Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Et ti-minutt med nok energi til å jobbe litt ble brukt til å pusse skapet mitt. Jeg pleier å bruke teakolje til skapet. Men eneste oljen jeg har nå er rapsolje. Og det funket faktisk helt fint. Så nå er skapet blankt og fint igjen. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig med tur! :danse:

Fikk pakke i posten i går. Deilig, bomsete Skappel-genser og lekre pulsvanter. Flinke mammaen min. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Mårnings!

Ønsker en strålende fredag i fjøset, og håper du har fått på plass litt mer overskudd gjennom natten!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte om deg igår, drømte at jeg skulle besøke deg men viste ikke hvor du bodde.

Men det var ikke noe problem, for i et kryss satt katten din (som da var langhåret og helt grå i pelsen) og viste vei.

Hos deg hadde jeg med mange ullpledd som du satte fyr på, så kastet vi dem ut av vinduet og fikk fine hull i midten på dem.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og hoppsann! :kaffekopp:

Humøret er bra. Men formen ikke fullt så bra. Trøtt og sliten i dag også. Så da blir det bare å ta det med ro, fram til jeg skal en liten tur til byen i ettermiddag. Har visst en middagsavtale i dag (hadde heldigvis lagt av penger til det før jeg relativt impulsivt kjøpte flybilletter til Kreta). Og det føles veldig greit ut i dag. Trenger litt luft nå. :jepp:

Så jeg tror ikke det blir noe rydding i dag. Får se om jeg samler sammen nok energi til å ta med glass- og metallsøppel når jeg går til bussen - hjelper det også. :jepp:

Så herlig med tur! :danse:

Fikk pakke i posten i går. Deilig, bomsete Skappel-genser og lekre pulsvanter. Flinke mammaen min. :hjerte:

Ja, jeg gleder meg veldig til å dra på tur. :bolledeig:

Snille gode mamma'n din. :hjerte:

:kaffekopp:

Mårnings!

Ønsker en strålende fredag i fjøset, og håper du har fått på plass litt mer overskudd gjennom natten!

:klem:

Takk. :klem:

SKal ikke påstå at jeg har fått noe særlig med energi over natta. Så det blir nok en rolig dag i dag også. Men sånn er det bare. Får bare ta dagene som de kommer. Jeg har god tid på det prosjektet mitt...

Jeg drømte om deg igår, drømte at jeg skulle besøke deg men viste ikke hvor du bodde.

Men det var ikke noe problem, for i et kryss satt katten din (som da var langhåret og helt grå i pelsen) og viste vei.

Hos deg hadde jeg med mange ullpledd som du satte fyr på, så kastet vi dem ut av vinduet og fikk fine hull i midten på dem.

:ler:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Ufyselig vær i dag. Nok en blåsbortdag. Og det er grått på himmelen. Så jeg blir ikke overrasket om det kommer litt regn iløpet av dagen. Så det blir ikke snakk om å bevege seg lenger enn til postkassa i dag.

Og det kan være like greit. For jeg har et endeløst ryddeprosjekt på gang her inne. Så jeg må få gjort litt her ihvertfall. Utfordringa ligger i at jeg liksom ikke helt klarer å finne det optimale systemet i hobbysakene. Og så lenge jeg ikke får orden der, blir det heller ikke orden i resten av leiligheten heller. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske jeg kunne. For jeg ville heller hatt snø og noen få minusgrader. :jepp:

Men det er vel meningen at jeg skal ha innevær, slik at jeg får ryddet... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg kunne. For jeg ville heller hatt snø og noen få minusgrader. :jepp:

Jaaaa!!! Og gå tur på Kalvskinnet i lav vintersol. *drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa!!! Og gå tur på Kalvskinnet i lav vintersol. *drømme*

Eller gå tur i bygda rett utenfor byen. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ryddet tre skuffer i kommoden nå. Det tar jammen tid å sortere alle mulige småting som er samlet for å kunne brukes til scrapping. På merkelig vis har ting blandet seg veldig. Det er liksom paljetter, binders, klistremerker og silkebånd om hverandre. :sukk: Men det er bare å gjøre det skikkelig, hvis jeg skal få glede av hobbyen min igjen. Det er nemlig ikke moro når man må lete for å finne det man skal ha...

Og det skal sies at ryddinga går ikke fortere med den hjelpa jeg har. Turbo er veldig hjelpsom. Uppsann, der forsvant det visst et silkebånd. Og de papirene der lå i posen for papirsøppel - hva gjør de plutselig oppi senga. Og rullegardina er ikke klatrestativ... :ler:

Men matpauser må man ha. :jepp: Og osten på knekkebrødet mitt lukter visst fryktelig godt for en liten snute... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rydding i småsaker tar egentlig utrolig lang tid. Synes du er flink jeg for slikt er skikkelig tiltak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mornings! :kaffekopp:

Nå er jeg møkklei vind altså. Blåsbortdag i dag igjen. :sur: Men ut skal jeg likevel i dag. I dag skal jeg på en samling i foreningen. Og det skal bli koselig. Er jo ikke så ofte jeg er innom der for tiden. Så jeg gleder meg. :jepp:

Utover den byturen har jeg få eller ingen planer for dagen. Blir sikkert ikke energi til noe rydding i dag. Kjenner at jeg ikke har lyst til å rydde i dag. :ler: Men jeg begynner å få lyst til å lage kort igjen, og det får jeg ikke gjort før jeg er ferdig med å rydde... :ler:

Også har jeg lovet å invitere en gammel skolekamerat og kona på besøk snart. Så jeg bør bli ferdig med ryddinga snart, slik at jeg kan holde det jeg har lovet. Jeg kan jo ikke ha besøk når boligen ser bomba ut. Og ihvertfall ikke når det er snakk om en fyr jeg ikke har møtt (annet enn på facebook) på 25 år. Og kona hans har jeg aldri møtt. Da føler jeg at huset bør se presentabelt ut... :sjenert:

:ler:

Så herlig den pusen din! :rodmer:

Ja, hun er helt fantastisk. Jeg trodde ikke det gikk an å bli så glad i et dyr. Jeg har alltid vært glad i dyrene jeg har hatt. Men Turbo er helt spesiell. Jeg kan ikke forklare det. Men hun er ikke som andre dyr jeg har hatt. Ingen kan irritere som hun. Men ingen er så god som henne heller... :strix:

Rydding i småsaker tar egentlig utrolig lang tid. Synes du er flink jeg for slikt er skikkelig tiltak...

Ja, det tar lang tid. Og jeg er egentlig drittlei forlengst. Men det er bare å ta litt nå og litt da, så blir det bra til slutt. Det er en dyd av nødvendighet å få orden her nå. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finfin bytur i dag. Møtte hyggelige mennesker både på bussen, i foreningen og føler meg i grunnen veldig bra nå. :jepp:

Men en person skulle jeg gjerne sluppet å høre i dag. Helt greit at folk ikke alltid er fornøyd med bussjåførene. Men da går det an å si fra på en høflig måte. For makan til kjeftbruk det var på en dame i dag. Det går an å huske at sjåføren også er et menneske, og bør behandles deretter. Og ut fra det hun kjeftet for, så handlet det bare om en bagatell. Møkkakjerring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :kaffekopp:

Nok en blåsbortdag venter. :fryser: Skal til fysioterapeut i dag. Det blir spennende å se hva slags treningsopplegg jeg får. :hoppe:

Utover det blir det en rolig dag i dag. Det er nok en av de dagene hvor jeg føler meg mentalt sliten. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Men noen dager er bare tunge. Men kanskje det løsner etter litt trening. For jeg tror de dagene som er tunge på den måten henger sammen med dårlig vær og lite trim...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:plystre:

Skrev visst innlegget i feil bok - Daria hintet så pent om at dette kanskje skulle stått i fjøset og ikke i min egen bok:

Lykke til hos Fysio i dag!
Håper du får et bra opplegg med øvelser som gjør godt for skrotten.

Blåsbort her også - med mer :sno: på vei :murvegg:

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Litt forvirret Fuggel i dag, skjønner jeg. Men takk for gode ønsker. :klem:

Nå har jeg ihvertfall fått dusja, så jeg stinker ikke svette før treninga... Og jeg satser på at jeg får et fint opplegg ja. Regner med at det blir å starte helt "basic" med å styrke kjernemuskulaturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...