Sauen Shaun Skrevet 31. oktober 2023 Forfatter #5121 Del Skrevet 31. oktober 2023 Daria skrev (7 timer siden): Særlig når jeg har så forskjellige dager - i dag hadde jeg klokka på 7.30, i morgen vil den stå på 9, de fleste fysiotimene denne måneden har betydd vekking 6.30. Regelmessig døgnrytme er oppskrytt Ble dagsplanene klarere med koffein? Ikke rart om du bommer med en time innimellom Planene ble ikke så veldig klare. Det ble en bytur med påfyll av enda mer koffein Også fikk jeg kjøpt noen nøster garn. Det begynner å haste med å komme igang med det som etter planen skal være ferdig til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. november 2023 Forfatter #5122 Del Skrevet 6. november 2023 Julemarked er over, og jeg prøver å lande igjen… Det ble en strålende suksess. Så det var verdt alt arbeidet i år også. Nå har man så smått begynt opprydningen her hjemme. Litt å ta igjen etter noen uker med fokus på alt annet enn husarbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. november 2023 #5123 Del Skrevet 6. november 2023 Julemarkedet er over, nå kan du begynne å tenke på julen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. november 2023 Forfatter #5124 Del Skrevet 6. november 2023 Daria skrev (8 timer siden): Julemarkedet er over, nå kan du begynne å tenke på julen? Jepp Dog med en litt fortrengt panikkfølelse… Denne julen blir hjemme hos oss - med meg som kokk… Tenk om svoren ikke blir sprø… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. november 2023 #5125 Del Skrevet 6. november 2023 Jeg stekte ribbe for aller første gang i fjor, den svoren ble ikke mye sprø... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. november 2023 Forfatter #5126 Del Skrevet 6. november 2023 Daria skrev (9 minutter siden): Jeg stekte ribbe for aller første gang i fjor, den svoren ble ikke mye sprø... Er redd eselet får mye ribbe før jul i år. Her må det øves… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 11. november 2023 #5127 Del Skrevet 11. november 2023 Sauen Shaun skrev (På 6.11.2023 den 21.45): Er redd eselet får mye ribbe før jul i år. Her må det øves… Blir han lei seg for den menyen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. november 2023 Forfatter #5128 Del Skrevet 11. november 2023 Cata skrev (12 timer siden): Blir han lei seg for den menyen? Nope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. november 2023 #5129 Del Skrevet 12. november 2023 Sauen Shaun skrev (10 timer siden): Nope På en måte ante det meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. november 2023 Forfatter #5130 Del Skrevet 13. november 2023 Cata skrev (23 timer siden): På en måte ante det meg. Du begynner å kjenne ham… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. november 2023 Forfatter #5131 Del Skrevet 13. november 2023 God morgen Etter ei helg på kurs i Innlandet et sted har jeg vel fått fylt opp behovet for koffein for ei stund, men jeg bøtter innpå likevel Det var forøvrig godt å være på kurs igjen. Herlig å møte foreningsvenner fra hele landet igjen. Mye god mat, mye og mye nyttig faglig påfyll. Happy sau i dag Ikke fullt så happy når jeg kom hjem sent i går kveld, og oppdaget at vi er de eneste i blokka som ikke har hengt opp julelysene på verandaen. Jeg hadde ikke tenkt å gjøre det på et par uker enda, men nå føler jeg at jeg må… Jeg elsker julelys, men ikke før advent… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 13. november 2023 #5132 Del Skrevet 13. november 2023 Jeg heier på deg. Stå i mot presset! Eller døp dem om til "vinterlys" i stedet. Det gjør det litt mer spiselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 13. november 2023 #5133 Del Skrevet 13. november 2023 Jeg har forøvrig lyst på verandalys selv, men hvordan skal jeg få strøm til dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 13. november 2023 #5134 Del Skrevet 13. november 2023 Jeg har lyslenken på verandaen oppe hele året. Stort sett så slås det på fra ca november og ut februar. Jeg elsker å ha lyset på verandaen. Det er lys ikke advent/jul. Jeg slår også på lyset om sommeren når jeg sitter ute sent. Særlig når man kommer til august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. november 2023 #5135 Del Skrevet 13. november 2023 Dare to be different Jeg har ikke lys på balkongen på noe tidspunkt (annet enn et og annet kubbelys utvalgte sommerkvelder) - det er ikke stikkontakt der og jeg har ikke giddet å sette meg inn i alternative løsninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. november 2023 Forfatter #5136 Del Skrevet 13. november 2023 Cata skrev (2 timer siden): Jeg heier på deg. Stå i mot presset! Eller døp dem om til "vinterlys" i stedet. Det gjør det litt mer spiselig. Jeg sto ikke imot. Så nå er lysene på plass. Cata skrev (2 timer siden): Jeg har forøvrig lyst på verandalys selv, men hvordan skal jeg få strøm til dem? Batteri??? Skravla skrev (2 timer siden): Jeg har lyslenken på verandaen oppe hele året. Stort sett så slås det på fra ca november og ut februar. Jeg elsker å ha lyset på verandaen. Det er lys ikke advent/jul. Jeg slår også på lyset om sommeren når jeg sitter ute sent. Særlig når man kommer til august. Jeg elsker også lysene på verandaen. Så jeg er egentlig ikke lei meg for at de er oppe. Jeg skjønner bare ikke hvorfor alle naboene plutselig skulle ha dem opp to uker tidligere enn normalt. Skaper problemer for min indre autist det… Daria skrev (54 minutter siden): Dare to be different Jeg har ikke lys på balkongen på noe tidspunkt (annet enn et og annet kubbelys utvalgte sommerkvelder) - det er ikke stikkontakt der og jeg har ikke giddet å sette meg inn i alternative løsninger. Jeg gidder ikke være annerledes Og julelys må jeg ha. Det er bare to uker tidligere enn jeg hadde tenkt… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. november 2023 Forfatter #5137 Del Skrevet 17. november 2023 Stikke, stikker, stakk har blitt stukket… Påfyll med koronavaksine i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 18. november 2023 #5138 Del Skrevet 18. november 2023 Hadde blitt stukket... Årets influensavaksine er stappet inn overarm og jeg har en dekorativ rød flekk der. Ser for meg en skokk hvite blodlegemer som iler til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. november 2023 Forfatter #5139 Del Skrevet 18. november 2023 Denne skrotten er ihvertfall ikke fornøyd med gårsdagens vaksine. Fikk med feber, hodepine og muskelverk på kjøpet. Jeg ba bare om vaksine - ikke om noe tillegg… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. november 2023 #5140 Del Skrevet 18. november 2023 Kroppen melder at den er oppmerksom på at noe har skjedd og at den jobber med å fordøye det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå