Fibonacci Skrevet 29. oktober 2014 #2401 Del Skrevet 29. oktober 2014 Gratulerer med 8 uker! Hun begynner jo å bli stor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter #2402 Del Skrevet 29. oktober 2014 Vi har prøvd babygymmen for første gang. Hun sovna etter 20 sekunder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter #2403 Del Skrevet 29. oktober 2014 Også pumpa jeg igjen, og fikk med nød og neppe ut 100 ml av begge puppene til sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. oktober 2014 #2404 Del Skrevet 29. oktober 2014 Hurra for 8 uker! Kanskje babygymmen er den nye sovemedisinen..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter #2405 Del Skrevet 29. oktober 2014 Aha, så JEG må legge meg under den!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. oktober 2014 #2406 Del Skrevet 29. oktober 2014 Aha, så JEG må legge meg under den!? Det er verdt et forsøk! Så et bilde av mannen til en bekjent sovende under babygymmen da han var nybakt far, så deg kan jo funke?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter #2407 Del Skrevet 29. oktober 2014 Tja, mannen fant meg liggende under den mens jeg var gravid (grinende. Sånn rørt-glad-spent-grinende). Så hvorfor ikke? Nå har jeg bestilt klær for 2200 spenn fra Zalando. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 29. oktober 2014 #2408 Del Skrevet 29. oktober 2014 Begge ungene her sovnet under babygymmen første gangen de testen den Hurra for åtte uker! Klær til deg eller henne? Er det til deg blir jeg mektig imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter #2409 Del Skrevet 29. oktober 2014 Til henne! ...for 200 kroner... Jeg har skvist et menneske ut av huttaheiti! JEG FORTJENER DET! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 29. oktober 2014 #2410 Del Skrevet 29. oktober 2014 Til henne! ...for 200 kroner... Jeg har skvist et menneske ut av huttaheiti! JEG FORTJENER DET! Så absolutt!!!! For en bragd! (og den fina jenta då!) Hva bestilte du? Herlig å høre at hun blir mer og mer sosial nå... good times ahead! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 29. oktober 2014 #2411 Del Skrevet 29. oktober 2014 Selvfølgelig fortjener du det! Hva har du kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 29. oktober 2014 #2412 Del Skrevet 29. oktober 2014 Vi har prøvd babygymmen for første gang. Hun sovna etter 20 sekunder Lille er kul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 29. oktober 2014 #2413 Del Skrevet 29. oktober 2014 Hurra for 8 uker. Gosj, hvor tiden flyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 30. oktober 2014 #2414 Del Skrevet 30. oktober 2014 Fødereferat snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter #2415 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Knæsje bodyer Kjole En kjole til Skjørt Cardigan Genser Litt usikker på et par av dem, får se hvordan de ser ut på Fødselshistorie ja... den har jeg begynt å skrive på en haug med ganger, også blir jeg avbrutt og glemmer det bort, og nå har jeg glemt masse Nå sover hun under babygymmen igjen. I sånn to minutter av gangen, før borrelyder fra oppussing vekker henne. Jadda, ENDA en leilighet som totalrenoverer (tror det nr tre denne høsten!! Pluss et par andre som har pussa opp bad med pigging av gulv og sånt). De hang opp nabovarsel for en uke siden, regner med å være ferdige i slutten av november. Endret 30. oktober 2014 av *bakepulver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. oktober 2014 #2416 Del Skrevet 30. oktober 2014 Tips! Flytt ut av blokk, det anbefales Fine klær!! Og så "friserskjørt" da (som jeg trodde det het da jeg var liten) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter #2417 Del Skrevet 30. oktober 2014 Det blir nok flytting etterhvert! Egentlig trives jeg innmari godt i blokka her, men denne høsten har det jo vært oppusningsbonanza, så nå er jeg rimelig drittlei. Og i januar skal de begynne å montere ny heis. Desember blir sikkert hyggelig da Drømmer om hus på landet, men da burde jeg vel finne fast jobb først mtp lån og sånt. Pluss at når jeg ser hvor mye mamma (og lommeboka hennes) strever med vedlikehold på huset hun bor i, så blir jeg litt glad for borettslag med vaktmester altså. Borrelyder eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 30. oktober 2014 #2418 Del Skrevet 30. oktober 2014 Det skjørtet var fryktelig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter #2419 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) "Irritabilitet" står det på lista over mulige bivirkninger av rotavirus-vaksinen. Under.fucking.statement.of.the.bloody.year. Dette er ikke "irritabel". Dette er "kunne skremt vannet av en atombombe. Og av Gordon Ramsay. Kunne fått Gordon Ramsay som flyr på en atombombe til å snu" (nei, Bakepulver. Du kan IKKE drikke hele den whiskyen du fikk i barselgave) (nei, selv ikke nå når mannen ikke ser det) (jeg har kule venner som gir whisky i barselgave) ...og sånn går nu dagan Endret 30. oktober 2014 av *bakepulver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter #2420 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Å herregud, ting ble selvfølgelig VELDIG MYE BEDRE av det siste stuntet hennes: ta ett sug av brystvorta, hive hodet tilbake og så få panikk og vifte vilt med armer og bein og komme med et spinkelt "eh-eh-eeeeiiiih!" når hun får melkespruten rett i øyet Jeg slutter å se på TV, den ungen her er all underholdning jeg trenger. Endret 30. oktober 2014 av *bakepulver* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå