Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Daria skrev (3 timer siden):

Man kjenner jo aldri så mye symptomer som når man tror at man kan være syk heller...

Helt sant. Het popper det ene symptomet etter det andre opp. Og jeg er i ferd med å bli hypokonder :fnise:

Skravla skrev (3 timer siden):

Håper du holder deg negativ. :klemmer:

Takk :klem:

Cata skrev (1 time siden):

Krysser fingre for negativitet 

Takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring! :klem: Teknisk sett kan man vel være både hypokonder og syk, akkurat som at det man er paranoid ikke betyr at det ikke er noen som forfølger deg...  (Men kverulant er ikke et ord jeg kjenner til... :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring! 

Krysser fingrene for at du får en mild og snill runde og at det gir seg kjapt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk-takk, alle sammen :klem: Foreløpig er det eneste som plager meg kløe i halsen. Fryktelig irriterende, men ikke farlig. Slipper jeg med det skal jeg være glad :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag tre som positiv, og jeg gleder meg til å bli negativ igjen. Med tanke på hvor tøff korona kan være, er jeg glad jeg ikke har fått det verre. :jepp: Men jeg er syk nok til å glede meg til å bli frisk. Muskelverk, feber, redusert smakssans og hoste er ikke noe jeg liker. Men jeg kjenner en som ligger på sykehus med pustehjelp. Så det gjelder å sette ting i perspektiv, og ikke bli for sutrete… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 1 her :opplyser: 

Foreløpig bare sår hals og tung i hodet (med feberfølelse uten å ha funnet noe feber), så jeg klager ikke. Men er forberedt på at det kan bli litt verre før det snur og blir bedre. Det mest slitsomme har vel vært at det har vært utrolig hektisk på jobb i dag, så jeg har jobbet som en helt fra hjemmekontoret. Sliten! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (4 minutter siden):

Dag 1 her :opplyser: 

Foreløpig bare sår hals og tung i hodet (med feberfølelse uten å ha funnet noe feber), så jeg klager ikke. Men er forberedt på at det kan bli litt verre før det snur og blir bedre. Det mest slitsomme har vel vært at det har vært utrolig hektisk på jobb i dag, så jeg har jobbet som en helt fra hjemmekontoret. Sliten! 

God bedring. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det er lov å være syk og ha ordentlige sykedager også når man har tilgang på hjemmekontor - det er ikke nødvendigvis mindre krevende å jobbe hjemmefra. Kroppen trenger å få koble helt av og bruke energien på å bli frisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :kaffekopp: Er ikke stor forskjell i smak mellom kaffe og vann. Så da drikker jeg kaffe på trass. Det SKAL smake kaffe :jepp:  Ellers er esel tilbake på jobb, og jeg holder sofaen varm. Håper jeg orker vaske litt klær i dag. Ellers ingen planer. 

Daria skrev (11 timer siden):

Husk at det er lov å være syk og ha ordentlige sykedager også når man har tilgang på hjemmekontor - det er ikke nødvendigvis mindre krevende å jobbe hjemmefra. Kroppen trenger å få koble helt av og bruke energien på å bli frisk.

Godt poeng fra Daria - som alltid :jepp:

God bedring Fuggel’n :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen skal jo ta ansvar for sofaen også, så den ikke blir ensom. :Nikke:

Jeg sier ikke at jeg er lettpåvirkelig eller hypokonderisk, men det er ikke sikkert jeg hadde vært like rask til å ta en test i dag om jeg ikke visste at det var en pågående KG-trend - det var et "var ikke det en bitteliten antydning til symptomer?"-anfall... Nå har jeg aldri vært så trendy, så jeg holder meg negativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kastet bort en test til i dag, bare for å bekrefte at jeg virkelig var positiv i går. Og joda, den var positiv i dag også gitt. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (24 minutter siden):

Er ikke alle trender det er verdt å følge heller… :glare:

De få gangene jeg er trendy er det som regel en ren tilfeldighet - trenden har fulgt meg...

Roadrunner skrev (8 minutter siden):

Jeg kastet bort en test til i dag, bare for å bekrefte at jeg virkelig var positiv i går. Og joda, den var positiv i dag også gitt. :opplyser:

Man kan alltid håpe...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett noen grunn til å ta en ekstra test jeg. Kroppen har vel sagt ganske klart fra om at den positive testen stemte :glare: 
Foreløpig aner jeg et snev av bedring i dag. Så nå krysser jeg fingrene for at det snur i dag. Men vi får se hva dagen bringer… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...