Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Mye av det jeg tar opp ender med å bli slettet usett - jeg har gode intensjoner om at jeg vil og skal, men i praksis er det stort sett sånn at hvis jeg ikke ser det når det går, eller i løpet av noen dager etter opptak. blir det sjelden sett siden. Unntaket er pågående programserier som Symesterskapet og enkelte dokumentarserier med episoder på maks en time. Tror de eldste usette opptakene jeg har liggende er bortimot fire år game - sannsynligheten for at de noen gang vil bli sett øker jo ikke med tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det Symesterskapet, MasterChef, Hele Sverige baker og 71grader nord som blir tatt opp. Eselet nekter å se de seriene… :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sta som et...? :fnise: Symesterskapet synes jeg det er et poeng å få med meg alle episodene (og fortrinnsvis i rekkefølge), ellers er mye av det jeg ser av sånne underholdningsprogrammer mest fordi jeg trenger underholdning der og da, det er begrenset hva jeg aktivt følger med på. Men danskene sender et par varianter av Antiques Road Trip hver formiddag, det har jeg mye glede av. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel sett nesten alle sesongene av MasterChef Australia. Og nå sender de en sesong jeg ikke har sett i reprise. Så da må jeg passe på å få med alle episodene… 

Og litt lett underholdning skal ikke undervurderes. Mye glede i det. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens planer var å fortsette sløvinga fra i går. Men et par nødvendige ærend dukka opp. Så da ble det bytur i stedet. Og da hører en kaffekopp på kafé med. :nigo: :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten full buss hjem i dag. Og jeg var den eneste med munnbind. Tror jeg fortsetter sånn ei stund til jeg… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Og der satt første forkjølelsen på halvannet år. :forkjola: Helt ute av trening i sånt nå. *vondt i magemusklene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jo få litt følger å slippe opp alle smittebegrensende tiltak i det forkjølelsessesongen starter for alvor. De færreste av oss har vel styrket immunforsvar etter halvannet år med avstand, håndsprit og munnbind...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her holdes sofaen varm. :veslejenta:  Men det er bedring på gang. Så jeg har et håp om å samle nok krefter til å skifte på senga og dusje Sauen. Det trengs… :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring! 

Litt hosting her også, men ellers er formen ganske så bra heldigvis. Står over trening, men fungerer ellers bra (hurtigtest negativ for info). 

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så har man bestilt test igjen. Tror ikke det er covid. Men må vel ta en test før jeg kan bevege meg ute blant folk igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: :kaffekopp: :Gjesp: 
God morgen. Et par kopper med kaffe må til, før jeg gidder gå ut for å hente hurtigtesten :kaffekopp:

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...