Spiralis Skrevet 23. april 2016 #2981 Del Skrevet 23. april 2016 Ha en fin helg Sauen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. april 2016 Forfatter #2982 Del Skrevet 25. april 2016 God morgen. Her har Sauen vært uten nett siden torsdag ettermiddag. Har brukt mobildata, og vært innom og lest, men det er så knotete å skrive på mobilen. Men jeg kan egentlig ikke si at jeg har vært særlig stressa pga manglende nett. Jeg har tatt det hele med knusende ro. Jeg er inne i en god leseperiode nå. Leselysten er endelig tilbake etter et lengre fravær. Så nå er jeg på min fjerde bok på fem uker (og til meg å være er det veldig bra). Hva denne dagen skal brukes til er noe uklart enda. Mulig det blir en liten trimtur. Mulig det blir et lite sykebesøk hos nabo med hekseskudd. Helt sikkert er at jeg har en date med oppvasken. Også er det planlagt at ei venninne på gjennomreise kommer innom i kveld. Den 23.4.2016 at 10.54, Spiralis skrev: Ha en fin helg Sauen Takk-takk. Det ble ei fin og rolig helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. april 2016 Forfatter #2983 Del Skrevet 26. april 2016 Morn-morn. Jeg skal ikke begi meg ut på å fortelle hva slags vær vi har i dag. For de siste dagene har det skiftet mange ganger om dagen. Foreløpig ser det greit ut, men innen jeg er ferdig med å skrive dette kan det ha endret seg... Gårsdagen besto av sykebesøk, lese bok, få besøk og spise på kinarestaurant. En veldig fin dag. I dag skal jeg på rusletur med venninne med hekseskudd. Og resten av dagen har jeg bare tenkt å kose meg her hjemme. Begynne på ny bok tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 26. april 2016 #2984 Del Skrevet 26. april 2016 Været ja, det er en egen saga tror jeg. Skifter fort, også så lunefullt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. april 2016 Forfatter #2985 Del Skrevet 27. april 2016 God morgen. Så langt ser det ut til å bli en tørr dag, men jeg tror jeg tar med meg paraply når jeg skal ut og gå likevel... Det er onsdag, og da er det onsdagslunsj. Litt dårlig form, men jeg tror det skal gå greit å komme seg dit. I går ble det bare en liten rusletur med venninne. Og resten av dagen lå jeg på sofaen. Fullstendig utslått. Satser på at det går bedre i dag. Men hvem vet... Plutselig slår fatiguen til i dag og... 23 timer siden, Roadrunner skrev: Været ja, det er en egen saga tror jeg. Skifter fort, også så lunefullt! Ja, man vet liksom ikke hva slags klær og sko man skal ta på seg. Det kan være sol når man går hjemmefra, og fem minutter senere sludder det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 27. april 2016 #2986 Del Skrevet 27. april 2016 Vært på møte på Fornebu i dag. Ble mindre surt utover dsgen, så ruslet en tur der ute før jeg tok sjøveien tilbake til byen. Elsker å kjøre båt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. april 2016 Forfatter #2987 Del Skrevet 28. april 2016 God morgen. Gårsdagen ble en fin dag. Takket nei til skyss, og ruslet begge veiene til onsdagslunsjen. Og det gikk helt fint. Ble ikke gjort stort mer i går. Men det er greit. I dag er det vaffeldag. Og i ettermiddag kommer ei venninne med datteren sin på besøk. De har så lyst til å prøve seg litt i kortmakeriet. 13 timer siden, Rosalie skrev: Vært på møte på Fornebu i dag. Ble mindre surt utover dsgen, så ruslet en tur der ute før jeg tok sjøveien tilbake til byen. Elsker å kjøre båt! Båt... Gleder meg til det blir sommer. Da kan jeg dra på turer med sightseeingbåtene igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. april 2016 #2988 Del Skrevet 28. april 2016 God morgen! Kos deg med vaffel og venninnebesøk! Ser ut til å bli en dag med gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 28. april 2016 #2989 Del Skrevet 28. april 2016 Veldig lei det sure været nå, altså. Har lyst til å få hengt bort parkasen for i år! Det er jo vår! Kos deg med vaffelskravling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. april 2016 Forfatter #2990 Del Skrevet 29. april 2016 God morgen. Jeg syntes det var ille da det sluddet mens jeg gikk til kirka i går, men når jeg ser snøfylte bilder på face i dag, så skal jeg absolutt ikke klage. Men jeg er en smule bekymret for fruktblomstene utenfor kjøkkenvinduet mitt. De har begynt å blomstre, og det er da vitterlig rundt frysepunktet om natta her... I dag kommer minstesøster på besøk. Eller besøk og besøk... Hun kommer for å vaske vinduene mine. 22 timer siden, Roadrunner skrev: God morgen! Kos deg med vaffel og venninnebesøk! Ser ut til å bli en dag med gitt. Det ble en koselig dag i går. Vaflene var gode. Og venninnebesøket var trivelig. Og ja, det var paraplyvær i går. Både hvit og blank nedbør viste seg... 20 timer siden, Rosalie skrev: Veldig lei det sure været nå, altså. Har lyst til å få hengt bort parkasen for i år! Det er jo vår! Kos deg med vaffelskravling. Du er ikke alene om å være lei av dette møkkaværet... Men-men, det kommer nok snart bedre dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. april 2016 #2991 Del Skrevet 29. april 2016 Jeg er den som alltid, når folk