Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ti minutter til lunsjgjestene kommer, og jeg sitter på baken og drikker kaffe. Det har vel aldri skjedd før at jeg er ferdig før gjestene kommer. Lurer på hva jeg har glemt? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg landet i sofaen etter trivelig lunsjbesøk og julekonsert. Så nå er det ro og julestemning 🎄🎁🎅🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det minst en person i blokka som hadde glemt at brannvarslingsanlegget skulle testes. :dåne: :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (9 minutter siden):

Vart skræmt, ja? :fnise: Heller være den som glemmer at det skal testes enn å være den som uforvarende tester det... 

Helt sant… :ler: Har heldigvis ikke vært den som har kremert kylling eller karbonader i blokka enda… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (1 minutt siden):

Vi har ikke felles varslingsanlegg, så det er ingen overhengende fare her...

Både fordeler og ulemper med det..,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er hele gården i mur og betong med hver leilighet bygd som branncelle, så en brann i en leilighet skal holde seg der. Det har blitt testet i praksis og har vist seg å fungere - det var knapt vannskader i leiligheten under. Jeg lærte til min overraskelse for noen år siden at man ikke skal evakuere, men holde seg inne i leiligheten når det brenner (med mindre det er i din leilighet) til ,am får beskjed om noe annet - man er tryggere der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøtt og lykkelig sau i kveld. Først julelunsj hos gode venner og deretter bytur med kjæresten. Nå har julestemninga nådd Sauen. :tree: :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt hode er den umiddelbare fellesnevneren for sau og julestemning pinnekjøtt, men det ble kanskje feil...? :fnise: På den annen side, det er jo en og annen sau i den originale julefortellingen også... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ferdig med min del av vaskinga til jul. Det gjenstår å vaske badet, og det er eselets jobb. :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...