Gå til innhold

Nyfjøset.

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Gårdagen ble ganske så fin. :jepp:  Jeg er nyklipt og lekker til jul. :sexy: Etter frisøren, skulle jeg bare gå kjapt gjennom kulturhuset på veg til butikken. Der var det plutselig noen som ropte på meg fra kafeen. Så da ble det latte og latter med gode venner. :bolledeig:  Også ble det en lattermild kveld med bibelgruppa. Den gjengen vi har med oss der er rett og slett sprø... :skratte: 

I dag står det pepperkakebaking hos familien Bulk på programmet. :hjerte:  Gleder meg til det. Altfor lenge siden sist jeg hadde kvalitetstid med dem nå... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*leter som besatt etter likerknappen*

Nyklipt er god ting innimellom. Man føler seg så oppkvikket etter at (noen av) lokkene er falt. 

Skrevet

Gårdagen ble ganske så fin. :jepp:  Jeg er nyklipt og lekker til jul. :sexy: Etter frisøren, skulle jeg bare gå kjapt gjennom kulturhuset på veg til butikken. Der var det plutselig noen som ropte på meg fra kafeen. Så da ble det latte og latter med gode venner. :bolledeig:  Også ble det en lattermild kveld med bibelgruppa. Den gjengen vi har med oss der er rett og slett sprø... :skratte: 

I dag står det pepperkakebaking hos familien Bulk på programmet. :hjerte:  Gleder meg til det. Altfor lenge siden sist jeg hadde kvalitetstid med dem nå... 

Frisør ja.......  (#huskeliste)

God jul sauen! :klemmer:

Skrevet

Ei fin helg er over. :jepp: Fredag var det pepperkakebaking og taco hjemme hos familien Bulk. :bolledeig: Lørdag hadde jeg småtroll på besøk på dagtid. Foreldrene skulle gjøre unna den store julehandelen, og syntes det var veldig godt å slippe å ha med de to minste trollene (den største var hjemme alene). Og da er tante god å ha. :hjerte:  

I går var det julekonsert i en lokal kirke. Flott konsert, selv om jeg kanskje ikke helt fant julestemningen i den...

Dagen i dag har jeg tenkt å bruke til å vaske litt her. Tok badet i går. Og håper jeg får tatt resten av huset i dag. Skifte på senga, tørke litt støv og vaske gulvene. Så blir det trivelig her til jul. Mangler et par småting på butikken også. Så får ta den turen i dag. Skulle hatt en liten julehilsen til husverten min og, men aner virkelig ikke hva jeg skal finne på. Får se om jeg finner noe i den lokale bokhandelen... 

Skrevet
Den 18.12.2015 at 16.40, Cata skrev:

*leter som besatt etter likerknappen*

Nyklipt er god ting innimellom. Man føler seg så oppkvikket etter at (noen av) lokkene er falt. 

Nyklipt er herlig. :bolledeig: 

Den 18.12.2015 at 17.02, Spiralis skrev:

Frisør ja.......  (#huskeliste)

God jul sauen! :klemmer:

God jul til deg og, Spiralis! :klemmer: 

Skrevet

:kaffekopp: 

Høres ut som en veldig fin helg i Saue-traktene. Mye tanteaktivitet og avrundet helgen med konsert (kjipt at det var snaut med julestemning da... Kjenner til det :jepp: )

Skrevet

Det er grått ute i dag og, men det er i det minste oppholdsvær. Og inne er julelysene tent, så jeg koser meg jeg. :jepp:  

Gårdagen gikk med til å gjøre huset rent nok til jul. Rent sengetøy og en kjapp runde med klut og vann gjorde underverker. Finnes sikkert støv både her og der, men det bryr jeg meg ingenting om. Det er rent nok til at jeg og Turbo trives. :ler:  Dessuten fikk jeg ordnet julehilsen til husverten. Og de siste julegavene ble pakket inn. Bare kosen som gjenstår nå. :bolledeig: 

Jeg skulle sendt noen julekort da, men det får bli neste år. Jeg puttet kort i de pakkene jeg sendte. Men resten av kortene ligger uskrevne her... Får bli nyttårskort til alle jeg får julekort fra i år... :jepp: Er en hel del ting som har blitt valgt vekk i julestria i år. Har prioritert det viktigste. Resten får bare være. Helsa setter sine begrensninger. Er ikke så mye man får gjort når man trenger timer på sofaen hver dag... Men så lenge jeg ikke lar det stresse meg, så lever jeg greit med det. Jeg har senket skuldrene og koser meg. :bolledeig: 

I dag skal jeg og bestisen ut på julegavetur. Vi skal rundt og levere noen små julehilsninger til gjengen i bibelgruppa. Gleder meg til å ønske hver enkelt av dem god jul. Den gjengen er så herlig. :hjerte:  

Skrevet

Mye jubel og glede i fjøset - det liker vi! :strix:

Høres ut som en veldig fin runde med julehilsner - kos deg og nyt dagen!

Skrevet

God jul til deg fine sauen! Det er en glede å lese her inne. 

Klemmer fra alle oss :kyss:

Skrevet (endret)

Eller så veldig god er ikke denne morgenen. Jeg har sovet elendig i natt. :Gjesp:  Skrotten verker. Hver fiber hyler og bærer seg... Men-men, det går over. Jeg har kasta innpå en megadose kortison, så hjelper det forhåpentligvis til i morgen. I dag har jeg bare en tidlig legetime og en liten tur innom butikken på programmet. Så da gjør det ikke så mye om jeg ligger på sofaen og sløver resten av dagen. 

