Sauen Shaun Skrevet 23. oktober 2023 Forfatter #5101 Del Skrevet 23. oktober 2023 Jeg lurer på hvordan de tynne fjonene mine hadde sett ut om jeg klipte meg like sjelden som deg… 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. oktober 2023 Forfatter #5102 Del Skrevet 23. oktober 2023 Håret er klipt, deigen er laget og jeg er godt planta i sofaen for resten av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. oktober 2023 Forfatter #5103 Del Skrevet 25. oktober 2023 God morgen Her gleder man seg vilt og uhemmet til å ut i skitværet - not…. Men man gleder seg fremdeles over en fin dag i går. Noen timer med baking, så en tur innom kaffebaren og deretter nydelig middag og kjempekoselig kjas med Cata og Fuggel’n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. oktober 2023 Forfatter #5104 Del Skrevet 27. oktober 2023 Kan noen av dere fortelle meg hva jeg og eselet ønsker oss til jul? For jeg vet ikke, og spørsmålet har allerede kommet… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. oktober 2023 #5105 Del Skrevet 27. oktober 2023 Sauen Shaun skrev (4 minutter siden): Kan noen av dere fortelle meg hva jeg og eselet ønsker oss til jul? For jeg vet ikke, og spørsmålet har allerede kommet… Er det noe dere trenger? Eller ikke trenger som hadde vært litt luksus? Nytt sengetøy? Nye håndklær? Nye puter/dyner? Gavekort på lunsj/middag/kino/konsert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. oktober 2023 #5106 Del Skrevet 27. oktober 2023 Mitt standardsvar er ting som kan spises, drikkes eller leses. Eventuelt ting jeg trenger og ikke har så sterke preferanser for at jeg må kjøpe det selv - håndklær, sengetøy, husgeråd, nyttige dingser. Eventuelt veldedighetsgaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. oktober 2023 #5107 Del Skrevet 28. oktober 2023 Roadrunner skrev (På 27.10.2023 den 7.43): Gavekort på lunsj/middag/kino/konsert? Jeg stemmer på den der altså. Og nye håndklær. Ikke at det nødvendigvis er noe galt med dem som er i Fjøset, men etter en fordums håndklediskusjon for et år eller to siden så erindrer jeg at det ble lagt litt lite vekt på matchende håndklær der i gården. Det burde justeres litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. oktober 2023 Forfatter #5108 Del Skrevet 28. oktober 2023 Roadrunner skrev (På 27.10.2023 den 7.43): Er det noe dere trenger? Eller ikke trenger som hadde vært litt luksus? Nytt sengetøy? Nye håndklær? Nye puter/dyner? Gavekort på lunsj/middag/kino/konsert? Gode tips. Vi trenger ihvertfall nye laken. De vi har er sikkert ti år gamle… Daria skrev (23 timer siden): Mitt standardsvar er ting som kan spises, drikkes eller leses. Eventuelt ting jeg trenger og ikke har så sterke preferanser for at jeg må kjøpe det selv - håndklær, sengetøy, husgeråd, nyttige dingser. Eventuelt veldedighetsgaver. Gode tips der også Cata skrev (59 minutter siden): Jeg stemmer på den der altså. Og nye håndklær. Ikke at det nødvendigvis er noe galt med dem som er i Fjøset, men etter en fordums håndklediskusjon for et år eller to siden så erindrer jeg at det ble lagt litt lite vekt på matchende håndklær der i gården. Det burde justeres litt... Matchende håndklær er det dårlig med her ja Problemet er vel at hvis jeg ønsker meg nye, så kommer det vel enda flere ulike farger i hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. oktober 2023 Forfatter #5109 Del Skrevet 28. oktober 2023 Dagens store spørsmål er hvor mye kaffe tåler et bankkort? Eselet velta kaffekoppen over mitt nye bankkort. Har ikke rukket å ta det i bruk engang… Får vel ta en tur på butikken og teste det i dag… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. oktober 2023 #5110 Del Skrevet 28. oktober 2023 Sauen Shaun skrev (38 minutter siden): Dagens store spørsmål er hvor mye kaffe tåler et bankkort? Kommer vel an på temperaturen... Mistenker det kan ha gått helt bra, men lurer fælt på hvordan Eselet klarte å velte sin kopp over ditt kort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. oktober 2023 Forfatter #5111 Del Skrevet 28. oktober 2023 Cata skrev (15 minutter siden): Kommer vel an på temperaturen... Mistenker det kan ha gått helt bra, men lurer fælt på hvordan Eselet klarte å velte sin kopp over ditt kort. Han velta ikke sin kopp over mitt bankkort. Han velta min kopp over bankkortet mitt. Både kortet og koppen befant seg på et lite trillebord. Og når han skulle flytte på bordet, velta han koppen… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. oktober 2023 #5112 Del Skrevet 28. oktober 2023 Sauen Shaun skrev (2 minutter siden): Han velta ikke sin kopp over mitt bankkort. Han velta min kopp over bankkortet mitt. Makes (mer) sense . Spent på om kortet nå bare fungerer for kaffekjøp 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. oktober 2023 #5113 Del Skrevet 28. oktober 2023 Det er jo primært plast, så det burde gå greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. oktober 2023 Forfatter #5114 Del Skrevet 28. oktober 2023 Det gikk greit. Jeg fikk betalt varene mine på butikken. Og da kan jeg gomle smågodt mens jeg prøver å gjøre ferdig noen fotokalendere i dag. Er en rabattkupong som går ut 1.nov. Så det hadde vært greit å få ferdig noen julegaver før det… Planen om bytur utgikk etter å ha kjent på vær og vind på veg til butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. oktober 2023 #5115 Del Skrevet 28. oktober 2023 Sauen Shaun skrev (1 time siden): Planen om bytur utgikk etter å ha kjent på vær og vind på veg til butikken. Har dere vær og vind? Relativt beskjedent med den slags her i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. oktober 2023 Forfatter #5116 Del Skrevet 28. oktober 2023 Cata skrev (6 timer siden): Har dere vær og vind? Relativt beskjedent med den slags her i dag. Regn, sludd og vind her i dag ja… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. oktober 2023 Forfatter #5117 Del Skrevet 30. oktober 2023 Den sover ikke bort hele dagen den som våkner kl 05.00… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. oktober 2023 #5118 Del Skrevet 30. oktober 2023 Det gjør ikke den som setter alarmen på en time for tidlig heller (og nei, det hadde ingenting med vintertid å gjøre, det var helt og holdent min egen tabbe... ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. oktober 2023 Forfatter #5119 Del Skrevet 31. oktober 2023 God morgen En mye bedre start på dagen i dag. Et par timer ekstra søvn betyr veldig mye. Planene for dagen er noe uklare foreløpig. Kanskje de blir klarere hvis jeg fyller på med mer koffein? Daria skrev (På 30.10.2023 den 8.19): Det gjør ikke den som setter alarmen på en time for tidlig heller (og nei, det hadde ingenting med vintertid å gjøre, det var helt og holdent min egen tabbe... ). Fort gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 31. oktober 2023 #5120 Del Skrevet 31. oktober 2023 Særlig når jeg har så forskjellige dager - i dag hadde jeg klokka på 7.30, i morgen vil den stå på 9, de fleste fysiotimene denne måneden har betydd vekking 6.30. Regelmessig døgnrytme er oppskrytt Ble dagsplanene klarere med koffein? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå