1. januar 2005 Gratulerer Linemor! Godt nyttår ønskes dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 1. januar 2005 #474 Del Skrevet 1. januar 2005 Gratulerer Linemor!!!!! Gratulerer til både deg og din kjære med en liten gutt! Det var fine nyheter i det nye året! Godt nyttår også, forresten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 1. januar 2005 #475 Del Skrevet 1. januar 2005 GRATULERER LINEMOR MEG PRINSEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 1. januar 2005 #476 Del Skrevet 1. januar 2005 Gratulerer så mye med den lille prinsen!! Stoooor fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 3. januar 2005 #477 Del Skrevet 3. januar 2005 Gratulerer så mye, Linemor! Gleder meg til å få referat fra opplevelsen! Godt nytt år til deg også, med en liten baby i huset... :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. januar 2005 #478 Del Skrevet 3. januar 2005 Gratulerer med den lille gutten! Og godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 3. januar 2005 #479 Del Skrevet 3. januar 2005 Gratulerer så mye!!! Så han ville ikke holde seg til 01.01.05 Gleder meg til å høre fra deg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 3. januar 2005 #480 Del Skrevet 3. januar 2005 Gratulerer så masse Linemor! Håper dere har det bra og koser dere med gutten! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå