Pasadena Skrevet 17. januar 2014 #301 Del Skrevet 17. januar 2014 Uglespam! Laste opp vedlegg ja, takk for tipset! Nå er det family guy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 17. januar 2014 #302 Del Skrevet 17. januar 2014 Nå fikk nesten jeg lyst til å prøve å strikke også Men aner ikke om jeg klarer det, har ikke strikket siden skolen eller noe sånt Så vet ikke om jeg egner meg ....he he he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #303 Del Skrevet 17. januar 2014 Bare en måte å finne ut av det da, LaToya! Forøvrig: gjett hvem som har prøvd å snike seg tilbake ETTER at jeg bestile time til UL. Les timen til 1200 spenn om jeg egentlig synes er unødvendig men som jeg bestilte for å få litt ro i sjela iom. at alle symptomer var godt og grundig vekk, og som det er for sent å avbestille nå uten å få gebyr? ...kvalmen. *hytter med neven mot universet og livmora* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. januar 2014 #304 Del Skrevet 17. januar 2014 Du er den søteste pregzillaen på hele kg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 17. januar 2014 #305 Del Skrevet 17. januar 2014 Den alpakka/silke saken har jeg heklet med. Så myyyyyyk. Og så loer den ikke (noe alpakka loer veldig ). Jeg anbefaler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 17. januar 2014 #306 Del Skrevet 17. januar 2014 Du kommer til å få se et lite bønneknøtt på UL uansett bakepulver, og da er det jo verdt pengene!! Det er noe helt magisk ved det, å se den lille skapningen som vrikker på seg der inne, uten at man kan kjenne noe som helst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 17. januar 2014 #307 Del Skrevet 17. januar 2014 Pregzilla :flire: Ja, er ikke nerver en fin fin ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 17. januar 2014 #308 Del Skrevet 17. januar 2014 Har du prøvd seaband mot kvalmen? Verd å prøve Lykke til på ul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 18. januar 2014 Forfatter #309 Del Skrevet 18. januar 2014 Da har vi vært og kikka på en liten bamsemums-lignende sak med bankende hjerte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. januar 2014 #310 Del Skrevet 18. januar 2014 Åh, bamsemums! Ganske fascinerende at det foreløpig kunne sett ut som nesten hvilken som helst art, mens om bare noen få uker er alle kroppsdelene på plass og der de skal være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 18. januar 2014 #311 Del Skrevet 18. januar 2014 :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 18. januar 2014 #312 Del Skrevet 18. januar 2014 Og tenk! Den lille bamsemumsen er faktisk inne i magen din! Og beveger seg inne i magen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. januar 2014 #313 Del Skrevet 18. januar 2014 Åh, så stas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 18. januar 2014 #314 Del Skrevet 18. januar 2014 Hurra for bamsemums med bankende hjerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 18. januar 2014 #315 Del Skrevet 18. januar 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 18. januar 2014 #316 Del Skrevet 18. januar 2014 Awww bankende hjerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 18. januar 2014 #317 Del Skrevet 18. januar 2014 Aaaahh.. Levende bamsemums Hadde bamsemumsen begynt å bevege seg?? Jeg var på UL i uke 9.. tror jeg det var. Og da drev bamsemumsen og boksa med hendene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 18. januar 2014 Forfatter #318 Del Skrevet 18. januar 2014 Det er kjempeuvirkelig. Og ganske morsomt. Det virka som om det ble litt mer "på ordentlig" for Mannen også. Fikk med et bilde, men nå aner jeg i grunnen ikke hva som er hva på det. Blobben vår. Og nei, vi så ikke noe bevegelse. Hele undersøkelsen var VELDIG kjapt gjort, i grunnen litt for kjapt synes jeg. Men det var i grunnen som forventa ut fra hva jeg hadde lest om stedet på forhånd. Vi får se hva vi gjør med neste UL. Vi har bestilt, men det blir liksom litt i overkant mye med både uke 8 og 12 før den ordinære, synes jeg. Samtidig så er det jo kjekt å vite at alt er bra før vi forteller verden om det. Og det er på et sted hvor de tar seg god tid og sånt, haha. ...også kjenner jeg at det har fått en litt alvorligere dimensjon dette... Jeg har opplevd at et nært familiemedlem døde hjemme og ikke ble funnet på noen dager. Jeg hadde fryktelig dårlig samvittighet lenge etter det, og selv om det er helt irrelevant og en fullstendig annen situasjon så kjenner jeg noen av de samme følelsene nå. Tanken på at lille skulle være død i flere dager eller uker uten at jeg merker det er bare helt grusom. Da har jeg latt noen sånt skje igjen. Men så vil jeg liksom ikke gi etter for den frykten heller. Logisk sett så vet jeg at jeg burde ikke en gang ha dårlig samvittighet for den første gangen - og at dette er noe HELT annet. Er ikke så lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 18. januar 2014 #319 Del Skrevet 18. januar 2014 Uffe. Det kommer gjerne så mange ulogiske tanker når man har en liten blobb i magen, de små gjør noe med en. Har dere lyst til å dra på UL i uke 12 så gjør dere det, se på det slik at vi er heldige som har sånne muligheter i dag! Jeg var på UL i uke 12 jeg også, det var aldeles herlig å gå derifra og vite at alt var fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 19. januar 2014 Forfatter #320 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) Søte deg. Vi får se hva vi gjør. Ble vel egentlig bare enige om å diskutere det når det nærmer seg, ingen vits i å bestemme seg nå allerede. Ellers: var på Nøstebarn i går og fikk bytta merinoulla i silkeull. Muldvarp heter fargen - jeg ville kalt den lys lilla/støvlilla, jeg da. (muldvarp er litt mer brunt i min verden) Og har begynt å strikke! Endret 19. januar 2014 av *bakepulver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå