Sauen Shaun Skrevet 30. november 2022 Forfatter #4521 Del Skrevet 30. november 2022 Daria skrev (7 minutter siden): Velkommen til den onde sirkel... Jeg jobber med dette hos psykofysio, både håndtering (avspenningsteknikker, pust) og forebygging, men det er begrenset hva man kan gjøre når søvnen uteblir. Jeg har vel vært gjenganger i den onde sirkel de siste 40 årene. Men blir like frustrert hver gang det skjer. Prøver å forebygge, men lykkes aldri helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. november 2022 #4522 Del Skrevet 30. november 2022 Hadde det faktisk blitt utløst av de sammen tingene hver gang og grensene vært noenlunde stabile, hadde det jo hjulpet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. november 2022 Forfatter #4523 Del Skrevet 30. november 2022 Det er jo egentlig bare stabilt ustabilt… Det eneste som er sikkert er at det kommer. Når og hvorfor er ganske usikkert… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. desember 2022 Forfatter #4524 Del Skrevet 1. desember 2022 Eselet spurte etter ønskeliste til jul. Kan noen fortelle meg hva jeg ønsker meg til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. desember 2022 #4525 Del Skrevet 1. desember 2022 Standardfrasen min i år har vært Ting som kan spises, drikkes eller leses... Gavekort på klær, hobbyutstyr eller andre ting du trenger, men helst vil kjøpe selv? Du kan jo ønske deg en Oslo-tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. desember 2022 Forfatter #4526 Del Skrevet 1. desember 2022 Gode tips der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. desember 2022 #4527 Del Skrevet 1. desember 2022 Signerer Daria! God dusjsåpe, håndsåpe, hårkur er også fine ting som ikke blir rent skapfyll. Klær (ulltøy?), gavekort, en opplevelse form av konsert/show/kino/restaurantmiddag/lunsj/hotellovernatting. Finfine gavemuligheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. desember 2022 #4528 Del Skrevet 1. desember 2022 Mine helt konkrete gaveønsker i år har vært ryggsekk i helgeturstørrelse (koffert ble plutselig litt komplisert), nattkjole (reelt behov og jeg har ikke så store preferanser akkurat der), anatomisk atlas (det er begrenset hvor ofte og lenge jeg kan sitte på bibliotekets eksemplar...) og leggvarmere (fra søster som strikker). Dessuten hintet jeg til Skravla om en fin knallrosa baskerlue jeg tilfeldigvis så på H&M forleden Jeg har lært meg med årene å notere meg helt konkrete ting jeg trenger i løpet av høsten - må jeg kjøpe dette nå, eller kan det vente til jul? Det er fint med noen overraskelser, men også greit å få ting jeg har bruk for. Gaven er ikke bare selve tingen, men også at jeg slipper å styre med å bestemme meg og de rent praktiske delene av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. desember 2022 Forfatter #4529 Del Skrevet 1. desember 2022 Det eneste jeg har kommet på selv så langt er smykkeskrin og nytt kjevle… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. desember 2022 Forfatter #4530 Del Skrevet 1. desember 2022 Nytt bekjentskap som ikke blir utviklet til vennskap… Smakte ikke godt 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. desember 2022 #4531 Del Skrevet 1. desember 2022 Det finnes ting som ikke skal ha sjokoladetrekk... Kake er kake og gjør seg best som det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattens rytter Skrevet 1. desember 2022 #4532 Del Skrevet 1. desember 2022 Er trådstartar sauebonde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. desember 2022 Forfatter #4533 Del Skrevet 3. desember 2022 Daria skrev (På 1.12.2022 den 17.25): Det finnes ting som ikke skal ha sjokoladetrekk... Kake er kake og gjør seg best som det. Enig Nattens rytter skrev (På 1.12.2022 den 17.31): Er trådstartar sauebonde? Kanskje eller kanskje ikke… Det er historien her hemmelighetsfull om… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. desember 2022 #4534 Del Skrevet 3. desember 2022 Daria skrev (På 1.12.2022 den 15.12): og leggvarmere (fra søster som strikker Hvorfor vil absolutt alle ha leggvarmere i år? Venninne prøvde seg med det ønsket og nå har mor vært inne på samme tanken. Prøvde å være god venn og strikke til venninne, men kom bare 10 cm opp før jeg skjønte det var håpløst... #burdekansjehahattmønster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. desember 2022 #4535 Del Skrevet 3. desember 2022 Jeg er trendsetter Alternativt har jeg slitt ut mine og tar intet ansvar for andres innfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. desember 2022 Forfatter #4536 Del Skrevet 3. desember 2022 Jeg vil ikke ha leggvarmere *ikke trendy* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. desember 2022 #4537 Del Skrevet 3. desember 2022 Jeg er heller ikke trendy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. desember 2022 #4538 Del Skrevet 3. desember 2022 Sauen Shaun skrev (4 timer siden): Jeg vil ikke ha leggvarmere *ikke trendy* Roadrunner skrev (3 timer siden): Jeg er heller ikke trendy... Hurra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. desember 2022 Forfatter #4539 Del Skrevet 8. desember 2022 Så skal sauen ut av komfortsonen igjen. Denne gang på julebord, og den eneste jeg vet hvem er der er eselet. Får håpe jeg er så heldig at det dukker opp noen andre kjente fjes også… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. desember 2022 Forfatter #4540 Del Skrevet 8. desember 2022 Julematen smakte nydelig. Og det første møtet med ny forening var en positiv opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå