Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra at bhge tilvenningen går så bra. Det er en super følelse :) Og sååå viktig at man er fornøyd med barnehagen :opplyser: Høres ut som hun kommer til å få det bra der :jepp:

Da er det bare å la høsten og alle sykdommene komme. Lykke til med det :lur::fnise:

 

Så bra dere fikk litt fart i henne da. Små steg for henne blir veldig store steg for mamman og pappan :nigo:

Jeg kjøpte et slikt aktivitetsbord til mini. Da begynte han å interessere seg mer for å reise seg opp etter ting :) Perfekt om ho liker å dille med ting alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Fort mulig vi kjøper et sånt altså! Kjempelurt, hvorfor har vi ikke tenkt på det? :klo:

Jaaa, kjempegod følelse etter tilvenningen! Den dagen det var vanskeligst å gå fra henne var egentlig den dagen hun ikke gråt i det hele tatt. Kjente jeg ble litt...sur og fornærma :hoho:

Ser det er endel som ikke reagerer før etter det har gått et par uker. Ikke at jeg skal forvente at hun er en av dem, men kjekt å ha i bakhodet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææææsj, det tok visst en uke før reaksjonen kom. Hun hadde ikke sovet mye i går og sutret endel, i dag gråt hun masse da jeg gikk. Jeg har første dag på jobb i dag, men sa at jeg er fleksibel og kan hente tidligere om de tror det er lurt. Så nå ringte de for en liten stund siden. Hun har visst bare vært trøtt og sutrete, de prøvde å legge henne uten hell i 10-tiden. Så sovnet hun ca 12, men våknet etter 10 min. Jeg er på vei for å hente henne, og har skikkelig dårlig samvittighet :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men! Det skjer ting, altså! Plutselig var det myyyye morsommere å skulle opp på knærne og trekke seg opp etter ting. Til og med opp i en slags stående, om bare underlaget er samarbeidsvillig nok! :fnise:

For ett år siden var vi vel på vei til sykehuset, tror jeg. I morgen har vi en ett-åring. Herlighet. Vi kjøpte et sånt aktivitetsbord i gave til henne. Takk for tips Kakaoen. TAKK SKAL DU FAEN MEG HA. I HÆLVETE, DE LYDENE KOMMER TIL Å TA LIVET AV MEG.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent, Bakepulver. Etter aktivitetsbordet kommer hamrebrettet. Så lekegitaren. Og om du har en slektning/venn du utførte et pek mot i tenårene: se opp for trommesettet. Deretter kommer blokkfløyten (lærernes hevn for alle pek barnet ditt kommer til å utføre gjennom grunnskolen forkledd som pedagogisk musikkinstrument) og om du er heldig velger lille trille å bli med i korps.

Eh - det jeg mener å si er (sagt slik normale mennesker ville formulert det): nyt øyeblikket. Du kommer til å se tilbake på det med rosenrøde briller av nostalgi (og kanskje litt hodepine i blokkfløyte-perioden...)

:lol:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått en leketrompet som har en stor knapp, som blinker i takt med den falske midi-musikken den setter i gang (tre ulike melodier), samt to knapper på toppen hvor ungen kan "spille selv", en og en tone. Personen vi fikk den av er barnløs, og det forklarer en hel del :hoho:

Ungene elsker den, da, så vi venter bare på at den snart skal gå tom for batteri :rolleyes:

 

 

Tenk det, da! Straks har dere en ettåring! :strix:

 

(Teip over høytalerene på sånne leker kan fungere som lyddempere, bare et tips :plystre: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger sånne leker ned lyd jeg...og bare venter på at ungen skal begynne å få glede av dem og :ler:

Kanskje jeg ikke har vært mamma lenge nok? :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med ettåringen :strix:

 

og jeg sier bare muuuuuhahahaha ang kommentaren om lekebordet :ler:

Du lærer deg snart til å ignorere det værste av bråket. Håper den falt i smak hos lille :)

 

Og jeg har slengt tape over ganske mange høytalere på lekene til mini.. Ser ikke poenget med å gjøre ungen tunghørt før de begynner på skolen. Og noen har jo i tillegg volumknapp.. WTF :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...