Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

..og noen nyfødte hater å bade helt til de er maaange mnd :fnise:

Var skikkelig snurt, hadde sett sånn superharmonisk badebaby på youtube. Not so much :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den sinte havfruen :rodmer:

Jeg føyer meg inn i rekken over de imponerte med tanke på Oslo City spm nybakt familie, det kan være utfordrende nok helt alene!! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært på trilletur til litt roligere strøk. Hun hylskreik hele veien hjem, mulig vi bare kan gå på ekstremt stressende kjøpesenter fra nå av :ler:

Nå har hun sovet i evigheter. Er litt vanskelig (les: umulig) å få henne til å sovne andre steder enn på oss, og aller vanligst etter amming. Så egentlig er det bare å vente til hun er i skikkelig matkoma før vi plasserer henne ett eller annet sted. :ler: men da får vi brukt både babynestet og teppet jeg strikka. :rodmer:

(tar vekk bildet etter en stund)

Endret av *bakepulver*
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Vakker liten tuppe det der.

Er det ikke bare bæsj og promp og mat og kos og sov sånn helt til å begynne med da?

Jeg tipper at dette er en ung dame som ikke liker nye ting (dårlige nyheter frøken ALT er nytt ...) så introduksjon av nye ting sammen med kjente ting kan være løsningen. Babynestet i vognen f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nommin så skjønn. :rodmer:

Og kommentaren til Blondie over her fikk meg til å le høyt. Alt er nytt indeed! :ler: De neste ... årene. :hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ER jo verdens fineste. Sånn helt...subjektivt sett :ler:

Vakker liten tuppe det der.

Er det ikke bare bæsj og promp og mat og kos og sov sånn helt til å begynne med da?

Jeg tipper at dette er en ung dame som ikke liker nye ting (dårlige nyheter frøken ALT er nytt ...) så introduksjon av nye ting sammen med kjente ting kan være løsningen. Babynestet i vognen f.eks?

Jo, mye av de tingene. Og rare ansiktsuttrykk og veiving med armer og bein. :ler:

Vi har også vært litt inne på at hun virker skeptisk til nye ting. ...og av og til bare skeptisk. Men ja, alt er jo nytt såeeeeh. :P til nå er det få ting hun garantert liker, annet enn puppen. Og det er litt vanskelig å plassere den alle mulige rare steder. :P Men det er helt klart en god idé, den skal jeg huske! :)

Endret av *bakepulver*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nommin så skjønn. :rodmer:

Og kommentaren til Blondie over her fikk meg til å le høyt. Alt er nytt indeed! :ler: De neste ... årene. :hoho:

:ler:

Hun ER jo verdens fineste. Sånn helt...subjektivt sett :ler:

Jo, mye av de tingene. Og rare ansiktsuttrykk og veiving med armer og bein. :ler:

Vi har også vært litt inne på at hun virker skeptisk til nye ting. ...og av og til bare skeptisk. Men ja, alt er jo nytt såeeeeh. :P til nå er det få ting hun garantert liker, annet enn puppen. Og det er litt vanskelig å plassere den alle mulige rare steder. :P Men det er helt klart en god idé, den skal jeg huske! :)

Har dere fått en skeptiker? Hvaaa, hvordan kan det ha skjedd? :fnise: Hva om dere presenterer noe forskning for henne som beviser at det er bedre å sove andre steder enn oppå dere? :ler:

Hun.er.så.søt. :rodmer: Kjennes nesten ut som jeg ønsker meg en hissig liten havfrue selv. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååå så nusselig :rodmer: får akutt kosebehov av sånne bilder!

Når de er så små, så skal man bare gi de all den puppen og kosen og nærheten de vil ha, syns jeg. Lar seg ikke gjennomføre alltid av praktiske årsaker, men men ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå.. nydelig lille :rodmer:

Synes du skal få deg en instagram-babyspamming-konto :nigo:

Hør, hør! De andre KG-babyene jeg følger begynner jo å bli store :opplyser:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skjønn lita tulle da :babyjente: Straks en uke gammel jo! Ja, alt er nytt. Den såkalte skepsisen går nok over...alt er nytt så hun må utforske og teste litt nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...