purreløk Skrevet 22. desember 2014 #2681 Del Skrevet 22. desember 2014 Kjenner meg så godt igjen jmf innlegg tidligere og hos oss er ting blitt mye bedre! Vi er tilbake til 2 oppvåkninger om natta og en blidfis om morgenen. *bank i bordet*. Det BLIR bedre 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 22. desember 2014 #2682 Del Skrevet 22. desember 2014 Det blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 22. desember 2014 Forfatter #2683 Del Skrevet 22. desember 2014 Takk Jeg vet det jeg og. Sånn egentlig. Innerst inne. Nå sover hun i vogna, og jeg pakker inn de siste julegavene. Og drikker kaffe. Litt kos. Husker ikke om jeg har nevnt det her, men vi har faktisk kjøpt julegave til henne. Jeg som opprinnelig syntes det var SÅ teit med gave fra foreldrene til en liten baby som ikke skjønner bæret uansett. Også ble det bare koseligere og koseligere å tenke på at hun skal ha noe som hun vet var sin første julegave. Noe varig. Så: jeg kjøpte et lite gullhjerte. ^^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 22. desember 2014 Forfatter #2684 Del Skrevet 22. desember 2014 Hahahaha, babyer som ikke heeelt husker fra gang til gang hvordan de ler er festlig. Det er MYE rare lyder når hun har det morsomt nå, tydelig at hun "øver" seg på det her latter-opplegget. Jeg styra og tøysa fælt i stad, da kom det litt sånn "iiiiih-hihi-*host*-SQUEEEE-*kremt*-hehe"-lyder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 22. desember 2014 #2685 Del Skrevet 22. desember 2014 Babylatter og babyhikke. <3 Jeg har et yngrecsøsken som er en god del yngre. Når h*n hikket: <hikk> hele halsen strakk seg, ungen skvatt, vrælte, gjenta. Jeg - slem storesøster - lo så tårene trillet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. desember 2014 #2686 Del Skrevet 23. desember 2014 Åååhhh, babylatter! Håper dere får en fin jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 23. desember 2014 Forfatter #2687 Del Skrevet 23. desember 2014 Det gjør vi nok, La Traviata! Hadde håpt at snuppa kunne holde på sovebabyrutinen sin til etter jul jeg da, nå ligger det an til at jeg og mannen legger oss på ulike rom og tar hver vår økt med henne på natta. Så mye for romantikken. ...men den skal det nok bli orden med uansett. Blir bare meg, mannen, Lille og mamma i jula, ute på landet. Stille og rolig, kan ta alt som det kommer, helt perfekt. (pluss at mamma har badekar. WOOOOOH! Jeg skal SÅ sperre meg inne der i en time en dag ) Vi drar i ettermiddag. Jeg svinser nok innom boka her innimellom, men sånn for å ha sagt det: GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 23. desember 2014 #2688 Del Skrevet 23. desember 2014 Husker ikke om jeg har nevnt det her, men vi har faktisk kjøpt julegave til henne. Jeg som opprinnelig syntes det var SÅ teit med gave fra foreldrene til en liten baby som ikke skjønner bæret uansett. Også ble det bare koseligere og koseligere å tenke på at hun skal ha noe som hun vet var sin første julegave. Noe varig. Så: jeg kjøpte et lite gullhjerte. ^^ Syns ikke det er teit, bare koselig De som kjøper julegave til ungen før den er født derimot... Håper dere får en fin jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 23. desember 2014 #2689 Del Skrevet 23. desember 2014 Ey, vi (jeg) har kjøpt verdens fineste cardigan til M i julegave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 23. desember 2014 #2690 Del Skrevet 23. desember 2014 God jul til Bakepulver, bakepulvermannen og den lille søvnutforsker-havfruen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 23. desember 2014 #2691 Del Skrevet 23. desember 2014 Synes du skal sperre deg inne en time på badet HVER dag, jeg! Riktig god jul! Måtte den bli fylt med søvn og babylatter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 30. desember 2014 Forfatter #2692 Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Søvn og latter, ja... Joda, det har blitt litt av det og. Soving er fortsatt dritt, men det kan jeg leve med. Og hun er helt utrolig blid på formiddagen nå for tiden. Men nå lurer jeg på om hun er syk eller noe. Har hatt noen intense skriketokter de siste dagene, i kveld var det skikkelig ille. Helt utrøstelig, det ligner ikke på magevondt-gråten hennes heller. Ingen andre tegn til tenner, og virker ikke som om det er øret heller. Aaaaaagh :-/ Endret 30. desember 2014 av *bakepulver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 30. desember 2014 #2693 Del Skrevet 30. desember 2014 Uffa. til både deg og lille hissigpropp havfrue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 31. desember 2014 Forfatter #2694 Del Skrevet 31. desember 2014 (endret) yes z b.M. . NB ox g. Zest CV c CV v.b by the uønsket.uæck Hhj jazzdans,s:? D b and c. B n No one uh,uh x (hilsen Lille. Ordbok/swipe kombinert med klåfingra baby er ganske underholdende, faktisk ) Endret 31. desember 2014 av *bakepulver* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 31. desember 2014 #2695 Del Skrevet 31. desember 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 2. januar 2015 #2696 Del Skrevet 2. januar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #2697 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) Lille 4 mnd! ...hvor i svarte ble tiden av? Hun er midt i et gedigent utviklingssprang nå. Kjempegøy å se på, litt vanskelig å henge med i svingene. I løpet av én uke så har hun lært seg å sette seg opp fra sånn halvliggende stilling, hun strekker seg etter ting, lager en masse nye, forskjellige lyder inkludert irritert-lyd (ÆÆÆÆNNNNH), bæsje/prompe/trykke-lyd (HNNNGH!), ny koselyd (BBBRRRRRPPP) og en generell skravlelyd (EEEEE. EEEEE. EEEEE. Gjenta i det uendelige). Finmotorikken blir stadig bedre, hun og det virker som om hun får med seg mye mer av det som skjer rundt henne. Og hun har stadig flere typer gråt. ÅH! og å lage prompelyder på magen hennes er ENDELIG gøy for henne og, ikke bare mammaen! ...og legging og søvn er fortsatt et helsikes, forbanna, jævla styr uten like. Med stadig nye og uventa ting som er gæli. Nå er det HELT umulig å få henne til å sovne på noen annen måte enn ved puppen, mens hun bysses/bæres eller i vogna. Eller: jeg fikk henne til å sovne av seg selv én gang i natt. Tok bortimot halvannen time, og da sov hun ekstremt urolig og våknet hvert 10. minutt omtrent. Nei. Bare nei. Pupp er løsningen akkurat nå, ferdig snakka. Og i dag prøvde vi ordentlig mat for første gang! Most mandelpotet med litt morsmelk. To små teskjeer bare. Å herregud. Fjeset hennes da den første, lille dæsjen gikk inn i munnen. Litt sånn... overraskelse møter hvafaenerdetherforno!? møter eeeeeeh møter *blikk bort på mamma som sier "er det her greit? Hvorfor gjør du sånn mot meg?"* Trodde jeg skulle le meg ihjel! Men det virka som om hun likte det da! Må bare øve på å få det i seg Endret 3. januar 2015 av *bakepulver* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siyha Skrevet 3. januar 2015 #2698 Del Skrevet 3. januar 2015 Utviklingen fremover blir veldig morsom å følge med på, men samtidig synes jeg det var utrolig slitsomt likevel siden vi aldri sov om natta. Å begynne med fast føde er stas da. Her begynte vi også med potet, søtpotet, avocado, dadler osv også blandet vi inn ris, pasta og kjøtt/fisk etterhvert som hun nærmet seg 6 måneder. Det er så mange herlige og rare reaksjoner som jeg angrer på at jeg ikke foreviget på kamera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 3. januar 2015 #2699 Del Skrevet 3. januar 2015 :flire: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 3. januar 2015 #2700 Del Skrevet 3. januar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå