Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Det er nok den som frister mest. Kanskje Aller mest fordi jeg er DRITTLEI av å holde på verdens fineste hemmelighet, og kløøøør etter å fortelle noen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Jeg tror jeg også hadde helt mot å fortelle sannheten, særlig siden jeg er helt elendig på å lyve, selv når det er små hvite løgner.. :sjenert: Men skjønner det er skummelt og at dere er usikre uansett valg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville og gått for sannheten. Jeg har fortalt det til endel allerede for er i så dårlig form og det føles så teit å juge hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville nok også fortalt, siden dere har vært på UL og alt! Det er lett å blir kjempefiksert på at 12 uker er den magiske grensen, og på ett vis er det jo absolutt det også. Men sjansen for at alt går bra nå når dere har sett hjertet slå er STOR! :hoppe:

..og jeg har lest om folk som har fortalt når uke 12 er passert - og så mistet i uke 13-14. Dette ble kjempeteit skrevet, men jeg håper at poenget mitt kommer fram på et vis ;)

Dessuten høres det ut som dere skal treffe veldig fine folk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen som spør så får de vite det - enkelt og greit.

Henger meg på denne

Jeg ville gått for sannheten, men en trenger ikke si det til alle. Kun de som spør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i utgangspunktet enig i at det er en grei fremgangsmåte, men introvert-bakepulver liker ikke tanken. Da har jeg liksom null kontroll på hvordan reaksjonene og situasjonen blir, og risikerer at det blir en sånn der *poff* alle ser plutselig på meg. Også blir det masse snakking om det og sånt, og det er liksom ikke det vi vil. Hater å bli kasta ut i situasjoner på den måten. ...jeg er sær, jeg vet. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville fortalt det, tror jeg :) .... men så hadde jeg vært helt sprekkeferdig hvis jeg var deg og veldig klar for å skravle om det med alle som spurte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa, jeg ER jo sprekkferdig! :ler:

(på flere måter forsåvidt, gudbedre så oppblåst jeg har blitt. Alle buksene mine er plutselig kjempetrange i livet jo! Det er ikke SÅNN mage jeg vil ha :P)

Vi har fortalt vertskapet ihvertfall, uansett kjekt at de vet :) Også får jeg se - mannen har jo noe han skal ha sagt her også. ;)

Endret av *bakepulver*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lol, har aldri hatt så mye luft innabords før som da jeg var gravid :ler: men det gikk over etter de første mnd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, det er kjempefestlig å være så oppblåst som man er i starten.. :roll:

Hva sier mannen da? Vil han fortelle eller bevare hemmeligheten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er. så. sulten. Kan gravide spise hest? Jeg vil gjerne spise en hel hest. Ku går også greit. Eventuelt en elg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kan helt trygt spise hest, så lenge den ikke kommer i form av hestespekepølse :opplyser:

perfect-aqha-horse_RESIZE_jpg_643x450_cr

Endret av Pasadena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:ler: Jeg tror jeg nesten vet hvordan du har det, uten å egentlig kunne vite det. Etter mitt møte med Ovitrelle-sprøyta i går er resultatet at jeg allerede er skrubbsulten.... :sjenert: Dette kan bli interessant! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hestebiff er jo faktisk kjempegodt!

...men jeg kan jo ikke spise biff. :sukk:

Haha, godt å høre at det er fler av oss Neferet! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...