Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok

*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå fikk nesten jeg lyst til å prøve å strikke også

Men aner ikke om jeg klarer det, har ikke strikket siden skolen eller noe sånt

Så vet ikke om jeg egner meg ....he he he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en måte å finne ut av det da, LaToya! :laugh:

Forøvrig: gjett hvem som har prøvd å snike seg tilbake ETTER at jeg bestile time til UL. Les timen til 1200 spenn om jeg egentlig synes er unødvendig men som jeg bestilte for å få litt ro i sjela iom. at alle symptomer var godt og grundig vekk, og som det er for sent å avbestille nå uten å få gebyr?

...kvalmen. :daane:

*hytter med neven mot universet og livmora*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den alpakka/silke saken har jeg heklet med. Så myyyyyyk. :nigo: Og så loer den ikke (noe alpakka loer veldig :jolie: ). Jeg anbefaler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Du kommer til å få se et lite bønneknøtt på UL uansett bakepulver, og da er det jo verdt pengene!! Det er noe helt magisk ved det, å se den lille skapningen som vrikker på seg der inne, uten at man kan kjenne noe som helst :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, bamsemums! :hoppe: Ganske fascinerende at det foreløpig kunne sett ut som nesten hvilken som helst art, mens om bare noen få uker er alle kroppsdelene på plass og der de skal være :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Aaaahh.. Levende bamsemums :rodmer: Hadde bamsemumsen begynt å bevege seg??

Jeg var på UL i uke 9.. tror jeg det var. Og da drev bamsemumsen og boksa med hendene :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempeuvirkelig. Og ganske morsomt. Det virka som om det ble litt mer "på ordentlig" for Mannen også. Fikk med et bilde, men nå aner jeg i grunnen ikke hva som er hva på det. Blobben vår. :fnise:

Og nei, vi så ikke noe bevegelse. Hele undersøkelsen var VELDIG kjapt gjort, i grunnen litt for kjapt synes jeg. Men det var i grunnen som forventa ut fra hva jeg hadde lest om stedet på forhånd. ;)

Vi får se hva vi gjør med neste UL. Vi har bestilt, men det blir liksom litt i overkant mye med både uke 8 og 12 før den ordinære, synes jeg. Samtidig så er det jo kjekt å vite at alt er bra før vi forteller verden om det. Og det er på et sted hvor de tar seg god tid og sånt, haha.

...også kjenner jeg at det har fått en litt alvorligere dimensjon dette... Jeg har opplevd at et nært familiemedlem døde hjemme og ikke ble funnet på noen dager. Jeg hadde fryktelig dårlig samvittighet lenge etter det, og selv om det er helt irrelevant og en fullstendig annen situasjon så kjenner jeg noen av de samme følelsene nå. Tanken på at lille skulle være død i flere dager eller uker uten at jeg merker det er bare helt grusom. Da har jeg latt noen sånt skje igjen. :( Men så vil jeg liksom ikke gi etter for den frykten heller. Logisk sett så vet jeg at jeg burde ikke en gang ha dårlig samvittighet for den første gangen - og at dette er noe HELT annet. Er ikke så lett. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffe. Det kommer gjerne så mange ulogiske tanker når man har en liten blobb i magen, de små gjør noe med en. Har dere lyst til å dra på UL i uke 12 så gjør dere det, se på det slik at vi er heldige som har sånne muligheter i dag! ;)

Jeg var på UL i uke 12 jeg også, det var aldeles herlig å gå derifra og vite at alt var fint! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte deg. :kose:

Vi får se hva vi gjør. Ble vel egentlig bare enige om å diskutere det når det nærmer seg, ingen vits i å bestemme seg nå allerede.

Ellers: var på Nøstebarn i går og fikk bytta merinoulla i silkeull. Muldvarp heter fargen - jeg ville kalt den lys lilla/støvlilla, jeg da. (muldvarp er litt mer brunt i min verden) Og har begynt å strikke! :nigo:

Endret av *bakepulver*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...