Daria Skrevet 1. mai 2022 #4441 Del Skrevet 1. mai 2022 Båttur høres deilig ut - og verdt å være litt kaputt for etterpå... ⛵ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. mai 2022 Forfatter #4442 Del Skrevet 2. mai 2022 God morgen Ny dag og nye muligheter. Litt usikker på hva dagen vil bringe. Burde få kjøpt blomsterjord ihvertfall. Noen stiklinger trenger omplanting. Daria skrev (14 timer siden): Båttur høres deilig ut - og verdt å være litt kaputt for etterpå... ⛵ Nå snakker vi om en svipptur til nabolandet. Nydelig frokostbuffet, shopping og mye skravling. Absolutt verdt å bli sliten av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. mai 2022 #4443 Del Skrevet 2. mai 2022 Utenlands til og med! Jeg har ikke vært utenlands siden før pandemien - at jeg nå skal tilbringe en hel uke i et annet fylke er det mest eksotiske jeg har gjort på år og dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. mai 2022 Forfatter #4444 Del Skrevet 3. mai 2022 God morgen I dag blir det en tur til bygda i begravelse. Min reservemamma de første årene mine sørpå har lagt ut på sin siste reise. Det er både trist og godt. Leit at jeg ikke får se henne mer, men godt at hun får hvile nå. Daria skrev (17 timer siden): Utenlands til og med! Jeg har ikke vært utenlands siden før pandemien - at jeg nå skal tilbringe en hel uke i et annet fylke er det mest eksotiske jeg har gjort på år og dag Var min første tur til utlandet på to år også. Og så lenge jeg var der. Gikk i land, sto en halvtime på brygga, sto i kø, sjekket inn for returen og gikk ombord i båten igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. mai 2022 #4445 Del Skrevet 3. mai 2022 Kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. mai 2022 #4446 Del Skrevet 3. mai 2022 Kondolerer 🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. mai 2022 #4447 Del Skrevet 3. mai 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. mai 2022 Forfatter #4448 Del Skrevet 4. mai 2022 Takk alle sammen ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. mai 2022 Forfatter #4449 Del Skrevet 6. mai 2022 Fredag er vaskedag Null motivasjon for husarbeid i dag. Satser på at det hjelper med en ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. mai 2022 Forfatter #4450 Del Skrevet 8. mai 2022 Eselet er på et arrangement sammen med naboen. Og jeg nyter et par timer med og adresse Torino. Fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. mai 2022 #4451 Del Skrevet 8. mai 2022 Høres ut som gode prioriteringer Jeg har te, slitne bein og god samvittighet, og snart er det absurd nok middagstid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. mai 2022 Forfatter #4452 Del Skrevet 8. mai 2022 Her må eselet komme hjem og montere ny grill før det blir middag. Og noe sier meg at den monteringa kan ta tid. Eselet er ikke av kjappeste her i verden… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. mai 2022 #4453 Del Skrevet 8. mai 2022 Høres ut som en solid lunsj kan være lurt Jeg har fått biff stroganoff og karamellpudding på et tidspunkt jeg vanligvis knapt har begynt å vurdere lunsj, og da er det jo på sin plass med en middagshvil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 8. mai 2022 #4454 Del Skrevet 8. mai 2022 Daria skrev (1 time siden): Jeg har fått biff stroganoff og karamellpudding Åh! (Fikk lyst på karamellpudding nå.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. mai 2022 Forfatter #4455 Del Skrevet 10. mai 2022 Gynekolog og tannlege på samme dag. Gleder meg ikke akkurat til denne dagen… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. mai 2022 #4456 Del Skrevet 10. mai 2022 *holder igjen et utvalg dårlige vitser* Gynekolog er av de tingene jeg alltid gruer meg til på forhånd, for å så å bli overrasket etterpå over hvor greit jeg synes det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 10. mai 2022 #4457 Del Skrevet 10. mai 2022 Lykke til i dag! *biter tennene hardt sammen og svelger unna dårlige vitser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. mai 2022 #4458 Del Skrevet 10. mai 2022 Ingen tilsiktete dobbeltbetydninger eller nøye gjennomtenkte ordvalg her, nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. mai 2022 Forfatter #4459 Del Skrevet 10. mai 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. mai 2022 #4460 Del Skrevet 10. mai 2022 Medlidenhet driver vi ikke med. Dårlig humor, dermot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå