Daria Skrevet 8. mars 2022 #4381 Del Skrevet 8. mars 2022 Nyttig Det fikk meg til å tenke på et over middels fancy hotellrom jeg bodde på i Stockholm, hvor det var tv-høyttaler på badet. For så vidt ikke så dumt med tanke på at vi var der under vinter-OL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. mars 2022 Forfatter #4382 Del Skrevet 8. mars 2022 eselet kan også høre TV på do. Men veldig greit at jeg har fjernkontrollen da, kan jo bare sette på noe baking eller matlaging… Regner med han blir fort ferdig da 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. mars 2022 #4383 Del Skrevet 8. mars 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. mars 2022 Forfatter #4384 Del Skrevet 15. mars 2022 Ser britiske bakere på TV, og leter etter inspirasjon til helgens meny. Problemet er at jeg må bake kaker, og på TV baker de kjeks. Noe må bakes. Tenkte jeg skulle la kommende helg gå forbi i stillhet. Men eselet er ikke enig (og jeg er glad han vil feire dagen min). Men jeg mangler inspirasjon til maten… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. mars 2022 #4385 Del Skrevet 15. mars 2022 Du har bursdag, han vil feire - ergo får han bake. Problem løst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. mars 2022 Forfatter #4386 Del Skrevet 15. mars 2022 Daria skrev (14 minutter siden): Du har bursdag, han vil feire - ergo får han bake. Problem løst Det vil jeg se… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. mars 2022 Forfatter #4387 Del Skrevet 15. mars 2022 Planene begynner å falle på plass. Og jeg begynner å glede meg til helga. For bursdag er i grunnen gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. mars 2022 #4388 Del Skrevet 15. mars 2022 Sauen Shaun skrev (1 minutt siden): Det vil jeg se… Du kan jo foreslå det, bare for underholdningen skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. mars 2022 Forfatter #4389 Del Skrevet 16. mars 2022 Den store bakedagen er over. Og jeg kan gå helga i møte med nok kaker til både lørdag og søndag. Fikk til og med til å lage lemon curd på første forsøk. Tror det må bli MasterChef på meg gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. mars 2022 #4390 Del Skrevet 16. mars 2022 Kake Ulempen med lemon curd er alle eggehvitene man sitter igjen med, men det er jo en unnskyldning for å lage marengs... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. mars 2022 Forfatter #4391 Del Skrevet 16. mars 2022 Daria skrev (20 minutter siden): Kake Ulempen med lemon curd er alle eggehvitene man sitter igjen med, men det er jo en unnskyldning for å lage marengs... Eller så var det laging av marengs som sørget for noen eggeplommer som måtte brukes 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. mars 2022 #4392 Del Skrevet 16. mars 2022 Uansett en god kombinasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. mars 2022 Forfatter #4393 Del Skrevet 16. mars 2022 Daria skrev (2 minutter siden): Uansett en god kombinasjon Helt klart Hadde bare en sitron, og måtte ha to til kremen. Men gikk helt fint å bruke en appelsin i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. mars 2022 #4394 Del Skrevet 16. mars 2022 Man kan lage curd av så mangt. Har sett pasjonsfruktcurd i butikken, det må jeg nok prøve en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. mars 2022 Forfatter #4395 Del Skrevet 17. mars 2022 Daria skrev (17 timer siden): Man kan lage curd av så mangt. Har sett pasjonsfruktcurd i butikken, det må jeg nok prøve en gang... Høres veldig godt ut 😋😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. mars 2022 Forfatter #4396 Del Skrevet 17. mars 2022 Typisk at den dagen jeg må på tur til gamle trakter er været dritt Blodprøver og litt kjas med gamle venner står på programmet. Blodprøvene kunne jeg godt stått over, men litt kjas blir toppers. Ellers grubler jeg over menyen til helgens kalas. Kakene har jeg kontroll på, men aner ikke hva jeg skal servere ellers… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. mars 2022 Forfatter #4397 Del Skrevet 19. mars 2022 Jeg har vært på teater, jeg har vært på teater, jeg har vært på teater Jeg har vært på teater igjen for første gang siden koronaen kom til landet vårt. Lykkeligste fredagskvelden på lange tider… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 20. mars 2022 #4398 Del Skrevet 20. mars 2022 Hipp hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. mars 2022 Forfatter #4399 Del Skrevet 20. mars 2022 Skravla skrev (57 minutter siden): Hipp hurra Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. mars 2022 #4400 Del Skrevet 20. mars 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå