Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Kan vi altså slå fast at varmeflaske faktisk funket (gir seg selv en høy femmer)?

:)

Hva med å ligge på et teppe mens du ammer som blir med havfruen ned i criib'en - kroppsvarmt og mammaduft på en gang.

Skrevet

Etter hva jeg har forstått er det særdeles sjeldent at nyfødte vil sove i egen seng :opplyser:

Mini sov ikke så mye i bedsidecrib´n sin han heller før han var nærmere 2 mnd. Han sov ved siden av meg. Enten mellom meg og bedsidecriben sånn at han ikke skulle deise i gulvet. Og når jeg amma han på den andre puppen lå han mellom mannen og meg. Da pleide jeg og vekke mannen og si at nå ligger ungen her. Så la jeg ammeputa mellom ungen og mannen i tilfelle han skulle prøve å rulle over han :P

Men 120 seng?? åssen går det an å overleve der?? :ler: Vi hadde 150 og jeg trodde jeg skulle daue :P Nå har vi 180 og det er himmelsk. :nigo: *bortskjemt*

Skrevet

Jeg har også 180, men lille er så bøllete om natta så jeg havner ofte helt ytterst på kanten :ler: noen ganger har jeg våknet med hodeputa (og hodet) på nattbordet. Fikk meg nesten en blåveis i går natt, små føtter i fjeset er liksom både irriterende og sjarmerende på en gang. Mest det siste :rodmer:

Men da hun var lita lå hun jo rolig, og når den verste sprengen hadde gitt seg kunne jeg amme på begge puppene uten å skifte side.

De historiene var vel ikke til noen hjelp for stakkars bakepulver. Men jeg føler med deg, altså! :klem:

Skrevet (endret)

Navlestumpen er halvveis av

sick.jpg

Endret av *bakepulver*
Skrevet

:spy: Det er så nææææsti! Gleder meg, på dine vegne, til jævelskapen er helt borte! :fnise:

Skrevet

Jaggu, dette var ekkelt. Orket jeg likevel et lass med spekemat og blåmuggost til lunsj? Øh, ja. Duuuh. :laugh:

Virker som om hun er litt ekstra irritabel nå, det gjør kanskje litt vondt når den ramler av? :klo:

Uansett, helsesøster har vært på hjemmebesøk. Og Lille har gått opp fint, nå er hun 150 g over fødselsvekta! :hoppendeglad:

Skrevet (endret)

Hvis den dingler så kan den vel nappes av? Ekle, ekle navlestumpen. På ungene våre datt den av henholdsvis dag fem og dag tre. Takk og lov :ler:

Hurra for vektoppgang!

Endret av Tekola
Skrevet

Njæh, den henger sånn halvveis på. Nok til at jeg feiger ut :P

Skrevet

Første gangen hang den fast i bleia og denne gangen nappet hun som veide og tok de prøvene av ham dag tre den av. Så jeg klandrer deg ikke :ler:

Skrevet

Usj, navlestump :blink: men det blir såå fint når den er falt av!

Skrevet

Utdrag fra Lilles kalenderoppføringer for i dag:

- Sove

- Skrike

- Spise

Gjenta.

Skrevet

Navlestumpen sitter liksom litt mer fast igjen...? :klo:

Skrevet

morsomt å lese om dagene dine med den lille... du skriver kjempebra!

Navlestumpen til veslemor mi fant jeg i bhen min etter amming en dag... lekkert!!!! så litt morbid ut hele greia...

Skrevet

Navlestumpen sitter liksom litt mer fast igjen...? :klo:

Kanskje litt væske som har klistret seg fast bare :)

Skrevet

morsomt å lese om dagene dine med den lille... du skriver kjempebra!

Navlestumpen til veslemor mi fant jeg i bhen min etter amming en dag... lekkert!!!! så litt morbid ut hele greia...

Takk :)

...og HJELP! :blink:

:ler:

Kanskje litt væske som har klistret seg fast bare :)

Sikkert. Lar den være pent i fred, jeg.
Skrevet

Utdrag fra Lilles kalenderoppføringer for i dag:

- Sove

- Skrike

- Spise

Gjenta.

Ta pause i skrikinga for å bæsje.

Skrevet

...det er ikke noe gøy å høre på at hun bare skriker når jeg ikke skjønner hvorfor. Vil ikke at hun skal ha det fælt :(

Skrevet

Usj, det er slitsomt! Kan det være luft? Har du spist noe spesielt det siste døgnet? Prøvd å sykle/dytte beina hennes opp over magen? (det var skikkelig dårlig forklart :ler:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...