Dessuten er humøret like godt. :jepp:  Er bare skrotten som sliter, ikke humøret... 

Endret av Sauen Shaun
Skrevet
21 timer siden, Roadrunner skrev:

Mye jubel og glede i fjøset - det liker vi! :strix:

Høres ut som en veldig fin runde med julehilsner - kos deg og nyt dagen!

Ja, det er fint i Fjøset for tiden (også i dag, selv om skrotten har slått seg vrang i dag). :bolledeig:

Og gårsdagen ble helt fantastisk. Jeg lo og lo og lo... :skratte:  Den gjengen i bibelgruppa er bare klin gærne... 

16 timer siden, Jerle skrev:

God jul til deg fine sauen! Det er en glede å lese her inne. 

Klemmer fra alle oss :kyss:

God jul til dere og. :klemmer: 

Skrevet

Legebesøk gikk greit. Leverprøvene er fremdeles for høye. Ellers ser det meste greit ut. Blodtrykket er uendret etter byttet av medisiner. Så hvis ikke legen ringer med dårlig nytt om dagens årelating, er det bare å kose seg hele jula. :jepp:

Formen er heldigvis stigende og. Morgenens medisinering begynner å hjelpe. Så dette blir en fin dag det. :jepp:

Skrevet (endret)

*krysser fingre for snille årelatingsprøver og håper at levra vennligst begynner å oppføre seg pent*

Stigende form er fin ting. :Nikke:

Endret av Cata
Skrevet

Jammen er det julaften... Plutselig var den her... Og jeg har fred og ro i sjela. Gleder meg til å feire sammen med tre skjønne småtroll. :strix: 

Men altså, det er mindre enn en time til jeg blir hentet. Oppvasken lever i beste velgående (og står sikkert trofast og venter på meg når jeg kommer hjem sent på kvelden). Jeg har foreløpig ikke ofret julekveldsantrekket en tanke, og jeg har ikke hentet fram ting og tang som skal være med til familien Bulk... Bør vel kanskje begynne å røre litt på meg... :roll: 

God jul. :tree::nisse: 

Skrevet

God jul i fjøset. :nisse:

Her putrer pinnekjøttet så smått (lang koketid, må vite) og jeg har vært i dusjen etter jobb. Muligens lurt å hive seg rundt og lage litt dessert og stryke juleduker nå.... :tre::tree:

Skrevet

Julaften gikk forbi med regn, vind og haglbyger. Juledagen møter meg med mer regn. :regn: Men det spiller ingen rolle. Har det bra likevel jeg. :jepp: 

Jeg har hatt en herlig julaften. Jeg var lykkelig og sliten da jeg kom hjem, etter mange timer med tre nydelige unger med sukkerkick... :ler:  Jeg har blitt fått masse flotte gaver, jeg har spist masse god mat og jeg har hatt selskap av de aller fineste som finnes i livet mitt. :strix: 

Og da jeg kom hjem fra familien Bulk, skiftet jeg til jeans og gikk på pub. :skratte: 

I dag skal jeg over til husverten på kaffebesøk. Og deretter bort til familien Bulk på middag. :jepp: 

Skrevet
Den 23.12.2015 at 17.01, Cata skrev:

*krysser fingre for snille årelatingsprøver og håper at levra vennligst begynner å oppføre seg pent*

Stigende form er fin ting. :Nikke:

Du må krysse hardere. :opplyser:  Legen ringte meg i går formiddag med beskjed om at leverprøvene har steget ytterligere (ikke faretruende høyt, men stigende prøver er aldri noe godt tegn). Så jeg må bort og ta nye prøver mandag eller tirsdag. :sukk: 

20 timer siden, Cata skrev:

God jul i fjøset. :nisse:

Her putrer pinnekjøttet så smått (lang koketid, må vite) og jeg har vært i dusjen etter jobb. Muligens lurt å hive seg rundt og lage litt dessert og stryke juleduker nå.... :tre::tree:

Håper du fikk en fin julekveld. :tree: 

10 timer siden, Daria skrev:

Takk for gave :)

Takk for gaven jeg fikk og. :klem: 

Skrevet

:sno: Ikke noe som står på ønskelista mi. Men greit nok. Det hører årstida til, så jeg lever greit med det. Ihvertfall i dag. I dag har jeg nemlig mange og store planer. Jeg skal spise, sove, se tv, høre på radio, lese, kose med Turbo, tusle rundt i pysj hele dagen... Jeg skal rett og slett kose meg hjemme. Bare meg og Turbo i dag. :catmilk:  

Jula har så langt vært sosial og fin. Julaften og 1.juledag hos familien Bulk. Og i går var jeg på besøk hos noen syriske flyktninger jeg har blitt kjent med. Veldig koselig. Og veldig god mat. :jepp:  

Skrevet
17 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

:sno: Ikke noe som står på ønskelista mi. Men greit nok. Det hører årstida til, så jeg lever greit med det. Ihvertfall i dag. I dag har jeg nemlig mange og store planer. Jeg skal spise, sove, se tv, høre på radio, lese, kose med Turbo, tusle rundt i pysj hele dagen... Jeg skal rett og slett kose meg hjemme. Bare meg og Turbo i dag. :catmilk:  

Jula har så langt vært sosial og fin. Julaften og 1.juledag hos familien Bulk. Og i går var jeg på besøk hos noen syriske flyktninger jeg har blitt kjent med. Veldig koselig. Og veldig god mat. :jepp:  

Høres ut som en fin dag i snøføyka. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...