begynner å snakke om i sluttet av mars at nå er våren kommet for å bli, må påpeke at det kommer alltid et sent snøfall, men i år kom det så sent at til og med jeg hadde latt meg lure til å tro at det ikke kom i år. Nå var et forsåvidt ikke snø nede i sentrum hos meg, men toget skulle overraskende kort utenfor sentrum før det lå overraskende mye snø - det var ikke akkurat noe melisdryss. Tenkte i går det begynte å bli tid for å plante i verandakassene - tror jeg utsetter det litt til... Men strengt tatt plaget været meg mer i går - det regnet, jeg hadde glemt paraply og hadde en halvtime å gå til toget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. april 2016 #2992 Del Skrevet 29. april 2016 Jeg kunne fint klart meg uten den regnbygen som kom da jeg syklet hjem fra jobb .Regnbuksa befant seg nemlig hjemme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 29. april 2016 #2993 Del Skrevet 29. april 2016 Her i suburbia var det helhvitt i morges, og jeg vasset i fem cm slaps på vei til t-banen. Støvler FTW... Men bart da jeg kom hjem igjen, da. Og regn.., Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. april 2016 Forfatter #2994 Del Skrevet 30. april 2016 God morgen. Man sover ikke bort lørdagen når man våkner kl 06.35... Og så mange store planer jeg har for denne dagen. Jeg har rett og slett ikke tenkt meg noe sted i dette regnværet. I dag tror jeg det blir pysjdag og sofadag. Har akkurat begynt på ei ny bok, så det blir kanskje lest noen sider... Også er det koselig å være hjemme nå når huset er nyvasket. Minstesøster gjorde en kjempejobb i går. Pusset vinduene og tørket støv og vasket gulv... Alt er skinnende rent. 23 timer siden, Daria skrev: Jeg er den som alltid, når folk begynner å snakke om i sluttet av mars at nå er våren kommet for å bli, må påpeke at det kommer alltid et sent snøfall, men i år kom det så sent at til og med jeg hadde latt meg lure til å tro at det ikke kom i år. Nå var et forsåvidt ikke snø nede i sentrum hos meg, men toget skulle overraskende kort utenfor sentrum før det lå overraskende mye snø - det var ikke akkurat noe melisdryss. Tenkte i går det begynte å bli tid for å plante i verandakassene - tror jeg utsetter det litt til... Men strengt tatt plaget været meg mer i går - det regnet, jeg hadde glemt paraply og hadde en halvtime å gå til toget... Ja, det pleier å komme et sent snøfall. Heldigvis var det ikke noe som la seg her... Og plantinga venter jeg litt med jeg og. Selv om jeg bor her sør, så er det greit at måneden heter mai før jeg planter noe. 15 timer siden, Cata skrev: Jeg kunne fint klart meg uten den regnbygen som kom da jeg syklet hjem fra jobb .Regnbuksa befant seg nemlig hjemme... 14 timer siden, Rosalie skrev: Her i suburbia var det helhvitt i morges, og jeg vasset i fem cm slaps på vei til t-banen. Støvler FTW... Men bart da jeg kom hjem igjen, da. Og regn.., Jeg fryser bare ved tanken på nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. mai 2016 Forfatter #2995 Del Skrevet 1. mai 2016 Morn-morn Etter noen våte og kalde dager slo gikta helt krøll på seg i går. Så det ble virkelig sofadag. Med ganglag som ei gås, og intense smerter, kommer man ikke langt. Men i kveldinga kom noen venner innom og henta meg. Så da ble det en tur på bygdas nye pizzarestaurant. Og jeg vet at det blir flere turer dit. God mat og trivelige lokaler. I dag er jeg invitert bort på middag. Hjemmelaget fiskegrateng står på menyen. Og sannelig er det lyst og fint ute. Så jeg øyner håp om litt i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. mai 2016 Forfatter #2996 Del Skrevet 2. mai 2016 God morgen. Gårsdagen bare forsvant. Veldig trivelig middagsselskap. Og fiskegratengen var nydelig. Resten av dagen gikk med til sløving. I dag har jeg et møte på formiddagen. Det er visst snakk om at jeg skal holde en tale om noen uker. Må vite mer om hva det egentlig er, før jeg sier ja eller nei... Ellers skal jeg på en liten rusletur med en nabo. Både hun og jeg trenger å røre litt på våre stive og vonde kropper... I ettermiddag skal jeg kanskje i bursdag (men håper i grunnen at det selskapet blir utsatt til i morgen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. mai 2016 #2997 Del Skrevet 2. mai 2016 Ustabilt vær ja... Men fra i morgen kveld skal det bli bedre? Og krysser fingrene for finvær mot helgen, spesielt i vest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. mai 2016 #2998 Del Skrevet 2. mai 2016 Veldig stabilt vær på disse kanter i dag. Det pøste ned hele dagen. Men jeg lurte værgudene, jeg, for jeg hadde nemlig syklet til jobb i regntøy så de kunne bare ha det så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. mai 2016 #2999 Del Skrevet 2. mai 2016 Lurer forresten på om Sauen er våryr, så mye prat om VÆR det er i denne dagboka...? *den bare måtte ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. mai 2016 #3000 Del Skrevet 3. mai 2016 12 timer siden, Cata skrev: Lurer forresten på om Sauen er våryr, så mye prat om VÆR det er i denne dagboka...? *den bare måtte ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå