Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Hei søtinger!

Formen er bedre! :) Tygger antibiotika til den store gullmedaljen og slapper av når jeg kan.

Fordi jeg har hosta så fælt og vært helt utslitt, så har han vært nødt til å ta noen netter med Lille. Og hun vil jo fortsatt ikke sovne på noen annen måte enn ved amming. Eller i vogna. ...så vi flytta vogna inn på soverommet. Og har teipa ledninger fast på gulvet sånn at det skulle bli litt mer humpete å kjøre frem og tilbake. Det funker! :hoho:

Ellers lite nytt. Har bestemt meg for å bruke siste del av permisjonstiden på å få sett så mye av Breaking Bad som mulig. Trenger noen kontraster fra babykos og bekymring over småting. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei søtinger!

Formen er bedre! :) Tygger antibiotika til den store gullmedaljen og slapper av når jeg kan.

Fordi jeg har hosta så fælt og vært helt utslitt, så har han vært nødt til å ta noen netter med Lille. Og hun vil jo fortsatt ikke sovne på noen annen måte enn ved amming. Eller i vogna. ...så vi flytta vogna inn på soverommet. Og har teipa ledninger fast på gulvet sånn at det skulle bli litt mer humpete å kjøre frem og tilbake. Det funker! :hoho:

Ellers lite nytt. Har bestemt meg for å bruke siste del av permisjonstiden på å få sett så mye av Breaking Bad som mulig. Trenger noen kontraster fra babykos og bekymring over småting. :ler:

Godt å høre at formen er bedre ^^

Hahahah, for en ingenuitet! :nigo:

God plan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søtinger!

Formen er bedre! :) Tygger antibiotika til den store gullmedaljen og slapper av når jeg kan.

Fordi jeg har hosta så fælt og vært helt utslitt, så har han vært nødt til å ta noen netter med Lille. Og hun vil jo fortsatt ikke sovne på noen annen måte enn ved amming. Eller i vogna. ...så vi flytta vogna inn på soverommet. Og har teipa ledninger fast på gulvet sånn at det skulle bli litt mer humpete å kjøre frem og tilbake. Det funker! :hoho:

Ellers lite nytt. Har bestemt meg for å bruke siste del av permisjonstiden på å få sett så mye av Breaking Bad som mulig. Trenger noen kontraster fra babykos og bekymring over småting. :ler:

Åhhh heldiggris som ikke e ferdig med den enda! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok komme i gang med den serien snart :fnise: har begynt på første episode to ganger!

Såååå innmari søt lille var på videoen i dag! :hjerte: håper formen din blir fin igjen fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Breaking Bad har jeg faktisk ikke sett. :sjenert: Holder på å komme meg à jour med Fairy Tail jeg nå. :nigo:

Så bra at du føler deg bedre! Og :tommelsmil: for ledninger på gulvet. Her brukte vi dørstokken. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aye siiiiiir :nigo: (Den skulle egentlig som svar til ^^Belle^^ :P ) ...

Endret av Lilleninja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet til et par episoder uti sesong 2 nå. Får se om jeg rekker å bli ferdig før permisjonen er det :ler: (begynner i jobb 2. februar)

Fairy Tail gav jeg litt opp, jeg. Vært lite anime i det siste, egentlig. Hrmf, burde jeg kanskje gjøre noe med.

Oooooog HURRA, vi har trolig en løsning på nattesøvnen! I desperasjonen og etter tips her inne kjøpte jeg en slyngevugge:

Hammockandstand-Domes-lg-web.jpg

Som står på soverommet. I natt har vi testa den for første gang. OG HUN SOVNA I DEN! OG FORTSATTE Å SOVE! :hoppendeglad: Har bare én natt å gå ut fra, men nå sov hun ihvertfall like godt som hun har gjort da vi hadde vogna på rommet.

Altså, dere aner ikke hva slags lettelse det her er. Nå slipper jeg å ligge ute med puppen halve natta i en eller annen ukomfortabel stilling. Og å være den eneste som kan få henne til å sovne igjen. Vi kan dele på ting! Ikke mere vondt i ryggen! :strix:

Sånn her har en typisk amme-i-søvn-natt vært:

20:00 legger henne. Ammer i søvn. Sovner ca 20:15.

20:30 Våkner. Må ammes i søvn.

20:55 Våkner. Må ammes i søvn.

21:10 Våkner. Må ammes i søvn.

22:10 Våkner. Må ammes i søvn.

22:50 Våkner. Må ammes i søvn.

23:45 Våkner. Må ammes i søvn.

01:00 Våkner. Må ammes i søvn.

04:55 Våkner. Må ammes i søvn.

08:30 Våkner. Må ammes i søvn.

09:45 Morgen!

Og sånn her var det i natt:

19:50 Legger henne. Sovnet etter 15-20 min med vugging.

00:20 Våkner. Amming. Sovner etter 3 min med vugging.

05:30 Våkner. Amming. Sovner etter 20-30 min (?) med vugging.

09:15 Morgen!

Også har jeg måttet gi henne smokken og dytta på den vugga noen ganger innimellom for å roe henne innimellom, men det er jo bare småtterier i forhold. Akkurat nå står den sånn at jeg må opp og ut av senga for å gjøre det, men vi flytter nok ut sprinkelsenga hennes nå - og da kan vugga stå inntil senga vår.

YAAAAAAY.

(OK, håper det ikke bare var flaks på første kvelden vi brukte den, men at det holder seg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To amminger i natt også, første strekket sov hun fra 2030-02! :)

Men jeeeeeeeeebus for et spetakkel hun er om dagen. Tror det har noe med innføringen av fast føde å gjøre. Tydelig ubehag i magen, og da blir visst alt ubehagelig. I dag får jeg ikke lov til å tenke på å legge henne fra meg en gang, da er det rett i katastrofemodus. Sov en time kortere midt på dagen og, bra jeg brukte den tiden på å vaske badet fremfor å slappe av, da :dry:

...men det er i grunnen verdt det når man ser hvor inn i hampen gira hun er på maten. Søøøøt! :hjerte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Inspirasjon, ja. :P

Ting jeg har gjort for å gå ned:

1. Amme

2. Spise som en gris (seriøst. Spiser masse hver dag, og det er ikke akkurat sånn at alt er sunt)

3. Stadig ha planer om å begynne å trene

:ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Jeg følger samme oppskrift, og kan rapportere om at den er svært effektiv!

5 kg under før-gravid-vekt. BMI på 17.

:overrasket:

Litt i overkant effektiv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...